LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ellende
ellende
even mijn hart luchten en ja waar kan dat beter dan op dit forum. Kreeg vanmorgen via mijn advocaat een brief van Dexia waarin ze someren de inleg die wij al langare dan 1 jaar niet meer betalen (op advies van onze advocaat) te voldoen. De advocaat schreef hierbij dat wij nu de keuze moeten maken, aangezien hij dat niet voor ons kan doen. Niet betalen betekend in ieder geval een A codering en geeft zelfs al problemen bij de aanschaf van een nieuw mobieltje!! Wel betalen houd in dat als de zaak wel gewonnen wordt het maar de vraag is of je alle inleg terug krijgt. Oke we hebben besloten niet te betalen het gaat om duizenden euro's maar ook dit geeft nu even geen goed gevoel. Hoe verpest je ondanks alle positieve resultaten van de afgelopen periode iemands weekend. Het kromme is, is dat onze koelkast het heeft begeven en we vanmorgen op pad zijn gegaan voor een nieuwe . We moesten kiezen voor een goedkoop model omdat we krap bij kas zitten. Dat is zo wrang als ik bedenk dat we al meer dan 20.000 euro inleg hebben betaald aan DEXIA en we nu zonder extra geld zitten. De advocaat heeft inmiddels ook al 4.000 gekost en het we krijgen nu weer een aanmaning. Hoe houd ik het vol en kan ik positief blijven denken. Soms lukt het even niet.
-
Re: ellende
Ik kan begrijpen dat jouw advocaat zegt dat jij dit zelf moet beslissen.
Dat is natuurlijk ook zo maar denk er goed over na je bent niet alleen
in dit geval dat is mischien de enige troost die ik je kan geven.
een medegedupeerde
Hennie
Dat is natuurlijk ook zo maar denk er goed over na je bent niet alleen
in dit geval dat is mischien de enige troost die ik je kan geven.
een medegedupeerde
Hennie
-
Anni, lees het artikel over mr. R. Silvertand in de topic "nu ook bij ons in de krant (N.Br.)". Rob Silvertand heeft al diverse zaken voor gedupeerden tegen Dexia gewonnen en weet waarover hij spreekt.
Intussen even de tanden op elkaar en met een goedkoop mobieltje kan je ook heel goed telefoneren.
Een ding is zeker: via de rechter krijg je een betere deal dan dat je je aan Dexia overgeeft!
Intussen even de tanden op elkaar en met een goedkoop mobieltje kan je ook heel goed telefoneren.
Een ding is zeker: via de rechter krijg je een betere deal dan dat je je aan Dexia overgeeft!
-
anni,
weet niet hoe sterk jullie staan met je zaak tegen dexia, maar als ik het even niet zie zitten, maak ik een rondje langs de diverse forums, en vind daar dan vaak wel weer wat lichtpuntjes! Sterkte!!
anneke
weet niet hoe sterk jullie staan met je zaak tegen dexia, maar als ik het even niet zie zitten, maak ik een rondje langs de diverse forums, en vind daar dan vaak wel weer wat lichtpuntjes! Sterkte!!
anneke
En bedenk wel Anni ~~Al is het nu op dit moment nog zo donker Er komt een dag en dan word het vanzelf weer licht~~
Je bent niet alleen Je bent met ons allen.
houd moed wees sterk.
vriendelijke groet no fear
Je bent niet alleen Je bent met ons allen.
houd moed wees sterk.
vriendelijke groet no fear
de advocaat moet je beter adviseren, Mij advocaat adviseert o door te procederen in gavla van eegalease, die advocaat van jou maakt zich er wel makkelkijk vanaf, hij moet ten minste een inschatting kunnen maken of jouw zaak kans heeft op meer dan de duisenberg schikking. Hij wordt er goed voor betaald, dus een beetje meer advies is wel o pzijn plaats, lijkt mij.
Lieve mensen bedankt allenmaal voor jullie reaktie's, het helpt altijd weer een beetje om de moed er in te houden.