LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Door de bomen zie ik het bos niet meer
Door de bomen zie ik het bos niet meer
Beste mensen
ik ben al een tijd bezig te proberen om de materie te bevatten wat te doen met 2 legio contracten, waarvan de één een "Legio Bespaarplan" is en afloopt binnen een paar maanden en die door mij is afgesloten.
De andere is een plan wat door mijn man is afgesloten een SpaarExtra. Deze had een looptijd tot april vorig jaar en kan blijven lopen tot april 2014. Dus een iets ander leasegeval. Maar ook dit is nu voor mij koffiedik aan het worden.
Zonder kennis gestart en gedacht we krijgen vanzelf wel een brief met de melding van : Wij zullen binnen 5 dagen resultaat van uw investeringen overmaken.
Dus niet, maar wat te doen. Ik ben al lang bezig om iets te begrijpen van al die forumbezoekers, maar het wordt alleen maar steeds onduidelijker.
Nu zie ik zoveel instellingen waar je bij kan aansluiten, zoveel sites met allerlei brieven. Ik weet het niet meer. Ik weet wel dat mijn plan straks een nabetaling zal opleveren van ruim 1700 €. Wie kan mij vertellen of en hoe de inleg terug te vorderen is en wat ik nu aan moet met al die berichten over rechtszaken e.d.
Wat het Spaarextra is ??? ik begrijp het niet meer. Wie heeft er ook één en wat moeten we daar nu mee.
ik ben al een tijd bezig te proberen om de materie te bevatten wat te doen met 2 legio contracten, waarvan de één een "Legio Bespaarplan" is en afloopt binnen een paar maanden en die door mij is afgesloten.
De andere is een plan wat door mijn man is afgesloten een SpaarExtra. Deze had een looptijd tot april vorig jaar en kan blijven lopen tot april 2014. Dus een iets ander leasegeval. Maar ook dit is nu voor mij koffiedik aan het worden.
Zonder kennis gestart en gedacht we krijgen vanzelf wel een brief met de melding van : Wij zullen binnen 5 dagen resultaat van uw investeringen overmaken.
Dus niet, maar wat te doen. Ik ben al lang bezig om iets te begrijpen van al die forumbezoekers, maar het wordt alleen maar steeds onduidelijker.
Nu zie ik zoveel instellingen waar je bij kan aansluiten, zoveel sites met allerlei brieven. Ik weet het niet meer. Ik weet wel dat mijn plan straks een nabetaling zal opleveren van ruim 1700 €. Wie kan mij vertellen of en hoe de inleg terug te vorderen is en wat ik nu aan moet met al die berichten over rechtszaken e.d.
Wat het Spaarextra is ??? ik begrijp het niet meer. Wie heeft er ook één en wat moeten we daar nu mee.
-
Re: Door de bomen zie ik het bos niet meer
Welkom op het forum, 999
Wat het beste kan doen denk ik, is je orienteren op de volgende site: www.platformaandelenlease.nl
(De grootste database in Nederland over aandelenlease. )
Je zal best nog met een heleboel vragen blijven zitten maar dan kun je Piet Koremans altijd persoonlijk mailen.
Zijn adres staat op die site.
Kijk ook even of er in jouw buurt een informatieavond van PAL of Payback gehouden wordt, daar kun je ook terecht met je vragen.
vr.gr.Cees
Wat het beste kan doen denk ik, is je orienteren op de volgende site: www.platformaandelenlease.nl
(De grootste database in Nederland over aandelenlease. )
Je zal best nog met een heleboel vragen blijven zitten maar dan kun je Piet Koremans altijd persoonlijk mailen.
Zijn adres staat op die site.
Kijk ook even of er in jouw buurt een informatieavond van PAL of Payback gehouden wordt, daar kun je ook terecht met je vragen.
vr.gr.Cees
999,informeer overal bij elke begeleidende organisatie ga niet bij één of andere verwijzing gelijk overstag want dit is je al eerder gebeurt.informeer naar de totaal kosten en de kwaliteiten van wat je aangeboden wordt.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
-
Kijk maar even op die kromme site van 'm.
Dan zie je precies met wie je in zee moet gaan.
vr.gr. Cees
Dan zie je precies met wie je in zee moet gaan.
vr.gr. Cees
croos,er is eerder al eens gevraagd om een vergelijkend waren [product]onderzoek . waarom reageer je daar dan niet op? . h.g kor.
Laatst gewijzigd door Kor S op 23 mar 2005 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Kor S, dat kan niet uitgelegd worden hier op dit forum, vanwege de alleen recht van bepaalde organisaties. En verder wordt er op een creatieve manier voor een oplossing gezorgd met meerdere mogelijkheden.
DUS GEEN VERWIJZINGEN EN RECLAME WAAR IK VOOR GA,NIET OMDAT IK DAT NIET WIL. HET MAG GEWOON NIET.
