LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindelijk
Eindelijk
Ook de rechtbank van Alkmaar heeft uitspraak gedaan, onze zaak is eegalease, het contract is vernietigd echter de rechter heeft geen uitspraak gedaan over terugbetaling van de betaalde termijnen, maar de restschuld is in elk geval van de baan.
Re: Eindelijk
Jos,
gefeliciteerd,
maar!! ik krijg een viese smaak in m'n mond als ik lees dat over de inleg geen uitspraak is gedaan.
De restschuld weg, ja, an me hoela, dat zei Duisenberg ook toe, dus daarvoor was de rechtzaak met alle verdriet en kosten niet noodzakelijk, een eegaleasecontract is juist ongeldig, en de goede uitspraak moet er juist in voorzien dat:
a: de inleg retour,
b: de BKR verleden tijd . dus verwijderd
c: rente over de inleg met een wettelijk tarief,
D: de kosten van het geding voor rekening van vriend Dexia.
Heb je trouwens wel al deze dingen in een eis vastgelegd? want als je niets eist, deelt de rechter niets toe.
Dat is een goede en te verwachten/hopen uitslag in een eegalease geding.
Janny
gefeliciteerd,
maar!! ik krijg een viese smaak in m'n mond als ik lees dat over de inleg geen uitspraak is gedaan.
De restschuld weg, ja, an me hoela, dat zei Duisenberg ook toe, dus daarvoor was de rechtzaak met alle verdriet en kosten niet noodzakelijk, een eegaleasecontract is juist ongeldig, en de goede uitspraak moet er juist in voorzien dat:
a: de inleg retour,
b: de BKR verleden tijd . dus verwijderd
c: rente over de inleg met een wettelijk tarief,
D: de kosten van het geding voor rekening van vriend Dexia.
Heb je trouwens wel al deze dingen in een eis vastgelegd? want als je niets eist, deelt de rechter niets toe.
Dat is een goede en te verwachten/hopen uitslag in een eegalease geding.
Janny