DE BAL TERUG IN EIGEN KAMP!!
Wie gedacht heeft, dat Duisenberg zich fysiek in de strijd zal werpen, zal bedrogen uitkomen. Schrandere mensen zoals Duisenberg werken als een afstandbediening, op afstand! Hoe je het keert of draait het gaat erom, dat Dexia een dik pak achterhoudt. De vraag is nu hoe krijg je dat op een zeer linke wijze voor elkaar, rekening houden dat Dexia absoluut niet goed voorstaat, praktish uitgespeeld en verlamd, zij het om WCK, zij het om Eegalease, zij het omdat zij de aandelen nooit ingekocht hadden etc....
En de clou.....iedereen heeft zijn maag vol en wil een einde aan dit kruisweg....of tot 2006/2007 in onzekerheid wachten,Of, indien men bereid is in te leveren, dan is kat in de bakkie and everybody happy, terwiijl WCK, Eeglease en de aankoop stevig overeind blijven staan, maar werkloos. Kijk dit noemt men pure intelligentie: over geheel het mijnenveld heenstappen en toch krijgen wat je wilt......
Een zaak die dan de gedupeerde zelf, naar eigen inzichten, zonder enige dwang zelf zal oplossen.......wat inleveren en van de last bevrijd worden tot eigen tevredenheid.
Mijn visie is duidelijk, ik zal niet over mijn eigen geld negotiëren en ben bereid geheel de rit uit te rijden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DUISENBERG KAATST DE BAL TERUG
Re: DUISENBERG KAATST DE BAL TERUG
Ieder nuchter denkend mens doet dat allang niet meer, Fraude. Maar het is zo 1 juni en dan kunnen we ze een lesje leren bij het referendum over de EU-grondwet. Een tegenstem als afkeuring voor de bende van Bakellende, Zalm en Brinkhorst.
So wie so TEGEN STEMMEN.
-
Zo kunnen we Balkellende, Walm, Duisterberg en consorten in Europa voor schut zetten.
Zij doen niets voor ons, enkel loze beloftes. Dat normen en waarde geval laat zelfs 600.000 gezinnen in ellende en ook vaak in paniek verder leven, al zou ik het geen leven meer willen noemen. Het aantal zelfmoorden neemt toe, zelfs hele gezinnen die het niet meer aankunnen... is daar wellicht een verband met dexia of legio-lease?
Van hoeveel gezinnen weet er nog niemand in welke dexia-ellende zij verzeild zijn geraakt? Vele honderdduizenden denk ik.
Maar een stem tégen de EU-grondwet kan gemakkelijk door die mensen die normaal liever aan de kant blijven staan worden gedaan.
We kunnen die machtige Haagse bende niet aanpakken, maar we kunnen ze wel pesten!
Zij doen niets voor ons, enkel loze beloftes. Dat normen en waarde geval laat zelfs 600.000 gezinnen in ellende en ook vaak in paniek verder leven, al zou ik het geen leven meer willen noemen. Het aantal zelfmoorden neemt toe, zelfs hele gezinnen die het niet meer aankunnen... is daar wellicht een verband met dexia of legio-lease?
Van hoeveel gezinnen weet er nog niemand in welke dexia-ellende zij verzeild zijn geraakt? Vele honderdduizenden denk ik.
Maar een stem tégen de EU-grondwet kan gemakkelijk door die mensen die normaal liever aan de kant blijven staan worden gedaan.
We kunnen die machtige Haagse bende niet aanpakken, maar we kunnen ze wel pesten!