Vrgr.Andre
DUS GEEN VERWIJZINGEN EN RECLAME WAAR IK VOOR GA,NIET OMDAT IK DAT NIET WIL. HET MAG GEWOON NIET.
Vrgr.Andre
Croosjes, ik sta opnieuw versteld van je grenzenloze brutaliteit! Al minstens twee jaar weiger je aan de gedupeerden in het openbaar een heldere uitleg over jouw "systeem" te geven. Altijd maak je je er vanaf met de dooddoener "mail of bel mij maar voor inlichtingen".
Waar het bij jou om gaat is pure oplichting want je wilt onder het valse voorwendsel van een "gratis kwaliteitsadvocaat" gedupeerden ronselen om gratis voor jou aan het werk te gaan in de telefoon-abonnementen-verkoop, of ze in ieder geval een veel te duur en meestal volkomen overbodig telefoon-abonnement aan te smeren.
Daarvoor heb je een stappenplan ontwikkeld om argeloze gedupeerden buiten het zicht van het forum in etappes panklaar te maken voor je MLM-systeem.
Bah, Croosjes, je bent niets meer dan een ordinaire zakkenvuller, die over de ruggen van toch reeds berooide Dexia-slachtoffers ook een graantje mee wilt pikken.
Waar het bij jou om gaat is pure oplichting want je wilt onder het valse voorwendsel van een "gratis kwaliteitsadvocaat" gedupeerden ronselen om gratis voor jou aan het werk te gaan in de telefoon-abonnementen-verkoop, of ze in ieder geval een veel te duur en meestal volkomen overbodig telefoon-abonnement aan te smeren.
Daarvoor heb je een stappenplan ontwikkeld om argeloze gedupeerden buiten het zicht van het forum in etappes panklaar te maken voor je MLM-systeem.
Bah, Croosjes, je bent niets meer dan een ordinaire zakkenvuller, die over de ruggen van toch reeds berooide Dexia-slachtoffers ook een graantje mee wilt pikken.
Eén advies lijkt me wijs: ga naar een bureau voor rechtshulp en laat je niet verleiden door al die dwaze stichtingen en verenigingen die hier proberen zieltjes te winnen.
Tros wordt eens wakker,
Sommige mensen op dit forum proberen zelf beter te worden over de rug van gedupeerde .en dat al een hele tijd....
.... SUFKU**EN..!!!!!!!
Zo langzamerhand weten jullie ook wel wie dat zijn ,kunnen jullie deze personen geen IP-ban geven ????
Of speelt iedereen soms verstoppertje ????????
Sommige mensen op dit forum proberen zelf beter te worden over de rug van gedupeerde .en dat al een hele tijd....
.... SUFKU**EN..!!!!!!!
Zo langzamerhand weten jullie ook wel wie dat zijn ,kunnen jullie deze personen geen IP-ban geven ????
Of speelt iedereen soms verstoppertje ????????
Mijn vraag aan dit forum wordt op een enkele na meteen gebruikt om tegen elkaar te gaan converseren, met frases die ik al lezende bij 1000-en heb gezien.
Dit leid tot niets, gaarne elkaar niet afkatten, maar samen proberen eruit te komen.
Dank u
Dit leid tot niets, gaarne elkaar niet afkatten, maar samen proberen eruit te komen.
Dank u
Croosjes is in ieder geval zelf een gedupeerde, en als er maar genoeg mensen achter hem aanlopen zal hij zijn eigen verlies wel terug kunnen verdienen. Een soort van Legioleasewinner dus!
Hallo 999,
Heeft u al kontakt gezocht (per mail of telefoniosch) met Piet Koremans van PAL? www.Platformaandelenlease.nl
Hij is zelf een gedupeerde en weet inmiddels erg veel van de verschillende producten af en wat ook belangrijk is, je hoeft niet eerst lid te worden en contributie te betalen vóór je antwoord krijgt.
Succes, vr.gr. trudy
Heeft u al kontakt gezocht (per mail of telefoniosch) met Piet Koremans van PAL? www.Platformaandelenlease.nl
Hij is zelf een gedupeerde en weet inmiddels erg veel van de verschillende producten af en wat ook belangrijk is, je hoeft niet eerst lid te worden en contributie te betalen vóór je antwoord krijgt.
Succes, vr.gr. trudy
Hollander, jij loopt al een tijdje mee op dit forum om te weten dat mijn rechtsbijstandsverzekering het proces betaalt inclusief advocaat. Dus wat je zegt klopt niets van, en al zou er verlies geleden worden op de inleg dan zal dit zeker niet ten koste gaan van de aangesloten gedupeerden. Want die staan los van de organisatie na een goed overleg tussen beide.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
-
999
Het is inderdaad een puinhoop soms op dit forum, maar als je goed oplet heb je na een tijdje wel door wie je wel serieus kunt nemen.
