LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Belegger+

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Het is gewoon weer een smerige rot streek om nog achterstallige maandtermijnen binnen te halen.
En wat nu als men is gestopt met het betalen van de maandtermijnen als je deze niet op kunt brengen,gestopt uit pure noodzaak dus.

Als je dat met je flat-screen doet...komen ze 'm gewoon ophalen.
En dan kijk je geen tv. meer. Zo simpel is het. Zo werkt dat, met niet betalen.

Dexia is nog netjes, dat ze allerlei verzachtende regelingen hebben.

Lijkt me lekker , zo'n verzachtende regeling, als ik weer 's niet zo goed belegd heb, lekker, 50% terug.
Ik ga ervoor.

B+

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Lijkt me lekker , zo'n verzachtende regeling, als ik weer 's niet zo goed belegd heb, lekker, 50% terug.
Ik proef weer uw frustratie uit dit schrijven en dat stelt me erg teleur. Dat u ons nog steeds ziet als 'beleggers' en schrijft dat Dexia netjes is en een verzachtende regeling heeft, geeft weer aan dat u nog steeds geen besef heeft van de situatie waar de meeste in verkeren...

Uit de gedachten van u die u post op dit forum concludeer ik dat u erg veel bevrediging vind om ons maar zoveel mogelijk in een hoekje te trappen en ons probeert te kleineren...

Heeft u vroeger ook dieren mishandeld uit bevrediging omdat u misschien niet mee mocht spelen met de grote kinderen of bent u in uw jeugd veel geplaagd..?

Anders kan ik geen enkele reden vinden waarom u uwzelf zo uitlaat op dit forum jegens de andere bezoekers.

U denkt verstand te hebben van de materie maar het enigste waar u goed in bent is denken in 'eenrichtingsverkeer' ...Zoals u het ervaart zo is het en dat is ook de eindconclusie voor u...

Toch nog een prettige avond...

Groet,
Martin

B-

Ongelezen bericht door B- »

Ik ga ervoor.

B+
In jouw geval wel B+, het komt nogal eens voor dat jij jezelf oplicht. :lol:

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Martin, U schrijft vaak over 'ons'.
Heeft U een bepaald 'wij' gevoel ? Iets van 'samen', iets van 'ons'. ??
Wel, U met een restschuld van 2000,- heeft het duidelijk makkelijker dan de gemiddelde gedupeerde, in die zin zullen die dat 'wij' gevoel wel anders ervaren.

Dan nog.

In deze lappendeken der gedupeerden is het wij-gevoel aanwezig precies tot dat moment dat het individu voldoende is gecompenseerd.
Dan komt het ware 'ik'-gevoel, de aanvankelijke drijfveer ook voor deze zeer ego-centrische contracten.

Gedupeerden kennen geen 'wij'-gevoel, omdat ze uit het ego handelden.

B+

B-

Ongelezen bericht door B- »

We kennen je nu al een tijdje B+, je hoeft hier echt geen beschrijving van jezelf te geven!!!

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Zal afhangen van de situatie waaronder het aanbod is getekend degenen die hebben getekend om in aamerking te komen voor de hardheidsclousule maken een hele goede kans volgens mij want die konden geen kant op.
Hetgeen wel aangeeft dat deze gedupeerden een contract is aangesmeerd wat niet verantwoord was en toch is het verkocht aan deze mensen.
Geef hier dan antwoord op Belegger+ of een andere andersdenkende.

cornelis

Als je dat met je flat-screen doet...komen ze 'm gewoon ophalen.
En dan kijk je geen tv. meer. Zo simpel is het. Zo werkt dat, met niet betalen.
We weten allemaal heel goed dat het hier niet om een flatscreen gaat,het gaat om heel wat hogere bedragen het gaat erom dat dexia wetten en regels aan haar laars heeft gelapt en onschuldige burgers met onbetaalbare leningen heeft opgezadeld,en nu willen we ons recht halen en dan ga jij het verglijken met het niet betalen van een flatscreen.

Beetje dom vind je zelf niet,raakt kant nog wal.

Maar als jij het zo graag deze verglijking wilt gebruiken is het oke hoor.

Stel ik heb een flatscreen gekocht ten eerste zou ik contant betalen,dan betreft het een éénmalige betaling verder zou ik, als het goed is niets meer aan het flatscreen hoeven te betalen.

