LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fonds voor leasegedupeerden
Fonds voor leasegedupeerden
Misschien kunnen we op dit forum een soort solidariteitsfonds oprichten. Mensen die er goed uitgesprongen zijn zoals Albert en Piet doen dan donaties aan mensen die hun procedure verliezen. Goed idee?
Re: Fonds voor leasegedupeerden
Meestal is het zo dat degene met een dergelijk voorstel zelf begint met een vorstelijk voorbeeld!Geplaatst op 18 Okt 2007 18:58 door Meeberg
-------------------------------------------------------------------------------
Misschien kunnen we op dit forum een soort solidariteitsfonds oprichten. Mensen die er goed uitgesprongen zijn zoals Albert en Piet doen dan donaties aan mensen die hun procedure verliezen. Goed idee?
Wat had je in gedachte.
Hoeveel Meeberg ik doe mee
Geen goed idee.
Ik doe hierbij een oproep aan enkele forumbezoekers van het eerste uur zoals faeks, Bernt Emans, Albert en Dhr. Blok om zitting te nemen in de raad van toezicht.
-
Zolang Procesvoerder aka impact aka Van Dale en Herr Rudy Willems hier geen rooie rotcent van gaan zien doe ik mee.
-
Dat wordt dan wel lachen, zo'n bont gezelschap in 1 ruimte.Ik doe hierbij een oproep aan enkele forumbezoekers van het eerste uur zoals faeks, Bernt Emans, Albert en Dhr. Blok om zitting te nemen in de raad van toezicht.
Laat mij het binnenkomende geld maar beheren dan komt het wel goed.
OD.
Je komt zeker ook uit het land van DEXIA? Anderen voor je karretje spannen en hetzelfde afschuifsysteem!Geplaatst op 19 Okt 2007 12:30 door Meeberg
--------------------------------------------------------------------------------
Ik doe hierbij een oproep aan enkele forumbezoekers van het eerste uur zoals faeks, Bernt Emans, Albert en Dhr. Blok om zitting te nemen in de raad van toezicht.
Wel ideeën maar zelf met een flinke donatie op de proppen komen, ho maar...!
Laatst gewijzigd door pluutje op 23 okt 2007 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.