LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Gek ben je wel
Leg eens uit lieverd. En waar zit je tegenwoordig. Ik mis je :?

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Pieter »

Excuus aan Anne,

Inderdaad. je hebt een quote aangehaald in dit topic.
Er is iets geks met het forum aan de gang. reactie verschijnen en verdwijnen. In vorige reactie kon ik jouw geciteerde qoute niet terug vinden en nu staat hij er wel. Onverlet ik heb de stelling die anne aanhaalt wel gezegd.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Pieter »

Natuurlijk gaat individueel belang boven het algemeen. Zelfs in een communistische staat! Iedereen die anders wil doen geloven weet niet waar ie het over heeft. Alle animals are equal but some are more equal than the others. (Orwell). Ik heb dat eerder gequoted, Zo werkt het niet alleen in animal farm, maar ook in de echte grote mensenwereld.
Welterusten. Ik word scheel van berichten die verschijnen en weer verdwijnen!
Sleep well!
Ik schei er ook even mee uit.
Op het moment van dit schrijven en reageren is het niet duidelijk wat wel en niet blijft staan.
Morgen weer een dag. wordt er een beetje tureluurs van.
Trusten aan allen die nog aan het lezen zijn.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Piet »

Borreltje op Piet en weer op ramkoers tegen Payback?
Beetje zielige opmerking Pieter H (over ramkoers gesproken !). Kan Rob (B17) niet voor zichzelf opkomen of mag hij dit niet van jou?
Zodra ik iets schrijf gaan bij jou de haren recht overeind staan en zie je dat als een ramkoers tegen payback.
Mij hoor je dit soort dingen niet zeggen, wat ik geschreven heb is een normale tekst maar jij begint met jouw soort postings olie op het vuur te gooien. Dexia vindt dit geweldig, zij komen met teksten tegen de verweerders en jij steunt Dexia door dit keer op keer te herhalen op dit forum. Hiermee speel je Dexia alleen maar in de kaart.
Ik kan me voorstellen dat het je irriteert dat payback steeds meer leden verliest en PAL dit jaar verdubbeld is en tegen de 6000 aangeslotenen telt. Die irritatie was er ook toen je PAL aanklaagde bij het CBP en vervolgens verloor. Die irritatie was er ook toen het Samenwerkingsverband zonder payback verweer ging voeren.
Die irritatie was er ook toen de DAS brieven schreef naar payback en intrekking eiste van het (foutief)gestelde dat DAS de onkosten zou vergoeden als men zich aansloot bij de stichting Spirit. Je wraak is bekend, zie de topic : Ook gedupeerd door DAS rechtsbijstand.
Je slaat als een dolle om je heen, nog even en dan zou je zomaar de stichting Leaseleed of Consument & Geldzaken kunnen bedreigen met gerechtelijke procedures. Het moet niet gekker worden Pieter H.
Probeer je in te houden en richt je energie op het behouden van je leden want op deze manier hou je er niet veel meer over.

Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 02 dec 2006 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Pieter »

Vraagje Piet, :roll:

Wie is nu wederom ongenuanceerd, ongefundeerd, smadelijk en lasterlijk olie op het vuur aan het gooien, zijn irritatie neer te pennen en als een dolle om zich heen aan het slaan, zoals wij dat inmiddels van jouw gewend zijn?

En in hetzelfde bericht dit beweren: :shock:
Mij hoor je dit soort dingen niet zeggen

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Navarre »

Zodra ik iets schrijf gaan bij jou de haren recht overeind staan en zie je dat als een ramkoers tegen payback.
Mij hoor je dit soort dingen niet zeggen, wat ik geschreven heb is een normale tekst maar jij begint met jouw soort postings olie op het vuur te gooien.
Iedereen die hier een beetje thuis is op het forum weet dat dit een onjuistheid is.
Een beetje door de postings van Piet bladeren en je komt diverse aantijgingen tegen zowel Pieter Hezemans als ook Payback tegen.

Het is een algemeen bekend feit dat Piet/Pal, geen enkele lichtstraal op Pieter Hezemans/Payback kan verteren, althans zo komt het over op dit forum.

Daardoor en door het feit dat Piet Koremans op vaak zeer ongenuanceerde wijze allerlei uitspraken doet vind ik persoonlijk dat hij een smet brengt op de zaken die hij wel goed aanpakt.

De gevleugelde uitspraak van Piet "Samen staan we sterk" geldt dan ook alleen voor de mensen die Piet naar de mond praten, met een ieder ander valt in de ogen van hem niet mee samen te werken.

Dit getuigt van een kortzichtige, halstarrige en enigzins arrogante houding ten opzichte van de andere grote belangenbehartiger, Payback.

Navarre

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Je kon er op wachten: de vaste forumverziekers zijn weer bezig. Daarmee bedoel ik natuurlijk LindaLovelace (een Dexia-hoer) en een andere troll die het leuk vind om als "Procesvoerder met een ." te verschijnen.
Ze gaan hun gang maar, want Dexia bijt t.z.t. toch wel in het stof.

Martinvdm

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Het valt me wel erg op dat als Pieter en Piet met elkaar in 'discussie' liggen om het maar zo even te stellen, Navarre direct als levend schild voor Pieter fungeert...

Ik heb hier al eens een vraag over gesteld maar nooit geen antwoord gekregen. Toen vond ik het al vreemd en nu nog vreemder...

Ik ga me inhoudelijk niet hiermee bemoeien maar ook Pieter kan er wat van beste Navarre...Denk daar ook eens over na voordat je weer wat post..

