LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eliot spitzer

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bert suikerbuik

Eliot spitzer

Ongelezen bericht door bert suikerbuik »

Zou de aandelen lease zaak niet iets zijn om bij de amerikaanse jurist Eliot Spitzer eens onder de aandacht te brengen.
Hij was al bezig om de banken en verzekeraars in Europa door te lichten en daar waren deze bedrijven al niet blij mee.
Als we nu Dexia, Aegon en de rest eens in het zonnetje zetten bij deze heer Eliot Spitzer misschien dat het onze zaak helpt.
Spitzer onderzoekt fraude zaken en schijnt daar een echte terriër in te zijn, bedrijven die door hem onder de loep worden genomen zijn daar doorgans niet blij mee.
Hij boekte al vele succesen en het bedrijfleven beeft als hij aan hun poorten rammeld.
Ik heb reeds zijn mailadres en site gevonden en zou graag hulp van jullie hebben om een goede brief te maken en die naar hem toe te sturen, baat het niet dan schaad het niet.

heuve319

Re: Eliot spitzer

Ongelezen bericht door heuve319 »

In deze noodsituatie moeten wij echt met z'n allen van alles aanpakken. Een goed idee dus. Wellicht kan/wil iemand dit uitwerken.

DutchCredit

Ongelezen bericht door DutchCredit »

Aegon in U.S. Fraud Probe; Dutch Insurer's Net Rises 3%

A WALL STREET JOURNAL ONLINE NEWS ROUNDUP
November 11, 2004 8:52 a.m.

AMSTERDAM – U.S. prosecutors asked Aegon NV to provide information in an investigation into insurance fraud, the Dutch insurance provider said Thursday.

Aegon , one of the top 10 insurers in the world by market capitalization, also posted third-quarter net profit of €448 million ($578 million), up 3% from €435 million a year earlier. Aegon attributed the increase largely to higher-than-expected returns on share sales and real estate deals, which totaled €135 million in the latest quarter, up from €101 million a year earlier. Net sales increased 2% to €6.81 billion, it said.

Aegon , one of the 10 largest insurance companies in the world, said it has been subpoenaed by Connecticut's state attorney general as part of a wider investigation into its operations by New York Attorney General Eliot Spitzer . The Connecticut probe is just one of a number of spinoffs from Mr. Spitzer 's investigation into so-called bid-rigging, whereby insurance brokers are accused of cheating clients by directing them to insurers that provide the biggest commission rather than the best service. Chief Executive Don Shepard said Aegon hasn't received any requests for information from Mr. Spitzer 's office.

In its third-quarter results, Aegon reported improved performances in all its global operations except the Netherlands, where net profit fell 3%. In the Americas, new life insurance sales rose 11% to $222 million. In Britain, sales rose 3% to £85 million ($157 million or €122 million). Sales in the Netherlands, however, fell 27% to €19 million, Aegon said.

The company declined to give an outlook for the rest of 2004. CEO Shepard would only say he is "feeling pretty good" about the remainder of the year.

Aegon 's net profit for the first nine months of the year increased 62% to €1.24 billion from €764 million, despoite a 3% decline in net sales to €19.3 billion from €19.9 billion.

Write to the Online Journal's editors at [email protected]

impact

Ongelezen bericht door impact »

Write to the online editors? That's what I just did with the offer to supply full particulars and evidence of Aegon's wilful deceit which victimizes 100,000's of families in the Netherlands.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Hallo allen,

Ik heb nog eens al mijn foldermateriaal, meer dan 2 kilo, die ik opgestuurd heb gekregen in de tijd dat ik mijn triple-effect liep, doorgelezen.
De folder van het profit effect repte zelfs van een vergelijking van zelf geld lenen en beleggen of dit overlaten aan bank labouchere met z'n prachtige beleggingsartikelen. Hoezo misleiding!
En de rechter in Amsterdam heeft ook al gezegd dat alles duidelijk was. Ik kan het er alleen maar mee eens zijn, alles zegt dat er belegd wordt met geleend geld. En dat de partner het dan achteraf er niet mee eens is, is een grof schandaal, en ieder die op deze manier z'n contract vernietigt is het huwelijk niet waard.

Groetjes,

Een vrijgezelle Dubio :P :P

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Het bovenstaande kan ik niet verbeteren :) :wink:

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Dubio je veraad jezelf
mijn foldermateriaal, meer dan 2 kilo,

De folder van het profit effect repte zelfs van een vergelijking van zelf geld lenen en beleggen of dit overlaten aan bank labouchere met z'n prachtige beleggingsartikelen.
2 KILO!!!!! Dat kun je alleen maar hebben als je ZELF in die handel zat!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: DUIVEL!

En wel erg hé als je 2 kilo foldermateriaal moet door zoeken om uiteindelijk in een folderje iets naar je zin te hebben. Helaas blijft er dan 1,99 kilo misleiding over!
Bovendien is er veel via de telefoon en zonder (de juiste) folders aangesmeerd!
Hoef ik alleen mijzelf maar als voorbeeld te nemen. Telefonisch en verkeerde folder achteraf.

Zonder groeten, Hans

dido

Ongelezen bericht door dido »

Beste Hans A, ik kan jou heel goed begrijpen. Dexia heeft ons 100.000.000 % misleid. Het moet nu toch wel duidelijk zijn.
De rechters hebben dit nu ook wel door, dus gewoon afwachten, we gaan winnen.

Groetjes

Gesloten