Ik zie dat Tros Radar mijn bericht 'OMKOPING' 17 sept. j.l. heeft
verwijderd.Ik dacht dat we in een vrij land leefden.Of toch niet?
Het is alsof je in Rusland woont in de tijd van Stalin!
Er is geen één journalist bij de dagbladen en televisieland die de waarheid over Dexia durft te onthullen.Verhalen over Irak oké,over Donner oké,Veerman oké,Dexia no way.
Als het allemaal voor het landsbelang is oké maar wees dan zo stoer en leg 3 miljard euro op tafel voor de gedupeerden.Op deze manier hoeft
de beerput van de overheid niet open.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Freedom of speech
Re: Freedom of speech
Maar gelukkig kunnen we nog (blijven) genieten van de gore opmerkingen van die aso's die dit forum, met behulp van een m.i. zwak moment van de internet redactie van de Tros, volledig kapot hebben gemaakt.
Voor de echte aandelenlease gedupeerden is nu gelukkig net op tijd het forum op www.platformaandelenlease.nl geopend.
Aandelenlease gedupeerden kunnen hier wel rustig van gedachten wisselen zonder op een grove manier beledigd te worden zoals nu op dit forum.
Groeten,
Piet
Voor de echte aandelenlease gedupeerden is nu gelukkig net op tijd het forum op www.platformaandelenlease.nl geopend.
Aandelenlease gedupeerden kunnen hier wel rustig van gedachten wisselen zonder op een grove manier beledigd te worden zoals nu op dit forum.
Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 21 sep 2005 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ikwaseenbeetjedom
Omkoping is heel iets anders dan bedreigen of "waarschuwen" .
Ik denk dat dexia alles uit de kast haalt (en een miljoen meer of minder speelt hierbij echt geen rol) om de beerput gesloten te houden.
Dus alle drie bovengenoemde middelen zullen wel toegepast worden op zowel slachtoffers als slachtoffer-helpers als politici en aangezien de corruptie hoogtij viert in Nederland kom je met wat geld een heel eind.
De beerput van bedrog, bedreigen, chanteren, corruptie en van
de gebundelde maar nooit geziene, onzichtbare aandelen.
Dit is echt andere koek dan even achterhalen op welke boot Mabel 15 jaar geleden eens een keertje geslapen heeft.
Ik denk dat dexia alles uit de kast haalt (en een miljoen meer of minder speelt hierbij echt geen rol) om de beerput gesloten te houden.
Dus alle drie bovengenoemde middelen zullen wel toegepast worden op zowel slachtoffers als slachtoffer-helpers als politici en aangezien de corruptie hoogtij viert in Nederland kom je met wat geld een heel eind.
De beerput van bedrog, bedreigen, chanteren, corruptie en van
de gebundelde maar nooit geziene, onzichtbare aandelen.
Dit is echt andere koek dan even achterhalen op welke boot Mabel 15 jaar geleden eens een keertje geslapen heeft.
Kom op medegedupeerden. Kop omhoog en ten strijde trekken tegen dit onrecht. We staan er zeker niet alleen voor al doen sommige dit wel voorkomen. Eens komt het moment dat de bom barst en dat er koppen gaan rollen. Dit moment komt steeds dichterbij.
De schuldigen zullen bestraft/afgestraft worden op wat voor manier dan ook.
De schuldigen zullen bestraft/afgestraft worden op wat voor manier dan ook.
Nog steeds denk ik dat het niet dexia alleen is die het deksel kostte wat kostte erop wil houden.Ik denk dat dexia alles uit de kast haalt (en een miljoen meer of minder speelt hierbij echt geen rol) om de beerput gesloten te houden
Er zijn mensen die zich vergalopperd hebben en er niet voor uit willen komen om gezichtsverlies te voorkomen.
Ze zijn zo invloedrijk dat ze het kunnen voorkomen dat de waarheid boven de smurrie uit komt.
Maar als het gaat stinken, dan maakt het mij niet meer uit als alles openbaar wordt.
Min Zalm geeft al aan niet meer als ............. terug te komen. misschien een hint?
Het deksel eraf van die beerput.
Janny
Juist Janny !
En dan vindt men het gek dat we om die reden alleen al met argusogen naar "zijn" begroting kijken.
Ben benieuwd (of eigenlijk liever niet) welke "massaschadezaken" daar de komende paar jaar weer uitspringen.
En dan vindt men het gek dat we om die reden alleen al met argusogen naar "zijn" begroting kijken.
Ben benieuwd (of eigenlijk liever niet) welke "massaschadezaken" daar de komende paar jaar weer uitspringen.
Ik heb steeds een rare smaak in de mond als dexia en verwanten spreken over de wet massaschadezaken, dat zo'n wet er komt okè maar het doel is mijns inziens niet een wanproduct door Dexia geleverd.Ben benieuwd (of eigenlijk liever niet) welke "massaschadezaken" daar de komende paar jaar weer uitspringen.
Dat zie ik meer als fouten door een bedrijf gemaakt waar ze doodgewoon verantwoordelijk voor zijn.
en waar je geen claim kunt leggen op de staat om daar in te voorzien.
Massaschade noem ik:
Overstromingen
Branden
Ontploffingen
en noem maar op
Maar zeker geen Dexia claims.
Ik moet dus nog zien of de wens van Dexia hierin ook gehonereerd wordt. Aanvragen is èèn, maar accepteren is twee.
En dat noem ik weer wel een taak van de overheid, om hier de juistte beslissingen te nemen.
Janny