LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En nu achter ons laten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
NewDutchie

En nu achter ons laten

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Termijn van 3 maanden hoger beroep is voorbij. Alles teruggekregen vermeerderd met de wettelijke rente (eegalease). Eindelijk kunnen we dit dossier afsluiten, met dank aan onze advocaat en een pientere rechter.
Eigenlijk zou ik ook de tussenpersoon nog willen aanpakken maar ik steek die energie wel ergens anders in.

Voor degenen die nog verder moeten, hou vol, hoe moeilijk het soms ook is!

peewee

Re: En nu achter ons laten

Ongelezen bericht door peewee »

New Dutchie,

Ik zou minstens de BEDRIJFSNAAM (plaats) en of naam van die tussenpersoon op dit forum zetten. Ter lering van potentiele slachtoffers van deze tussenpersoon.

NewDutchie

Naam is al vaker gevallen: Pluspunt Hoevelaken

peewee

PLUSPUNT Hoevelaken. Is of was dat niet een van de captives (gebonden tussenpersonen) van AEGON. Zal me niks verbazen. AEGON was immer de feitelijke spin in het aandelenleaseweb.

NewDutchie

Dat weet ik niet. Ze waren wel handig in het manipuleren van onderzoeksgegevens.

Ze bestaan nog steeds, helaas. Maar de advocaat gaf aan dat het wellicht een nog moeilijkere weg is om ze aan te pakken. Aangezien hij me uitstekend heeft bijgestaan bij de zitting ga ik op zijn oordeel af.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

En daar komt tie dan,
inkoppertje,

minpunt Hoevelaken

Ton

jeanjean

Ongelezen bericht door jeanjean »

Ze bestaan nog steeds, helaas. Maar de advocaat gaf aan dat het wellicht een nog moeilijkere weg is om ze aan te pakken. Aangezien hij me uitstekend heeft bijgestaan bij de zitting ga ik op zijn oordeel af.
Ingevolge art. 7:401 BW moet de financieel adviseur de zorg van een goed opdrachtnemer in acht nemen
Overeenkomsten op de voet van art. 3: 40, tweede lid BW, moeten als nietig worden beschouwd omdat de bank heeft gehandeld in strijd met art. 41, aanhef en onder d Nadere Regeling toezicht effectenverkeer 1999 door gebruik te maken van de diensten van een cliëntenremisier die zich niet zou houden aan de voorwaarden waaronder cliëntenremisiers waren vrijgesteld van de voor effectenbemiddelaars geldende vergunningplicht.

afz jj

NewDutchie

Uiteindelijk ben ik er maar een paar honderd euro bij ingeschoten als je kijkt naar het totaalplaatje (dus inclusief advocaat), vergeleken met het geld in dezelfde periode weg te zetten tegen 3,5%.

Ga niet nog een keer door de hele procesmolen voor dit bedrag.

peewee

New Dutchie
Ga niet nog een keer door de hele procesmolen
Zit wat in. Je kunt namelijk je schade maar één keer vergoed krijgen. Je zou dus hooguit voor het verschil kunnen gaan tussen de Dexia-schadevergoeding en de werkelijk geleden schade.

bromtol

Ongelezen bericht door bromtol »

A;s de termijn voor hoger beroep voorbij is kan je niet meer procederen en als je volledig gewonnen hebt kan je ook niet in hoger beroep.

Gesloten