LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia nog steeds op ramkoers deel 2
Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2
Ik ben blij dat je dit hier even toelicht Pieter. Iemand die nieuw is op dit forum zou door het geraaskal van navarre anders kunnen denken.
-
Pieter, ook ik stel er prijs mede te delen dat mijn bericht betreffende de gedragingen van Navarre geenszins was bedoeld als een aanval op Payback of op jou.
Dank je wel om mij sterkte te wensenNee Martin dat wil ik niet, ik ben duidelijk genoeg geweest, als je er nu nog niks van begrijpt dan zal je dat ook nooit meer doen.
Sterkte verder!
Wat ik niet begrijp is dat jij precies het zelfde doet !!Nog even een pluim voor Pieter Hezemans van Payback, een organisatie die op dit forum valselijk beschuldigd wordt door Piet Koremans van PAL.
Je haalt PAL samen met Piet flink door de stront en steekt die Pieter een veer in zijn reet !! Nu vraag ik me af of jij bewijslast heb voor de beschuldigingen aan het adres van PAL/Piet. Die mag je dan wel even mailen naar me. Naast mijn naam zie je een envelopje wat je aan moet klikken en de rest gaat vanzelf.
Op dit moment krijg ik een erg naar gevoel bij jouw bedoelingen op dit forum. Waarom is iemand zoals jij die al een schikking geaccepteerd heeft zo druk in de weer op dit forum en vooral om Payback te promooten ?? Het gaat te ver om te denken dat je belangen hebt bij deze stichting, toch ??
Nogmaals...
Ik verwacht heel veel mailtjes van je met een bevestiging van het bovenstaande zodat ik hier mee aan de slag kan. Zoniet, dan lijkt mijn gevoel het bij het rechte eind te hebben en denk ik dat jouw geloofwaardigheid flink aangetast zal worden op dit forum en dat jouw bedoelingen toch anders liggen dan dat je jezelf voordoet !!Alles is erop gericht om de eigen centen terug te krijgen ook bij de voormalige magazijnmedewerker van het leger.
Overtuig me vriend...
Ook een hele fijne avond !!
Met je zelfkennis is niets mis mee hoor Navarre, niet zo twijfelen !Voor mezelf, ik lijk wel gek om hier nog te komen, dit forum is zo vreselijk verziekt door jou en je trawanten dat het onmogelijk is voor de gewone en vooral ook echte gedupeerde om hier nog serieus ergens over te discussieren.
Verder ben je nog geen enkele keer betrapt om ook maar een poging te doen tot discussieren of info uitwisselen.
Een gewone en echte gedupeerde die hier ( nog ) een vraag ( durft te stellen ) stelt en degene die hier serieus op reageert, wordt onmiddellijk door jou en c.s. afgeserveerd.
Ook nu kom je ( zoals al verwacht ) niet inhoudelijk terug op wat Piet stelde en wat je kennelijk in je haast verkeerd gelezen en/of begrepen had. Is voor jou ( inhoudelijk dus ) kennelijk helemaal al niet belangrijk meer.
Alleen als er gescholden kan worden ( en dat is bij jou opvallend snel ) en mensen in de grond getrapt, beschadigd c.q. belachelijk gemaakt kunnen worden, dan vliegen je postings als een machinepistool ons hier om de oren.
M.a.w.: Je ligt net als Dexia nog steeds op ramkoers.....
Typisch....
Laatst gewijzigd door Elias op 29 okt 2006 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sorry Martin en Jan jullie snappen wel dat het van mij komt. Als jullie geschrokken zijn mijn excuses ervoor.
groeten ben.
groeten ben.
Inderdaad, het is onmogelijk voor de gewone en vooral ook echte gedupeerde om hier nog serieus ergens over te discussieren.
En ik vroeg het Navaree voor de zoveelste keer:
Wat is daar de reden van?
PAL en Pay-back, pas op. Laat jullie niet tegen elkaar opzetten.
Nogmaals:
Wie of wat ben jij nou? Wat is jou betrokkenheid bij dit alles?
