Ik zou ze niet graag de kost geven, degene die getekend hebben voor de zogenaamde schikking, en nu weer zeer bedrogen zij uitgekomenof zouden er toch nog mensen zijn die "in the blind" tekenen? Die zullen het dan wel nooit leren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia nog steeds op ramkoers deel 2
-
Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2
Oh? Ad, vertel eens dan, hoeveel zijn er bedrogen en op welke manier?
En graag geboortedatum en/of sofinummer,
T n
T n
Precies weer een typische reaktie van uw aller T n.
Bekommer jij je nu maar om die groepjes van je en zorg ervoor dat de kosten niet nog hoger oplopen..........
Bekommer jij je nu maar om die groepjes van je en zorg ervoor dat de kosten niet nog hoger oplopen..........
-
~~
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ad, graag even door het niet terzake doende geleuter van deze 2 PALbrallertjes heen kijken, om dan vervolgens een antwoord op mijn vraag te geven, het is namelijk belangrijk om te weten hoeveel en op welke manier deze mensen zijn bedrogen.
Alvast bedankt,
Idaho
Alvast bedankt,
Idaho
Laatst gewijzigd door D. Idaho op 03 feb 2006 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
~~
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je dit nu beweren JLvN. Idaho had toch geschikt met Dexia?
Of doet Idaho alleen maar alsof?
Of doet Idaho alleen maar alsof?
Al weer een, waar staat de info van deze zaak??J.L. v. N.
Geplaatst op 03 Feb 2006 13:57 door J.L. v. N.
Idaho, je bedoelt toch niet die gedupeerde, die net zijn zaak heeft gewonnen van Fortis voor de rechtbank in Utrecht?
Die gaat nu vast ook tekenen. Voor ontvangst van het geld dat Fortis hem moet betalen!
B-
-
Lees jij geen fora dan?Geplaatst op 03 Feb 2006 13:13 door D. Idaho
--------------------------------------------------------------------------------
Oh? Ad, vertel eens dan, hoeveel zijn er bedrogen en op welke manier?
Natuurlijk lees ik het één en ander Ad, maar misschien lees ik niet goed en kun jij mij daarom helpen.Ik zou ze niet graag de kost geven, degene die getekend hebben voor de zogenaamde schikking, en nu weer zeer bedrogen zij uitgekomen
Waar staat nu precies hoeveel mensen en op welke manier zij zijn bedrogen toen zij de Duisenberg-regeling ondertekend hebben.
Jij schijnt het wel ergens gelezen te hebben of anderzijds deze informatie te hebben verkregen, dus ik zou graag delen in die informatie....
Nou ik hoor het wel van je.....toch?
B- schrijft:J.L. v. N.
Geplaatst op 03 Feb 2006 13:57 door J.L. v. N.
Idaho, je bedoelt toch niet die gedupeerde, die net zijn zaak heeft gewonnen van Fortis voor de rechtbank in Utrecht?
Die gaat nu vast ook tekenen. Voor ontvangst van het geld dat Fortis hem moet betalen!
Gewoon op de website waar je alle informatie over aandelenlease kunt vinden, www.platformaandelenlease.nlAl weer een, waar staat de info van deze zaak??
B-
Groeten,
Piet
Ja en er staan hier nog meer uitspraken van deze "betrouwbare Bank".
http://www.platformaandelenlease.nl/Uitspraken/
Zie ook DSI
Zal ik een kleine voorspelling doen.......er gaan er nog héél véél volgen.
http://www.platformaandelenlease.nl/Uitspraken/
Zie ook DSI
Zal ik een kleine voorspelling doen.......er gaan er nog héél véél volgen.
Dexia zeker op ramkoers
Op zaterdag 14 februari:
DEXIA zet advertentie in kranten over afwikkeling aandelenlease-affaire
Zou dit de laatste stohalm zijn van Dexia of stuiptrekkingen:
Vandaag uit Elsevier Agenda :Nieuws op komst
Op zaterdag 14 februari:
Zou dit de laatste stohalm zijn van Dexia of stuiptrekkingen:
Vandaag uit Elsevier Agenda :Nieuws op komst
Beetje gedateerd zo te lezen. Hoe blind moet iemand zijn om niet begrijpend te leren lezen. Mensen leren het ook nooit om goed te lezen.Geplaatst op 03 Feb 2006 22:24 door DEX-AEGO
--------------------------------------------------------------------------------
Dexia zeker op ramkoers
Op zaterdag 14 februari:
Oh ja. hoe kunnen we het ook vergeten, nietwaarGewoon op de website waar je alle informatie over aandelenlease kunt vinden, www.platformaandelenlease.nl
Faeks,
Waar staat op de website van PAL dat een advertentie op 14 februari verschijnt??
Dex- Aego zal 11 februari bedoelen.
In de topic Verzoekschrift Duisenberg regeling Gerechtshof Amsterdam staat o.a.:
Piet
Waar staat op de website van PAL dat een advertentie op 14 februari verschijnt??
Dex- Aego zal 11 februari bedoelen.
In de topic Verzoekschrift Duisenberg regeling Gerechtshof Amsterdam staat o.a.:
Groeten,De bekendstelling van de behandeling door het gerechtshof en de mogelijkheid tot verweer voeren zal bekend worden gesteld in een advertentie in de Telegraaf, Volkskrant en Financieel Dagblad op 11 februari.
Piet
Geplaatst op 03 Feb 2006 14:33 door D. Idaho
meisje, meisje toch, nogmaals Dexia is degene die over de kosten gaat ik heb daar geen enkele invloed op, eens zal de stuiver ook bij jou moeten vallen
T n
Precies weer een typische reaktie van uw aller T n.
meisje, meisje toch, nogmaals Dexia is degene die over de kosten gaat ik heb daar geen enkele invloed op, eens zal de stuiver ook bij jou moeten vallen
T n
Ton dat moet jongetje, jongetje zijn.meisje, meisje toch,
-
~~
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.