Maar als het bij dexia om een éénmalige betaling gaat komen er nog vele betalingen bij maandtermijnen.wel te verstaan.
Dat is dus pure misleiding verkeerde voorstelling van zaken geven.

Piet heeft wederom gelijk
Tuig is het

*

Ongelezen bericht door * »

En weer spreek DEXIA hier:
Geplaatst op 28 Okt 2006 17:38 door Navarre

Mensen die het Dexia-aanbod hebben geen poot om op te staan, dus als je die Duisenberg-regeling alsnog kunt aanvaarden, dan moet je dit zeker doen, tenzij je natuurlijk nog een keer een gokje wilt wagen.

Dit is dus hoe Dexia het speelt.
Zo probeerd Dexia te beweren dat velen voor de DB-regeling kiezen. Tja als de mensen met de rug tegen de muur staan en geen kant op kunnen.
INDERDAAD! HET IS TUIG!!!!!

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

En weer spreek DEXIA hier:
Dit begint ziekelijk te worden.
Ik ben blij dat mijn vermoedens omtrent jou *-erretje, PAL en nog een paar van deze (nep)belangenbehartigers vandaag bevestigt zijn.

Jullie arrogantie wordt nauwelijks overtroffen door jullie domheid.

Ik vind het van een zeer bedenkelijk niveau wat jullie de mensen die op jullie vertrouwen aansmeren.

Bedenk nu eens goed wat jullie met die uitspraken aanrichten hier, eindelijk is dan die " zielige bejaarde", die jullie zo graag in jullie beeldvorming willen betrekken, verlost van het Dexia-aanbod en kan hij eventueel de Duisenberg-regeling accepteren en wat zeggen jullie......NEE NIET DOEN, HET IS TUIG DIE MENSEN VAN DEXIA!

Zelden zo'n stelletje arrogante mensen meegemaakt als dat kleine groepje van PAL-gedupeerden wat hier rondloopt.

Beste mensen die twijfelen over de keuze waarover het hier gaat........denk heel goed na en neem niet klakkeloos aan wat dhr. Koremans en z'n kornuiten hier verkondigen, die hebben blijkbaar hun eigen agenda waar rekening mee gehouden moet worden.

Fijne avond verder!

cornelis

Ik vind het van een zeer bedenkelijk niveau wat jullie de mensen die op jullie vertrouwen aansmeren.
Juist gesproken,BELEGGER+dat hadden we van een bank niet verwacht.

Daarom is het woord TUIG op zijn plaats.

Want mag ik het TUIGer even aan herinneren dat er door dexia wetten zijn overtreden vergunningen ontbraken,zorgplicht massaal is geschonden, verkeerde voorstelling van zaken gegeven, met als gevolg dat er nette hard werkende burgers,oudenvandagen,gehandicapten,wao ers,minderjarigen,asielzoekers,noem het maar op,door deze bank kapot zijn gemaakt,daarom is geen één regeling genoeg voor deze mensen,en is alleen volledige schadevergoeding op zijn plaats.

En degenen die het eens zijn met dexia of de praktijken van dexia verdedigen zijn ook TUIG want die vinden dat wetten er zijn om overtreden te worden.
Want niemand maakt mij wijs dat een normaal weldenkend mens vind dat wetten niet hoeven worden nageleefd.
Geeft te denken om welk soort mensen het gaat de dexia verdedigen.
Moet wel een heel erg min soort zijn geloof me maar

*

Ongelezen bericht door * »

Ik ben blij dat mijn vermoedens omtrent jou *-erretje, PAL en nog een paar van deze (nep)belangenbehartigers vandaag bevestigt zijn.
Bevestiging???? Dit is nog sterker dan "aannemelijk achten".
Je overtreft je zelf weer!

Ik kan je zeggen dat ik helemaal niet ben wat jij beweerd.
Ook ik ben gewoon een van de honderduizenden gedupeerden.
Ik heb jou ook al diverse malen gevraagt wie of wat jij bent en waarom jij op dit forum zit. Jij hebt hierop nog nooit geantwoord. Je draait er steeds omheen.
En Dexia steun je door dik en dun. Je weigerd de misdragingen van Dexia te bespreken. Alles probeer je goed te praten.
En ons, de slachtoffers van dit alles probeer je steeds als de slechterikken neer te zetten.
Vreemd dat jij verdacht wordt?

