LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubieuze rollen van personen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wijzijnactief

Dubieuze rollen van personen

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Ik vraag me af wanneer de rol van heren Zalm en Duisenberg is tegen het licht worden gehouden. Een tijdsbalk maken en hun functies in de tijd aangeven, vervolgens hun uitspraken over aandelenlease erbij zetten. Dan komt misschien de hele doofpottactiek beter aan het licht.
Zo onderhand zou je kotsmisselijk worden van alle bokkensprongen worden die in dit hele debacle zijn gemaakt.
Zalm als minister van financien heeft de plank misgeslagen, en Duisenberg als president van de Nederlande Bank idem dito.
Hoe kunnen deze kerels uberhaupt nog zich bemoeien met aandelenlease. Hun eigen handen zitten onder het bloed. Persoonlijk waren ze medeverantwoordelijk voor het hele debacle en nu zouden zij verantwoordelijk zijn voor een zogenaamde oplossing??
Dit is te gek en te schofterig voor woorden!
Tijd voor een parlementaire enquete!
Wanneer gaat ook eens een advocaat opstaan die Dexia en anderen gaat vervolgen voor illegaal handelen? Immers er is hier sprake van een economisch delict. Het verkopen van Leaseconstucties valt onder de WCK, geen bezit van een WCK vergunning betekent oplichting, contracten zijn nietig en biedt aanknopingspunten voor vervolging op basis van een onrechtmatige daad.
Waarom gebeurt hier nu in hemelsnaam nog niets mee.
Laten we gewoon de strijd een stapje verder brengen.......
Welke man van het OM staat nu eens op om Dexia aan te pakken op basis van deze simpele constatering. Of zijn er geen helden meer in Nederland en zijn teveel mensen bang voor hun eigen hachje?

Janny

Re: Dubieuze rollen van personen

Ongelezen bericht door Janny »

degene die geslagen wordt moet dit aangeven.

Wij dus.

Anderen uit naam van ons de aangifte laten doen zou ook kunnen,(advocaten dus)
Maar zij moeten de feiten van ons aangeleverd krijgen. met bewijzen.
en daar zit nou net het grote probleem. We hebben veel argumenten maar feiten die onomstotelijk zijn vast gesteld.? dat wordt moeilijker. en zo niet, stap naar het OM en doe wat moet.

Janny

Arnoud

Ongelezen bericht door Arnoud »

Zalm heeft ten onrechte uitspraken gedaan over Aandelen Lease porducten indien hij het heeft over de WCK.
De WCK vergunning werden uitgegeven door EZ en niet door Financieen.
Ik heb reeds gewaarschuwd in een artikel 23 juni 1994 in het Assurantie Magazine voor deze producten en daar reeds gewezen op het feit dat deze in mijn visie onder de WCK zouden vallen.
Arnoud

Arnoud

Ongelezen bericht door Arnoud »

zie korte uitleg WCK Wet
www.wck-wet.nl

Gesloten