Zelf ben ik zowat klaar met de rechtsgang, en de uitslag is zeer positief uitgevallen voor mij.
Alle informatie die ik nodig had heb ik op dit forum gevonden.
De meeste en eerlijkste informatie kun je vinden bij Piet Koreman
PAL. Dat kost je niets, dus dat kun je zonder risico proberen.
Payback is ook prima, dat kost alleen wat controbutie.
Verder is daar Ton (Aert0001), Die coördineerd groepen, die gezamelijk procederen, ook heel betrouwbaar.
Stichting Leaseverlies is de grootste, maar heeft tot nu toe alles fout gedaan, dus die maar niet. Croosjes probeerd zichzelf te verrijken.
En Eegalease is alleen voor diegene waarvan de partner niet heeft meegetekend.
Verder zijn er op dit forum een aantal mensen die ongelofelijk veel informatie naar boven halen.
Als je regelmatig op dit forum rondkijkt vindt je vanzelf uit wie dat zijn.
Succes
Liefs Ad
Het is inderdaad een puinhoop soms op dit forum, maar als je goed oplet heb je na een tijdje wel door wie je wel serieus kunt nemen.
Zelf ben ik zowat klaar met de rechtsgang, en de uitslag is zeer positief uitgevallen voor mij.
Alle informatie die ik nodig had heb ik op dit forum gevonden.
De meeste en eerlijkste informatie kun je vinden bij Piet Koreman
PAL. Dat kost je niets, dus dat kun je zonder risico proberen.
Payback is ook prima, dat kost alleen wat controbutie.
Verder is daar Ton (Aert0001), Die coördineerd groepen, die gezamelijk procederen, ook heel betrouwbaar.
Stichting Leaseverlies is de grootste, maar heeft tot nu toe alles fout gedaan, dus die maar niet. Croosjes probeerd zichzelf te verrijken.
En Eegalease is alleen voor diegene waarvan de partner niet heeft meegetekend.
Verder zijn er op dit forum een aantal mensen die ongelofelijk veel informatie naar boven halen.
Als je regelmatig op dit forum rondkijkt vindt je vanzelf uit wie dat zijn.
Succes
Liefs Ad
o.k ad ,dat is het antwoord wat ik zocht . MIJN COMPLIMENTEN EN DANK tot ziens h.g kor.
Ad, heb je hier bewijzen van om dit te zeggen/schrijven? Hoe kom je aan die informatie deze wil ik graag zien. Hoe lang roepen jullie dit nou al ander halve jaar en nog geen bewijzen? Dan klopt er iets niet bij die gene die dit schrijven of roepen.
lees hieronder:
Croosjes probeert zichzelf te verrijken.
Vrgr.Andre
lees hieronder:
Croosjes probeert zichzelf te verrijken.
Vrgr.Andre
Croosjes, geen enkele uitleg is in staat door de betonnen plaat voor jouw kop heen te dringen. Maar ik wil het nog wel eens herhalen op jouw verzoek:
Croosjes is een oplichter want hij wil zich verrijken aan de gedupeerden!
Croosjes is een oplichter want hij wil zich verrijken aan de gedupeerden!
Al de sponsor inkomsten van de vereniging Schadeloosstelling :
-70% voor gedupeerden,advocaatkosten enz.
-30% voor organisatie van Schadeloosstelling
Bron: vereniging schadeloosstelling.
De organisatie van deze mooie vereniging berust bij 1 persoon, deze persoon strijkt dus 30% op van alle sponsor-gelden.
Nu zal het in dit geval gaan om € 0,30, maar als de man een beetje slimmer was geweest, misschien heel misschien was het 'm dan nog gelukt ook.
-70% voor gedupeerden,advocaatkosten enz.
-30% voor organisatie van Schadeloosstelling
Bron: vereniging schadeloosstelling.
De organisatie van deze mooie vereniging berust bij 1 persoon, deze persoon strijkt dus 30% op van alle sponsor-gelden.
Nu zal het in dit geval gaan om € 0,30, maar als de man een beetje slimmer was geweest, misschien heel misschien was het 'm dan nog gelukt ook.
Klopt, Idaho. Maar je vergeet nog iets:
10% (TIEN PROCENT) van teruggekregen geld van Dexia moet door de gedupeerde deelnemer verplicht aan oplichter Croosjes worden afgedragen.
"Gratis kwaliteitsadvocaat"? Pure nep!!!
10% (TIEN PROCENT) van teruggekregen geld van Dexia moet door de gedupeerde deelnemer verplicht aan oplichter Croosjes worden afgedragen.
"Gratis kwaliteitsadvocaat"? Pure nep!!!
Idaho,dus eigelijk nemen jullie de gedupeerden in de maling door te zeggen dat ik mij eigen verrijk wat zeker niet is,want dat schrijf je nu hierbovengenoemde.
vrgr.Andre
vrgr.Andre