En ik vroeg het Navaree voor de zoveelste keer:
Maar zoals ik al voorspelde, geen antwoord er wordt weer omheen gedraaid.En wie of wat ben jij nou? Wat is jou betrokkenheid bij dit alles?
Wat is daar de reden van?
PAL en Pay-back, pas op. Laat jullie niet tegen elkaar opzetten.
Nogmaals:
Wie of wat ben jij nou? Wat is jou betrokkenheid bij dit alles?
Jongens en meisjes, misschien was het nog niet duidelijk genoeg dus nog maar een keertje, voorlopig hou ik het hier voor gezien, mede door het feit dat ik vind dat de PAL-aanhang hier iedere discussie op een normale toon al een paar jaar niet duldt en derhalve dan ook de nek omdraait.
Ik heb een tijdje mijn zegje gedaan en dat is mooi zo.
Jullie (de palboys and girls) gaan maar fijn nog een paar jaar verder met het rondlopen in de beerput vol met eigen gemaakte stront.
Jullie gaan maar fijn verder met op dit forum de schijnheiligheid tot een kunst te verheffen.
Jullie gaan maar fijn verder met iedere dag jezelf en anderen tot in den treure te herhalen om zodoende enigzins iets van steun te voelen.
Jullie gaan maar fijn verder met jezelf o zo zielig te vinden en het zgn leed wat jullie aangedaan is zo te verheerlijken.
Ik ga voorlopig andere dingen doen en zal jullie ongetwijfeld nog spreken, zeker aan het eind vd rit, dan leggen we nog een aantal zaken naast elkaar......
Zo, nu wens ik jullie nog veel vreugde met jullie zelf en de aliassen van Albert, het zal ongetwijfeld nog een hoop gevloek opleveren, maar he.....dat schijnt toch het leukste te zijn van het aandelenlease-gebeuren, anders zouden jullie je wel beperken tot het bruisende PAL-forum.....
Succes kinders en tot over een tijdje!
Ik heb een tijdje mijn zegje gedaan en dat is mooi zo.
Jullie (de palboys and girls) gaan maar fijn nog een paar jaar verder met het rondlopen in de beerput vol met eigen gemaakte stront.
Jullie gaan maar fijn verder met op dit forum de schijnheiligheid tot een kunst te verheffen.
Jullie gaan maar fijn verder met iedere dag jezelf en anderen tot in den treure te herhalen om zodoende enigzins iets van steun te voelen.
Jullie gaan maar fijn verder met jezelf o zo zielig te vinden en het zgn leed wat jullie aangedaan is zo te verheerlijken.
Ik ga voorlopig andere dingen doen en zal jullie ongetwijfeld nog spreken, zeker aan het eind vd rit, dan leggen we nog een aantal zaken naast elkaar......
Zo, nu wens ik jullie nog veel vreugde met jullie zelf en de aliassen van Albert, het zal ongetwijfeld nog een hoop gevloek opleveren, maar he.....dat schijnt toch het leukste te zijn van het aandelenlease-gebeuren, anders zouden jullie je wel beperken tot het bruisende PAL-forum.....
-
Is er nog wel eens wat van dit geld vernomen of is dit verdeeld onder de armen?Artikel uit De Twentsche Courant Tubantia van 29-08-2003
Bestuurders ‘Payback’ vechtend over straat
Door Geert Dekker
Vereniging PayBack, een club die opkomt voor belangen van gedupeerde aandelenleasebeleggers, heeft oprichter J. Weber geroyeerd als lid en eist een bedrag tussen de tien- en veertienduizend euro van hem terug.
Secretaris P. Koremans en de andere twee overgebleven bestuursleden van PayBack constateren dat Weber ‘een geweldige puinhoop qua financiële huishouding’ achtergelaten.’ Zo zou er sprake zijn van ‘dubieuze uitgaven’. Inmiddels is een faillissement afgewend. ‘Er was sprake van behoorlijke schulden, maar daar staat er nog maar een van open’, aldus Koremans.
‘Te gek voor woorden’, reageert Weber. ‘Iedereen die mij maar een beetje kent, snapt dat ik de boel nooit zou belazeren.’ Hij kwam woensdag terug van vakantie en hoorde toen van de ledenvergadering die afgelopen zaterdag werd gehouden. Daar waren ongeveer 25 van de 720 betalende leden aanwezig.
