LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia nog steeds op ramkoers deel 2
Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2
Hallo Trudy,
Jouw vraag onderstreept het belang van een goede advocaat die dit soort verweren met de juiste juridische ergumenten kan pareren.
De advocaat die deze eegalease zaak behandelt heeft al wat tips gehad en het verweer is al ingediend.
23 juni is de volgende rolzitting in deze zaak.
Juist door dit soort rechters als Strengers, Kluin en Njihuis is het van groot belang dat er z.s.m. een uitspraak in hoger beroep komt in Amsterdam, maar ook in Arnhem.
Dankzij Bromtol wordt er door het gerechtshof in Den Haag hard gewerkt aan een (hopelijk gunstige) uitspraak in zijn zaak.
Groeten,
Piet
Jouw vraag onderstreept het belang van een goede advocaat die dit soort verweren met de juiste juridische ergumenten kan pareren.
De advocaat die deze eegalease zaak behandelt heeft al wat tips gehad en het verweer is al ingediend.
23 juni is de volgende rolzitting in deze zaak.
Juist door dit soort rechters als Strengers, Kluin en Njihuis is het van groot belang dat er z.s.m. een uitspraak in hoger beroep komt in Amsterdam, maar ook in Arnhem.
Dankzij Bromtol wordt er door het gerechtshof in Den Haag hard gewerkt aan een (hopelijk gunstige) uitspraak in zijn zaak.
Groeten,
Piet
-
laat je niet gek maken mensen als je kan doorgaan en niet laten verlijden tot uitspraken.
Wij zitten te wachten tot het voorkomt, Dexia kan schrijven bellen en brieven sturen tot ze een ons wegen het gaat door.
pas voor de rechter dan praten wij en verder geen contact.
Dit geld ook voor de tussen persoon, deze moet ook naar de rechter ook daar geen contact mee pas op de rechtbank.
laat ze daar maar uitleggen wat er gebeurt is.
dit is onze stelling
PS piet en alle andere met een positieve instelling ik wil jullie allen bedanken jullie hebben mij meer geholpen dan je ooit zal weten.
Wij hebben erg veel steun gehad aan het forum.
groeten
Hennie
Wij zitten te wachten tot het voorkomt, Dexia kan schrijven bellen en brieven sturen tot ze een ons wegen het gaat door.
pas voor de rechter dan praten wij en verder geen contact.
Dit geld ook voor de tussen persoon, deze moet ook naar de rechter ook daar geen contact mee pas op de rechtbank.
laat ze daar maar uitleggen wat er gebeurt is.
dit is onze stelling
PS piet en alle andere met een positieve instelling ik wil jullie allen bedanken jullie hebben mij meer geholpen dan je ooit zal weten.
Wij hebben erg veel steun gehad aan het forum.
groeten
Hennie
Nee A3 ALLES wat jij zegt is belangrijk, laten we dat maar aannemen!
Voor shamyrah van payback is alleen het commerciele Beursklacht belangrijk.
Deze zelfde Beursklacht komt opeens met een nieuwarchief waarin de voledige index van In het nieuws van PAL staat.
Beursklacht heeft de volledige index van PAL misbruikt en op hun eigen site gezet.
Alle berichten die PAL met kosten heeft verzameld staat nu op de site van Beursklacht.
Dit is tekenend voor deze ex Dexia mederwerkers en de manier waarop zij zich willen manifesteren.
Zielig hoor, om alle berichten van PAL te jatten!!
Zielig hoor, van payback om met dit soort figuren samen te werken.
Het blijven ex Dexia medewerkers..... wil jij darmee zaken doen!!
Dit is mijn mening en Beursklacht heeft gemeend een brief naar de Tros te sturen met het verzoek deze posting weg te halen.
Het blijft een feit dat het gros van de media berichten op de site van beursklacht rechtstreeks van de site van PAL zijn gehaald.
Groeten,
Piet
Deze zelfde Beursklacht komt opeens met een nieuwarchief waarin de voledige index van In het nieuws van PAL staat.
Beursklacht heeft de volledige index van PAL misbruikt en op hun eigen site gezet.
Alle berichten die PAL met kosten heeft verzameld staat nu op de site van Beursklacht.
Dit is tekenend voor deze ex Dexia mederwerkers en de manier waarop zij zich willen manifesteren.
Zielig hoor, om alle berichten van PAL te jatten!!
Zielig hoor, van payback om met dit soort figuren samen te werken.
