LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gaat dexia altijd tot dagvaarding over

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

gaat dexia altijd tot dagvaarding over

Ongelezen bericht door jeltol »

Als jeblijft zitten met een kleine rest shuld ook na accoord te zijn gegaan met het aanbod is er dan niet te schikken of via hardheids clausule kwijtschelding te verkrijgen je hoort op dit forum hier weinig over.Wat vzijn de voorwaarde waar je aan moet voldoen Heeft iemand hier ervaring mee?
jeltol

tony
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jun 2004 23:24

Re: gaat dexia altijd tot dagvaarding over

Ongelezen bericht door tony »

Hallo, ook ik heb naar aanleiding van de gestegen beurskoersen er een kleinere restschuld nu aan overgehouden. Voor dit bedrag hoef ik geen advocaat voor in de arm te nemen, maar ben aan het dubben wat ik aan moet met de betaalde inleg.
Gisteren heb ik kontakt gehad met het callcenter van Dexia en gevraagd wat er zou gebeuren als ik mijn automatisch betalingen zou gaan storneren. Volgens deze medewerker zou men overgaan tot het versturen van herinneringen,vervolgens aanmaningen met daaraan gekoppeld vervelende brieven laten we het maar houdenop een soort dreigmail en een incasso bureau inschakelen. Het geheel zou ongeveer een half jaar in beslag gaan nemen en bij de BKR te Tiel gemeld worden.
Mijn probleem hierin is het volgende, op het moment dat ik het kontrakt bij Dexia schriftelijk ga beeindigen ik misschien geen kans meer maak om de inleg terug te vorderen, omdat ik dit vrijwillig heb gedaan.
Zelf dacht ik eraan om niet meer te betalen dat Dexia na verloop van tijd de aandelen gaat verzilveren, zodat van mijn zijde het kontrakt nog bestaat voor een eventuele schadeclaim.

Gesloten