Op de internetsite van PayBack staat een verslag van die vergadering. ‘Werkt Weber op korte termijn niet mee aan een oplossing, dan zal PayBack via de rechter proberen hem te dwingen tot teruggave van de overgebleven (elektronische) administratie en ten onrechte gedeclareerde bedragen uit de verenigingskas’, aldus dat verslag.
Weber vindt het vreselijk. ‘Ben ik een jaar lang zestien uur per dag voor de vereniging in touw geweest, word ik zo aan de kant gezet.’ Hij is deze zomer teruggetreden als voorzitter, maar niet vanwege de financiële perikelen: ‘De rest van het bestuur wil met de vereniging een andere kant op dan ik.’ Ondertussen is Weber bezig met het opzetten van een andere stichting, die zich ook wil richten op gedupeerde beleggers.
PayBack werd in 2002 opgericht, in het kielzog van de stichting Leaseverlies, die 100.000 beleggers wist te verenigen rond een eis tot schadevergoeding van Dexia. PayBack maakt zich met name druk om het zogenoemde SprintPlan van Aegon en heeft nu 720 leden, die ieder veertig euro per jaar contributie betalen.
De vereniging overlegt nog met een advocaat over de exacte hoogte van het bedrag dat van Weber wordt teruggeëist. Dat hangt ook af van de toelichting die de gewezen voorzitter kan geven over de vermiste sommen, stelt Koremans.
‘Maar ik heb helemaal geen geld uit de kas genomen’, zegt Weber, die aankondigt dat ook hij een advocaat in de arm zal nemen. ‘Het enige dat ik gedaan heb, is dag en nacht gewerkt voor gedupeerden.’
Fijn dat je het voor gezien houd.
Alleen jammer van je laatste woorden.
Alleen jammer van je laatste woorden.
Rob je bent een grote zielepiet met je gezuig en je natrappenZo, nu wens ik jullie nog veel vreugde met jullie zelf en de aliassen van Albert, het zal ongetwijfeld nog een hoop gevloek opleveren, maar he.....dat schijnt toch het leukste te zijn van het aandelenlease-gebeuren, anders zouden jullie je wel beperken tot het bruisende PAL-forum.....
Succes kinders en tot over een tijdje
Laatst gewijzigd door Albert op 30 okt 2006 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Toe maar...
Da's een openhartige posting over Idaho...
Nee hoor, je schreeuwt maar wat in het rond maar komt niet met overtuigende feiten ..
Erg jammer....Vooral iemand die WEL genoeg commentaar over gedupeerden heeft....
Da's een openhartige posting over Idaho...
Mailtjes maken voor mij om de beschuldigingen aan Piet zijn adres te staven natuurlijk...Ik ga voorlopig andere dingen doen
Nee hoor, je schreeuwt maar wat in het rond maar komt niet met overtuigende feiten ..
Erg jammer....Vooral iemand die WEL genoeg commentaar over gedupeerden heeft....
-
Beste Navarre
Als ik het goed begrijp zit jij in hetzelfde schuitje als Albert en Paula.
Volgens mij zijn jullie in het verleden ook gedupeerd geweest en hebben jullie op een redelijke manier kunnen schikken met Dexia of andere aanbieders. Of het moet zo zijn dat jullie in dienst zijn van Dexia.
Ik kan me niet voorstellen dat er andere redenen zijn om gedupeerden te treiteren. Toch vind ik het jammer dat je gaat stoppen, want je postings houden de boel scherp en geven de mensen de gelegenheid hun mening te vormen en te kunnen kiezen tussen Dexia of de belangenbehartigers. Je hebt zelfs meegeholpen met het aandragen van foute zaken bij het onderwerp : Alles komt aan het licht.
Het is jammer dat ik je E-mail adres niet heb, anders had je van mij het laatste nieuws gekregen.
Mvg Ben en Yvonne
Als ik het goed begrijp zit jij in hetzelfde schuitje als Albert en Paula.