Het blijven ex Dexia medewerkers..... wil jij darmee zaken doen!!
Dit is mijn mening en Beursklacht heeft gemeend een brief naar de Tros te sturen met het verzoek deze posting weg te halen.
Het blijft een feit dat het gros van de media berichten op de site van beursklacht rechtstreeks van de site van PAL zijn gehaald.
Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 17 jun 2005 08:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is ongehoord en ongelooflijk!!!Deze zelfde Beursklacht komt opeens met een nieuwarchief waarin de voledige index van In het nieuws van PAL staat.
En zo hoort het!!!Daarom verwijst SAV naar de Stichting Platform Aandelenlease. Daar is veel ervaring en deskundigheid aanwezig. Wat misschien nog belangrijker is zijn de mensen achter dit initiatief. Ambitieus, gedreven en recht door zee.
Kijk op www.platformaandelenlease.nl of bel 0348-498345 of vraag de gratis brochure.
Bron:www.adviesverlies.nl
Geplaatst op 22 Jul 2005 09:35 door Tros Radar
Het topic was wegens chatgedrag verwijderd. Deze berichten zijn weggehaald en het is nu weer teruggeplaatst.
Redactie Radar
Geplaatst op 21 Jul 2005 20:26 door Piet
Helaas is voor de zoveelste keer de topic: Dexia op ramkoers verwijderd.
Ik wilde hier het onderstaande drama plaatsen
Commentaar overbodig over de e-mail die ik kreeg en waarvan hieronder een paar stukjes:
Quote:
Hallo Piet
Je zal wel denken heb niets meer van je gehoort
maar er is hier wel het een en ander gebeurd hoor.....
zal het vertellen,op de eerste schikking ben ik niet meegegaan,de advocaat is naar ons toegekomen (omdat mijn man door zijn handicap niet naar hem toe kon) met een getuige want ook hij moest zijn handtekening zetten,maar ik heb alsnog geweigert om te tekenen,en wilde door procederen.
maar na de verstreken tijd kwam Dexia weer met zijn bekende brieven dat ze weer door zouden gaan starten met de incasso procedures.
kon helemaal niet want in dec zou onze zaak voorkomen.
maar mijn man werd er helemaal gek van,en is uiteindelijk met hart klachten opgenomen in het ziekenhuis van alle stress (hij ligt er nog in ) dus heeft mij gevraagt A.U .B teken en dan zijn we overal vanaf en hebben we rust.
dat heb ik dus gisteren middag gedaan (tegen mijn principes maar ik kon niet anders meer) maar nu komt het mooiste de handtekening van mijn man was niet nodig ik zei dat ik daar niets van begreep want weer heb ik alleen getekend.
wel zei mijn advocaat dat ik nu overal van af ben .........
Quote:
Het is heel erg maar heb geen andere keus ..........hoop echt voor jullie allemaal dat het gevecht van jaren niet voor niets is geweest en wens je heel veel sterkte
en nog bedankt voor je hulp
Ik vindt het verschrikkelijk voor deze mensen.
Mensen zoals jij en ik, maar nu wel volledig kapot gemaakt door Dexia!
Wij mogen dit niet accepteren!!!
Hoeveel slachtoffers zijn er al geweest en komen er nog door deze Dexiaterreur!
Ik heb hier even geen woorden meer voor.
Piet
Dit is toch te gek voor woorden. Ik mag hier niet schelden maar....gvd gvd gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat die mevrouw getekend heeft, ze doet het voor de gezondheid van haar man. Zou ik ook doen.
Ook ik heb door die hele aangelegenheid last gekregen van hartritmestoornissen. Heb er nu medicijnen voor en dat werkt goed. Heb er met de dokter over gepraat (Dexia) en die adviseerde me ook om te tekenen zodat er rust komt in ons leven, MAAR IK DENK ER NIET AAN. Gelukkig betreft het mezelf en niet mijn man zodat ik ook zelf de beslissing kan nemen.
Zo, dat lucht even op.
Ik kan me heel goed voorstellen dat die mevrouw getekend heeft, ze doet het voor de gezondheid van haar man. Zou ik ook doen.
Ook ik heb door die hele aangelegenheid last gekregen van hartritmestoornissen. Heb er nu medicijnen voor en dat werkt goed. Heb er met de dokter over gepraat (Dexia) en die adviseerde me ook om te tekenen zodat er rust komt in ons leven, MAAR IK DENK ER NIET AAN. Gelukkig betreft het mezelf en niet mijn man zodat ik ook zelf de beslissing kan nemen.