Nog een van jou leugens:
Bedenk nu eens goed wat jullie met die uitspraken aanrichten hier, eindelijk is dan die " zielige bejaarde", die jullie zo graag in jullie beeldvorming willen betrekken, verlost van het Dexia-aanbod en kan hij eventueel de Duisenberg-regeling accepteren en wat zeggen jullie......NEE NIET DOEN, HET IS TUIG DIE MENSEN VAN DEXIA!
Vertel even waar Piet dat zegt.
Volgens mij zuig je dit weer zelf uit je grote duim.

En wie of wat ben jij nou? Wat is jou betrokkenheid bij dit alles?

Navarre

Je denkt toch niet dat ik verder nog in discussie ga over wat vandaag zo overduidelijk naar voren is gekomen?
Laat die arrogante leider van PAL nu maar eens voor zichzelf opkomen ipv zich na de zoveelste blunder zichzelf te verschuilen achter z'n gehersenspoelde volgelingen.

Maar nee, meneer heeft geen tijd natuurlijk, druk met het beantwoorden van mailtjes van bejaarde gedupeerden......hou ff op zeg.

Ik lees het morgen wel.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Voor Navarre, Idaho, Bruce en al die aliassen die niets (meer) van doen hebben met Dexia:
Lezen is onmogelijk voor diegene die door haat blind zijn geworden.

Even een paar opmerkingen over dit soort figuren n.a.v. mijn laatste posting:
Ik meen me te herinneren dat wanneer men het Dexia-aanbod zou tekenen, er geen mogelijkheid meer was om nog gebruik te maken van eventuele andere aanbiedingen danwel een een juridische procedure op te starten.
Nee, Navarre/Bruce/Idaho/Robert, als je gewoon even op de website van PAL had gekeken bij Veelgestelde vragen dan had je gelezen dat ook gedupeerden die voor het Dexia Aanbod hebben getekend nog in aanmerking komen voor de Duisenberg regeling als nog niet alles is afbetaald.
Maar :

Ook wordt geschreven:
Wat is er dan zo misdadig als deze mensen alsnog kunnen kiezen voor de Duisenberg-regeling?
Ook hier is gewoon even lezen wat ik geschreven heb wel makkelijk voordat je onzin uitkraamt.
Ik schrijf nergens dat het misdadig is om te kiezen voor de Duisenberg regeling, sterker nog, ik heb niemand veroordeelt of kwalijk genomen als zij voor de Duisenberg regeling hebben gekozen.
Wat ik schreef is:
Degene die het Dexia Aanbod in 2003 hebben getekend krijgen van Dexia brieven waarin de mogelijkheid word geboden om het contract te beëindigen of een brief dat het contract wordt beëindigd en dat zij automatisch de Duisenberg regeling krijgen.
Het is al helemaal voorgerekend, ze hoeven alleen maar te tekenen.
Het erge is dat er in de brief met geen letter wordt gesproken over het recht om gebruik te maken van het Dexia Aanbod!!!
Al deze mensen hebben voor het Dexia Aanbod getekend en niet voor de Duisenberg regeling.
Vervolgens staat hierover niets in de beëindigingbrief, maar wordt alleen gesproken over de Duisenberg regeling.
Een beetje bank had in hun brief geschreven dat het contract beëindigt wordt (kan worden) en dat er vervolgens twee mogelijkheden zijn:
1. Het contract beëindigen en conform het getekende Dexia Aanbod de restschuld in termijnen betalen
of
2. Het contract beëindigen en gebruik maken van de Duisenberg regeling en kwijtschelding krijgen van 1/3/ van de restschuld en 2/3 van de restschuld in één keer betalen.

Dat zou een correcte brief geweest zijn , maar Dexia heeft dit niet gedaan, zoals ik geschreven heb, maar alleen gewezen op de Duisenberg regeling en niet op het Dexia Aanbod waar men recht op heeft en voor getekend heeft.
Maar:
Lezen is onmogelijk voor diegene die door haat blind zijn geworden

Onbenul schrijft:
Is het nu zo dat mensen die destijds het Dexia-aanbod hebben getekend, nu dus gebruik mogen maken van de Duisenberg-regeling?

