LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een dankwoord, ook voor Sarah Etty

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
c6677032
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2003 19:49

Een dankwoord, ook voor Sarah Etty

Ongelezen bericht door c6677032 »

Na 5 jaar procederen heb ik eindelijk de zaak af kunnen sluiten, ik was eegaleaser en gisteren heb ik een brief van mijn advocaat ontvangen dat er gevonnist is door de kantonrechter te Delft en dat ik gewonnen heb. Mijn volledige inleg + rente, vanaf maart 2003, en een groot deel van de proceskosten krijg ik vergoed mede door de verdedigende partij die dit bewerkstelligd heeft. Er is op dit forum meer lof gezwaaid naar dit advocatenkantoor te Rotterdam, natuurlijk ook mijn grote dank. Verder veel dank voor Piet die ontzaglijk veel moeite heeft gedaan en nog doet voor de vele gedupeerden, Piet je was voortreffelijk, je verdient een gouden stoel in de hemel.
Ook ontzettend veel dank aan de juridische capaciteiten van de op dat moment zijnde juriste in spe, mevrouw Sarah Etty, die reeds in 2003 heeft geopperd dat deze contracten huurkoopcontracten waren en vernietigd zouden kunnen worden, we zijn haar nog niet vergeten.
Ik wens iedereen veel sterkte en vooral de niet eegaleasers die met hoge schulden achterblijven en geen andere uitweg hebben dan hun schuld te moeten betalen

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Een dankwoord, ook voor Sarah Etty

Ongelezen bericht door Captain-America »

Proficiat met het behaalde (eind)resultaat.
Hopelijk kunnen jullie nu een dikke streep onder dit alles zetten en verder gaan met jullie leven inclusief het genieten hiervan.

Dat vele anderen jullie voorbeeld mogen kunnen gaan volgen.

jeanjean
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 jan 2005 11:32

Re: Een dankwoord, ook voor Sarah Etty

Ongelezen bericht door jeanjean »

Inderdaad een dankwoord in deze aan mevr. Etty en Piet K. ( zonder alle andere Pal mederwerkers uiteraard tekort te willen doen)is hier zeker op zn plaats.

afz JJ

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Een dankwoord, ook voor Sarah Etty

Ongelezen bericht door Julika »

Van mij ook proficiat
Afbeelding

groetjes Julika

Gesloten