Of heb je andere belangen bij Payback..? :wink:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door faeks »

Leg eens uit lieverd. En waar zit je tegenwoordig. Ik mis je
Met beide benen stevig op deze aarde. Niet zo vaak meer op dit forum.
Verder gewoon bel-, bezoek- en mailbaar :wink:

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Navarre »

Of heb je andere belangen bij Payback..?
Geen enkele.
maar ook Pieter kan er wat van beste Navarre...Denk daar ook eens over na voordat je weer wat post..
Ik reageer op uitspraken en af en toe bekijk ik dan de geschiedenis, vervolgens denk ik na en plaats mijn posting, het zou je geen kwaad doen om dat ook eens te doen alvorens een ander te vertellen dat hij eerst moet nadenken bij zijn volgende posting.

Natuurlijk zal Pieter ook wel eens uit z'n slof schieten, is dit vanuit verdediging of aanvallend? De eerdere postings zullen je daar duidelijkheid over geven.

Navarre

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Pieter »

Natuurlijk zal Pieter ook wel eens uit z'n slof schieten, is dit vanuit verdediging of aanvallend? De eerdere postings zullen je daar duidelijkheid over geven.
Vanzelfsprekend schiet ik weleens uit mijn slof.
Voornamelijk wanneer ik acht dat verdediging op zijn plaats en gewenst is om niet ondergesneeuwd te worden onder de valse gemanipuleerde aantijgingen die men telkenmale tracht een ieder op de mouw te spelden. Dit geldt niet alleen voor mij maar ook voor vele andere forum bezoekers die valselijk beschuldigd worden en daardoor ongewild en onterecht in een of andere hoek gedreven wordt. Triest is het om te constateren dat in de aandelenlease affaire de zwaarste klappen komen vanuit de hoek van medegedupeerden die grotere emotionele schade aanrichten dan Dexia met hun op geld gebasseerde schandpraktijken.
Op sommige aantijgingen ga ik niet in omdat de poster en of de inhoud ervan opzich al genoeg redenen heeft om het als belachelijk te betitelen en daardoor niet serieus te nemen is. Bijvoorbeeld die van Cvdh in topic "Definitieve rapport AFM aankoop aandelen door Dexia" pagina 7 waarin een tekst van het PAL forum wordt aangehaald. Het citaat getuigt van ik kijk in een spiegel en zie mij zelf en projecteer dit op een ander.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Ik vind dat Pieter geridderd moet worden in de orde van Oranje Nassau voor al het werk wat hij gedaan heeft!
Laatst gewijzigd door LindaLovelace op 03 dec 2006 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Van Dalen

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Je vergeet HvdC/HvdB/CvdH en natuurlijk jezelf.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Van Dalen


Geplaatst op 03 Dec 2006 18:45 door Van Dalen
Je vergeet HvdC/HvdB/CvdH en natuurlijk jezelf.
Dank je impact! 8)

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Janny »

Het mag niet zo zijn dat je uiteindelijk een dief van je eigen portomonee bent om dexia te dagvaarden met een gering schade bedrag.
Ik wil ze niet graag op de koffie bij wie dit allemaal werkelijkheid gaat worden. Ik zal er geen koffie tegen kunnen kopen. zoveel mensen zullen dan om een bakkie komen.
Inderdaad, op een bepaald moment vraag je, je inderdaad af of het wel zo verstandig is geweest om die gloeiende kolen vast te pakken.
Echter! ik stond en sta nog steeds achter het doel van mijn dagvaarding, hoewel ik twijfel aan de financiele winst die het opleverd,
Voor het geheel van de misere weet ik zeker dat we juist hebben gehandeld door te gaan procederen ,en iets boven water gaan halen. en dat is pure winst.
Janny

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Inderdaad, op een bepaald moment vraag je, je inderdaad af of het wel zo verstandig is geweest om die gloeiende kolen vast te pakken.
Toch voor het wagentje laten spannen dan? Als je dat nu al zegt, wat moet dat dan straks als het nog een paar jaar gaat duren?

Er zal best wel een belangenbehartiger zijn die dan financieel de gaatjes gaat opvullen, ze hebben tenslotte ook de mensen overgehaald om maar vooral te procederen.

"Samen staan we sterk" :oops:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Janny »

nee, ik heb me niet voor welk karretje dan ook "laten" spannen. Ik heb al in een vrij vroeg stadium er bewust en zonder aansporing van wie dan ook,voor gekozen om deze weg te gaan. dus spijt? nee! absoluut niet. wel realiteit. want de advocaatkosten ben je hoe dan ook kwijt.. en hoe je het wend of keert. het uiteindelijke bedrag wat overblijft is ook voor mij belangrijk.
Maar , en dat is het voor mij nog steeds, en dat blijft zo,het doel om uiteindelijk op een eerlijk en rechtvaardige manier dit tot een goed einde te brengen. En voor dat rechtvaardige doel, heb ik als middel gekozen voor een persoonlijke dagvaarding. Dus. al duurt het nog jaren........... ik geef het niet op.
Janny

Martinvdm

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Zo denk ik er dus ook over...

Janny, je bent in mijn ogen een vrouw met 'ballen'... :wink: :D

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Janny »

in de goede zin dan. oke/

Eugene Cernan
Berichten: 226
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:52

Re: En toch de BKR - Achterstandmelding handhaven

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Het is wel ZORGPLICHT, WCK, HUURKOOP, DWALING, WTE., WID,
MISBRUIK VAN OMSTANDIGHEDEN, WANBELEID, WANPRESTATIE,
ENZ. ENZ.
Neen, het is alleen de dalende beurs, bij een stijgende beurs was er niets aan de hand geweest...

Gesloten