Indien dit waarheid is, dan vind ik het bij het schandalige af dat men weer opgehitst wordt om dit niet te doen, bij het schofterige af zelfs.
Waar staat dan dit laatste ????

Het blijkt dat sommige figuren die op dit forum postings plaatsen en zelf geen zaak (meer) hebben met Dexia, alle feiten verdraaien en er een soort van satanisch genoegen in hebben om serieuze mensen in een kwaad daglicht te willen zetten door zinnen en feiten volledig te verdraaien.
Maar owee dat gaat zomaar niet, blijkbaar wil Piet iedereen meesleuren in z'n blinde haat tegen aandelenleaseaanbieders.
Vertel Navarre/Bruce/ Idaho enz. wie met een blinde haat bezig is, jij met je onzin postings of wij met serieuze postings om gedupeerden te informeren.
Piet/PAL gaan in hoger beroep, velen zullen het als kansloos betitelen
Maar Navarre/Bruce/ Idaho vergeet te vertellen dat zijn vriendje Payback dit hoger beroep had willen doen en als dit zo was geweest hij wel anders had gesproken.
Dan vraag ik me af wie hier nu het werkelijke tuig is.
Dat is heel duidelijk Navarre/Bruce / Idaho/ Robert, dat is Dexia en jij en al je vriendjes met hun aliassen die maar één ding voor ogen hebben, hoe kan ik Piet en PAL te grazen nemen. Dit staat boven het helpen van gedupeerden en serieuze postings over aandelenlease. De postings in het laatste uur hierboven van onbenul Navarre/Bruce /Idaho bevestigen dit.

Jullie, en iedereen weet wie ik hiermee bedoel, zijn gewoon een zielig zooitje ongeregeld, maar gelukkig hebben de gedupeerden dit door en laten zich niet in de maling nemen door een stelletje malloten die zelf niets meer van doen hebben met Dexia.

Groeten,
Piet

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Niet zo boos doen Piet het is voor iedereen een ander verhaal, dit forum is een uitlaatklep.

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik vind dat die Bruce-Navarre/Idaho poster wel erg veel op Piet inspeelt en probeert onderuit te halen..
En waarom op Piet Alleen...? Waarom niet op andere zoals Pieter of Rob als je toch zo vol van commentaar zit en (frustratie ?)

Deze affaire mag niet op persoonlijk niveau worden uitgespeeld en daar is hij wel mee bezig...

Misschien heeft hij andere belangen of is het een spelletje waar hij in meespeelt wat door anderen gedirigeerd wordt...

Misschien wil Navarre wel een toelichting geven... :D

Navarre

Jullie, en iedereen weet wie ik hiermee bedoel, zijn gewoon een zielig zooitje ongeregeld, maar gelukkig hebben de gedupeerden dit door en laten zich niet in de maling nemen door een stelletje malloten die zelf niets meer van doen hebben met Dexia.
Je weet het allemaal weer prachtig te vertellen Piet, welnu "wij" zijn een zielig zooitje en jullie zijn de oprechte helpers van de gedupeerden.
Voor mezelf zal ik het hier even bij laten.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en het is aan de nog niet geindoctrineerden om jullie ware gezicht te herkennen.

Trapt men nu nog in de vele leugens dan is de rekening geheel voor de mensen die er (wederom) in trappen.

Aan het eind vd rit zal alles duidelijk worden.

Jij blijft jezelf maar profileren als de grote bevrijder en anderen die serieus mensen willen helpen de grond in trappen met je laag bij de grondse insinuaties.

Voor mezelf, ik lijk wel gek om hier nog te komen, dit forum is zo vreselijk verziekt door jou en je trawanten dat het onmogelijk is voor de gewone en vooral ook echte gedupeerde om hier nog serieus ergens over te discussieren.

Echte gedupeerden, veel sterkte gewenst in de komende strijd, laat u niet misleiden door de leuze "samen staan we sterk" dit is namelijk een leugen.
Men zal helemaal alleen voor de kosten opdraaien en men zal zelf z'n zaak winnen of verliezen.
Alles is erop gericht om de eigen centen terug te krijgen ook bij de voormalige magazijnmedewerker van het leger.
Niks mis mee overigens, maar zeg dan ook gewoon zoals het is.

