| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Duisenberg-Legio
-
richard.mieke
Duisenberg-Legio
Na veel heen en weer-gebel met Dexia heb ik dan eindelijk mijn 'acceptatie-formulier' gekregen!! (zou ik in november al moeten krijgen, maar door fouten is dat nu pas gebeurt =januari) Tot mijn schrik kwam ik er op dat formulier achter dat ik geen recht op de Duisenberg-regeling heb!!! Weer terugbellen maar. Door een mevrouw werd mij verteld dat ik in 2001 een terugbetaling heb gehad van Legio m.b.t. de WinstVerdriedubbelaar. Daarom heb ik geen recht op de Duisenberg-regeling. Die terugbetaling heb ik zeker gahad, maar dit staat toch los van dit alles? WAT MOET IK DOEN? HELP!!!!!!!
Re: Duisenberg-Legio
Als dat een uitbetaling is geweest op een eerder afgesloten kontrakt en dat bedrag overeenkomt met het bedrag waar je recht op zou hebben volgens de Duisenberg-schikking inzake later afgesloten kontrakt(en), dan wordt dat verrekend. Per saldo zou je dus op nul kunnen uitkomen.
-
J.L. v. N.
Wat je zou kunnen doen, richard.mieke, is je probleem voorleggen aan [email protected] . Als er een oplossing is, krijg je die zeker aangeboden.
Daar zou ik zeer voorzichtig mee zijn Richard, voor je het weet zit je vast aan een advocaat.
Indien je het niet eens bent met de uitvoering van de Duisenberg-schikking, zou ik als ik jou was éérst eens een brief schrijven aan de toezichthouders op de uitvoering van deze schikking, te weten SLV en Eegalease.
Kom je er dan nog niet uit, dan is het vroeg genoeg om andere mogelijkheden te bekijken. Zo zou ik het doen, wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten.
Idaho
Indien je het niet eens bent met de uitvoering van de Duisenberg-schikking, zou ik als ik jou was éérst eens een brief schrijven aan de toezichthouders op de uitvoering van deze schikking, te weten SLV en Eegalease.
Kom je er dan nog niet uit, dan is het vroeg genoeg om andere mogelijkheden te bekijken. Zo zou ik het doen, wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten.
Idaho
-
J.L. v. N.
Zolang die advocaten beletten dat de gedupeerden door een uitzuigende schurkenbank als Dexia via allerlei trucs en listigheden worden leeggezogen, zijn die advocaten hun honorarium meer dan waard.
Toch is dat de enige manier om te zorgen dat er recht gedaan wordt aan de uitvoering van de Duisenbergregeling.Indien je het niet eens bent met de uitvoering van de Duisenberg-schikking, zou ik als ik jou was éérst eens een brief schrijven aan de toezichthouders op de uitvoering van deze schikking, te weten SLV en Eegalease
Precies de beschrijving van een aandelenlease adviseur.anders wordt het wanneer bepaalde stromannen over de rug vd gedupeerden de zakjes aan het vullen zijn, dat zou pas grof zijn.
Hoboken ,
Indien advocaten jou, ik neem aan als gedupeerde, een speciale aanbod geven in jouw zaak, jij zal het afwijzen neem ik aan. Kijk naar jezelf, en laat anderen doen wat zij kunnen, en deze onder alle omstandigheden!!!
Indien advocaten jou, ik neem aan als gedupeerde, een speciale aanbod geven in jouw zaak, jij zal het afwijzen neem ik aan. Kijk naar jezelf, en laat anderen doen wat zij kunnen, en deze onder alle omstandigheden!!!
Hallo richard.mieke.
Er zijn voldoende mogelijkheden om toch nog iets van je verloren geld terug te zien.
Duizenden Dexia gedupeerden zijn aan het procederen tegen Dexia.
Via een gerechtelijke procedure kun je al je verloren geld terugvorderen van Dexia.
Procederen is betaalbaar voor iedereen.
Of dit ook voor jou van toepassing is en wat de kansen zijn, kunnen we samen bekijken.
Wil je hier meer over weten, stuur een e-mail naar [email protected] en je krijgt z.s.m. antwoord.
Gezien de bovenstaande reacties in deze topic is het niet raadzaam in deze topic verder te gaan over je persoonlijke situatie.
Meer informatie en mogelijkheden kun je ook vinden op www.platformaandelenlease.nl
Groeten,
Piet
Er zijn voldoende mogelijkheden om toch nog iets van je verloren geld terug te zien.
Duizenden Dexia gedupeerden zijn aan het procederen tegen Dexia.
Via een gerechtelijke procedure kun je al je verloren geld terugvorderen van Dexia.
Procederen is betaalbaar voor iedereen.
Of dit ook voor jou van toepassing is en wat de kansen zijn, kunnen we samen bekijken.
Wil je hier meer over weten, stuur een e-mail naar [email protected] en je krijgt z.s.m. antwoord.
Gezien de bovenstaande reacties in deze topic is het niet raadzaam in deze topic verder te gaan over je persoonlijke situatie.
Meer informatie en mogelijkheden kun je ook vinden op www.platformaandelenlease.nl
Groeten,
Piet
Is er wel sprake van verloren geld als er al een uitkering heeft plaatsgevonden.Er zijn voldoende mogelijkheden om toch nog iets van je verloren geld terug te zien.
Door een mevrouw werd mij verteld dat ik in 2001 een terugbetaling heb gehad van Legio m.b.t. de WinstVerdriedubbelaar.
Waarschijnlijk was dat de inleg, het gaat nu om de te vorderen rente 
nee de slv en eegalease zijn betrouwbare partners gebleken voor de gedupeerden, het zijn smerige farizeeërs gebleken die hun ziel aan de duivel verkocht hebben, heulen met de vijand, oh wat een mooie regeling hebben we getroffen voor jullie. die gasten moeten ze afschieten.
-
J.L. v. N.
Rust, je hebt je verschreven. Je bedoelt toch zeker dat SLV en EL onbetrouwbare partners zijn gebleken?
was licht ironisch bedoeld, onderuseen doe ik niets en laat het nog maar 10 of 20 jaar duren, ik heb geen last van dexia.
ondertussen neem ik bier en worst.
Ik heb de contracten vernietigd, dat de dexia honden daar aan voorbijgaan is hun probleem. Nua lleen nog even wachten tot dexai het geld op mijn rekening stort en dan kan ik o pvakntie naar australie.
mensen doe gewoon niets, dexia kan je nieks maken. het is gewoon een lachertje. iedere tohalm grijpen ze aan, de wcam= Wilsoplegging Consumenten op Achterbakse Manier door de dexia honden.
ondertussen neem ik bier en worst.
Ik heb de contracten vernietigd, dat de dexia honden daar aan voorbijgaan is hun probleem. Nua lleen nog even wachten tot dexai het geld op mijn rekening stort en dan kan ik o pvakntie naar australie.
mensen doe gewoon niets, dexia kan je nieks maken. het is gewoon een lachertje. iedere tohalm grijpen ze aan, de wcam= Wilsoplegging Consumenten op Achterbakse Manier door de dexia honden.