Zo, dat lucht even op.
Ha janneke52, zijn daar medicijnen voor? heb zelf ook een dag met een holter mogen lopen, maar er was niks aan de hand zei de cardioloog.
-
Of tekenen rust geeft dat moet nog blijken, want waar teken je eigenlijk voor?
Dat gaat dexia immers nu nog bepalen en uitwerken en geloof me, dexia denkt alleen aan zichzelf en heeft verder nergens een boodschap aan, dus ik denk niet dat tekenen rust gaat geven,
maar alleen de rechter kan dat en ja, dat gaat helaas nog heel lang duren en al die tijd zal dexia zich blijven gedragen zoals we gewend zijn.
Dat gaat dexia immers nu nog bepalen en uitwerken en geloof me, dexia denkt alleen aan zichzelf en heeft verder nergens een boodschap aan, dus ik denk niet dat tekenen rust gaat geven,
maar alleen de rechter kan dat en ja, dat gaat helaas nog heel lang duren en al die tijd zal dexia zich blijven gedragen zoals we gewend zijn.
Dat heb ik ook gehad . Toen ik het kastje om had was alles goed.
Ik had er exhter de laatste maanden veel meer last van en toen ik bij de dokter was heeft hij het "toevallig" ook net gevoeld. Een hartfilmpje wees echter niets uit. Momentopname. De huisdokter heeft me nu tabletten voorgeschreven, 1 per dag, maar we zijn aan het kijken welke ik het beste kan hebben. Van verschillende soorten kreeg ik elke nacht kramp in de benen.
Ik had er exhter de laatste maanden veel meer last van en toen ik bij de dokter was heeft hij het "toevallig" ook net gevoeld. Een hartfilmpje wees echter niets uit. Momentopname. De huisdokter heeft me nu tabletten voorgeschreven, 1 per dag, maar we zijn aan het kijken welke ik het beste kan hebben. Van verschillende soorten kreeg ik elke nacht kramp in de benen.
Ik ben destijds door die ellendelingen gaan hyperventileren, maar dat is god zij dank voorbijgegaan, mede dankzij dit forum en het feit dat ik af en toe eens mijn gal kan spugen, al probeer ik het nog op een nette manier, omdat ik geleerd heb dat je niet mag vloeken.
En ik ben normaliter echt niet voor één gat te vangen (gekke uitdrukking), dus dat er mensen zijn met nog hogere zgn. schulden en erstiger kwalen, kan ik mij oh zo goed voorstellen.
Je leven zakt gewoon in elkaar en sommige mensen hier op dit forum proberen het te bagatelliseren (de trollen), maar begrijpen absoluut niet waar ze het over hebben.
Zullen we een "kwalen" topic aanmaken? Dan kan Dexia eens zien wat ze heeft aangericht door alle intimidaties en dreigingen.
Die topic zou wel eens heel lang kunnen worden.
Kl..........s - vul maar in. 't Staat niet in de Van Dale.
En ik ben normaliter echt niet voor één gat te vangen (gekke uitdrukking), dus dat er mensen zijn met nog hogere zgn. schulden en erstiger kwalen, kan ik mij oh zo goed voorstellen.
Je leven zakt gewoon in elkaar en sommige mensen hier op dit forum proberen het te bagatelliseren (de trollen), maar begrijpen absoluut niet waar ze het over hebben.
Zullen we een "kwalen" topic aanmaken? Dan kan Dexia eens zien wat ze heeft aangericht door alle intimidaties en dreigingen.
Die topic zou wel eens heel lang kunnen worden.
Kl..........s - vul maar in. 't Staat niet in de Van Dale.
hmmm zal ook eens informeren bij de huisarts dan, dank!
Voor jou niet meer nodig Idaho, jij hebt toch je rust hervonden?
Als ik zou schikken, dan moet ik nog heel wat duizendjes aan Dexia gaan betalen. Is weer een ander verhaal, vind je niet?
Maar ik gun het je van harte hoor en voor iedereen die door Dexia in zak en as heeft gezeten. De kwaliteit van het leven is hierdoor wel voor een groot deel verloren gegaan.
Als ik zou schikken, dan moet ik nog heel wat duizendjes aan Dexia gaan betalen. Is weer een ander verhaal, vind je niet?
Maar ik gun het je van harte hoor en voor iedereen die door Dexia in zak en as heeft gezeten. De kwaliteit van het leven is hierdoor wel voor een groot deel verloren gegaan.