Nog even een pluim voor Pieter Hezemans van Payback, een organisatie die op dit forum valselijk beschuldigd wordt door Piet Koremans van PAL.
Klasse van jou Pieter dat je je niet hebt laten meeslepen door deze valse aantijgingen en gewoon onverstoorbaar bent doorgegaan met de dingen die wel belangrijk waren.

Fin weekend verder!

Navarre

Misschien wil Navarre wel een toelichting geven...
Nee Martin dat wil ik niet, ik ben duidelijk genoeg geweest, als je er nu nog niks van begrijpt dan zal je dat ook nooit meer doen.
Sterkte verder!

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Wat is eigenlijk de bedoeling van Navarre? Behalve dan natuurlijk het helpen van Dexia en het voortdurend aanvallen van Piet Koremans en PAL?
Mij lijkt maar één conclusie mogelijk: Navarre heeft een verborgen agenda en doet dit in opdracht van zwendelbank Dexia. Hoeveel zou deze Judas daarvoor ontvangen? Zo'n smerige huichelaar zal wel niet rustig kunnen slapen ...

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 29 Okt 2006 09:45 door Navarre

Nog even een pluim voor Pieter Hezemans van Payback, een organisatie die op dit forum valselijk beschuldigd wordt door Piet Koremans van PAL.
Pieter, dat jij een pluim krijgt van navarre roept bij mij associaties op aan de stichtingen eegalease en leaseverlies die plotseling de kant van dexia kozen.. Ik hoop dat ik het fout heb.

Ik krijg steeds meer vertrouwen in PAL.

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Pieter, dat jij een pluim krijgt van navarre roept bij mij associaties op aan de stichtingen eegalease en leaseverlies die plotseling de kant van dexia kozen.. Ik hoop dat ik het fout heb.

Ik krijg steeds meer vertrouwen in PAL.
Beste IWEB,

Had je soms liever gezien dat ik of Payback fel van leer zou trekken tegen mijn medestanders en zo dexia in kaart zou spelen?
Het niet mee laten slepen in de foutieve uitingen van mijn medestanders gericht aan Payback en/of mijn adres (de "pluim" van navarre) vat je op door te stellen dat Payback de kant van Dexia heeft gekozen :shock:

Vervolgens hoop je dat je het fout hebt. Welnu ik kan je bevestigen dat Payback geenzins de kant van Dexia heeft gekozen. Dus dat je het fout hebt is hiermee bevestigd.
Als onderbouwing het volgende. Payback is zelf een verweerder in de algemeen verbindend verklaring tegen de Duivelsberg-regeling. De werkgroep die het verweer heeft opgesteld, te weten 4 vrijwilligers van Payback, drietal onafhankelijke vrijwilligers op persoonlijke titel en drietal medewerkers van de firma Beursklacht, hebben ondermeer inzichtelijk gemaakt hoe beursverhandelingen van aandelen in zijn werk gaat en wat daar allemaal bij komt kijken en wat er niet volgens de regels is gegaan bij Dexia. De kennis over de beurs verhandelingen is voornamelijk te danken aan de medewerkers van de firma Beursklacht. Zonder hen stonden we nu nog met zijn allen te roepen om kassa bonnetjes waar Dexia cs listig gebruik van heeft gemaakt.
Een en ander wat Payback/Beursklacht heeft ingediend tegen de AVV procedure is na te lezen op Nieuwsflits Dexia-proces inzake WCAM

Naast verweerder zijn in het AVV proces heeft Payback aangifte gedaan tegen Dexia/AFM. De aangifte is hier na te lezen aangifte economisch delict

Als enigste organisatie maakt Payback het mogelijk om gedupeerden die in de wet schuldsanering zitten een proces op te starten tegen een of meerder aanbieders. Nader informatie is hier te raadplegen Helpdesk

Wat Payback nog meer doet voor haar leden is teveel om hier allemaal op te noemen en gemakshalve verwijs ik naar de verslagen van jongstleden gehouden ledenvergadering.
De suggestie dat Payback de kant van Dexia heeft gekozen verwijs ik naar het land der fabelen.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Gesloten