Volgens mij zijn jullie in het verleden ook gedupeerd geweest en hebben jullie op een redelijke manier kunnen schikken met Dexia of andere aanbieders. Of het moet zo zijn dat jullie in dienst zijn van Dexia.
Ik kan me niet voorstellen dat er andere redenen zijn om gedupeerden te treiteren. Toch vind ik het jammer dat je gaat stoppen, want je postings houden de boel scherp en geven de mensen de gelegenheid hun mening te vormen en te kunnen kiezen tussen Dexia of de belangenbehartigers. Je hebt zelfs meegeholpen met het aandragen van foute zaken bij het onderwerp : Alles komt aan het licht.
Het is jammer dat ik je E-mail adres niet heb, anders had je van mij het laatste nieuws gekregen.
Mvg Ben en Yvonne
Ben Bridel werd pas wakker nadat de pioniers hun nek uitgestoken hadden en de strijd aandurfden met Dexia ...daarom ben ik de dans ontsprongen en versloeg Dexia....de meelopers en mensen met een grote mond....plukken daar dus niet de vruchten van kwalletje Ben
Resultaat jaren procederen en dat gun ik jou
Resultaat jaren procederen en dat gun ik jou
-
Beste Albert,
Ik vind het fijn voor je dat je Dexia in het verleden verslagen hebt.
Ikzelf ben pas anderhalf jaar bezig , daarna heeft het nog ongeveer een half jaar geduurd eer ik achter het bestaan kwam van organisaties als PAL, Payback en Tros Radar, die zich met de kwestie bezig houden.
Ik ben wel benieuwd hoe jij van Dexia gewonnen hebt. Gaarne antwoord.
Mvg Ben en Yvonne
Ik vind het fijn voor je dat je Dexia in het verleden verslagen hebt.
Ikzelf ben pas anderhalf jaar bezig , daarna heeft het nog ongeveer een half jaar geduurd eer ik achter het bestaan kwam van organisaties als PAL, Payback en Tros Radar, die zich met de kwestie bezig houden.
Ik ben wel benieuwd hoe jij van Dexia gewonnen hebt. Gaarne antwoord.
Mvg Ben en Yvonne
Jammer voor jou Ben informeer eens of duik eens in het verleden van dit forum
-
Beste Albert,
Ik heb er de tijd niet voor om dit uitgebreid uit te zoeken, daarom vroeg ik het jou. Als jij gedupeerden graag wil helpen, dan vertel je gewoon hoe jij van Dexia gewonnen hebt, en anders ben je gewoon een Dexiaan.
Op geen enkel forum is zoveel geschreven als op dit forum, dat valt niet uit te zoeken. Dus Albert, duidelijkheid graag.
Ik heb er de tijd niet voor om dit uitgebreid uit te zoeken, daarom vroeg ik het jou. Als jij gedupeerden graag wil helpen, dan vertel je gewoon hoe jij van Dexia gewonnen hebt, en anders ben je gewoon een Dexiaan.
Op geen enkel forum is zoveel geschreven als op dit forum, dat valt niet uit te zoeken. Dus Albert, duidelijkheid graag.
en anders ben je gewoon een Dexiaan.
Tuurlijk Ben domme Indiaan Jij vraagt advies en beledigd mij...zucht .......
Oogjes toe en slaap lekker....
-
Oke, droom maar lekker verder. Ik heb je een paar keer gevraagd
om te zeggen hoe jij van Dexia gewonnen hebt. Je geeft daar geen antwoord op. Nou dan niet. Bedankt voor niks.
We blijven zoals velen gewoon doorgaan. Samen staan we sterk.
om te zeggen hoe jij van Dexia gewonnen hebt. Je geeft daar geen antwoord op. Nou dan niet. Bedankt voor niks.
We blijven zoals velen gewoon doorgaan. Samen staan we sterk.
Doe ik ook hoor en jij succes met je Dexia-nachtmerriesOke, droom maar lekker verder
-
Albert, om je gerust te stellen ik heb nog nooit een minuut wakker gelegen van Dexia. Het recht zal zegevieren, hoe lang het ook gaat duren. Er komt steeds meer boven water en ik ben bang dat jij te vroeg bent geweest met waarschijnlijk een magere schikking.