Laatst gewijzigd door trudy op 22 jul 2005 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Rust terug gevonden? Hoezo? Omdat ik wil schikken, ha tussen willen en daadwerkelijk schikken zitten nog een paar maandjes trudy.Voor jou niet meer nodig Idaho, jij hebt toch je rust hervonden?
Overigens wil ik niet een direct verband leggen tussen mijn klachten en Dexia hoor.
Ik hoorde alleen over die pillen en was enigzins benieuwd.
Ja, dat is een heel ander verhaal trudy, maar ik zeg ook niet dat je moet schikken hoor.Als ik zou schikken, dan moet ik nog heel wat duizendjes aan Dexia gaan betalen. Is weer een ander verhaal, vind je niet?
Hoop dat je krijgt wat je denkt te krijgen...........heb steeds zo mijn twijfels........Rust terug gevonden? Hoezo? Omdat ik wil schikken, ha tussen willen en daadwerkelijk schikken zitten nog een paar maandjes trudy.
We zien wel, ik hou alle opties in ieder geval open.
-
Het tekenen is min of meer vrijblijvend dacht ik.
Pas als je in oktober de uitwerking hebt gekregen teken je pas definitief of je accoord gaat.
Ik denk wel dat wanneer je gelijktijdig aan het procederen bent dat Dexia dan je handtekening zal gebruiken om je zaak een half jaar stil te leggen, dus kijk uit.
pr. weekend OD.
Pas als je in oktober de uitwerking hebt gekregen teken je pas definitief of je accoord gaat.
Ik denk wel dat wanneer je gelijktijdig aan het procederen bent dat Dexia dan je handtekening zal gebruiken om je zaak een half jaar stil te leggen, dus kijk uit.
pr. weekend OD.
als je in oktober de uitwerking hebt gekregen teken je pas definitief of je accoord gaat.
Dat dacht ik dus ook O.D. maar het schijnt echt anders te zijn, het is dus zo dat zelfs wanneer je het aanmeldingsformulier al tekent, dat je dan al je ziel aan de duivel hebt verkocht.
Ja vraag me niet hoe of waarom, maar ik heb het uit diverse zeer betrouwbare bronnen.
Overigens, het schijnt dat de advocaten van diverse mensen hier, er nog niet uit zijn, of je dit formulier nu veilig kunt tekenen of niet.
Let wel, we hebben het hier over 1 A4tje, nu is dat wel een heel oppervlak voor een advocaat om te lezen, maar tegen een uurloon van ca 200,= euries zou dat toch zo langzamerhand wel moeten lukken, of niet soms?
Dat dacht ik dus ook O.D. maar het schijnt echt anders te zijn, het is dus zo dat zelfs wanneer je het aanmeldingsformulier al tekent, dat je dan al je ziel aan de duivel hebt verkocht.
Ja vraag me niet hoe of waarom, maar ik heb het uit diverse zeer betrouwbare bronnen.
Overigens, het schijnt dat de advocaten van diverse mensen hier, er nog niet uit zijn, of je dit formulier nu veilig kunt tekenen of niet.
Let wel, we hebben het hier over 1 A4tje, nu is dat wel een heel oppervlak voor een advocaat om te lezen, maar tegen een uurloon van ca 200,= euries zou dat toch zo langzamerhand wel moeten lukken, of niet soms?
Goh Idaho, toen een aantal mensen een week geleden dit al veronderstelde, ging je daar dwars tegen in, blijkbaar in de veronderstelling dat dexia niet zoiets zou doen. Vanwaar je plotselinge ommezwaai? Heb je ineens het "licht" gezien???!!!Dat dacht ik dus ook O.D. maar het schijnt echt anders te zijn, het is dus zo dat zelfs wanneer je het aanmeldingsformulier al tekent, dat je dan al je ziel aan de duivel hebt verkocht.
Lol, ja Jan Jan, ik heb eindelijk het licht gezien, mijn waarde forumgenoten hebben de grijze waas voor mijn ogen weggeblazen, waarvoor ik ze eeuwig dankbaar ben, kortom ik zie weer scherp, lets say, sharp as a knife.
Dus Jan Jan, let niet op mijn eerdere postings, deze zijn als het ware nog ingegeven door den duivel.
mijn god...............
Dus Jan Jan, let niet op mijn eerdere postings, deze zijn als het ware nog ingegeven door den duivel.
mijn god...............