LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen eegalease, weet je het zeker
geen eegalease, weet je het zeker
tot aan het einde van mijn contract heb ik altijd gedacht dat mijn eega ook een handtekening had gezet. dit omdat op de kopie een vakje 'handtekening echtegeno(o)te' stond. Maar na opvragen van een kopie van het originele contract bleek alleen mijn handtekening er maar op te staan. Vraag bij twijfel dus altijd een kopie aan bij Dexia
Wicky
Wicky
Re: geen eegalease, weet je het zeker
Wicky37, Ik heb ook een kopie gevraagd van het contract, omdat ik thuis alleen een contract heb liggen zonder handtekeningen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of mijn vrouw ook getekend heeft. Ik kreeg een brief retour van Dexia dat ik er alleen op uit was om hun schade toe te brengen bla, bla, en dat ze dus niet op mijn verzoek ingaan. Wat nu?
Ik heb er toch recht op. Graag advies. Alvast bedankt wie dan ook.
Ik heb er toch recht op. Graag advies. Alvast bedankt wie dan ook.
-
Volgens mij is dit gewoon pesten wat ze doen.
Ik heb in 2004 gewoon een kopietje van mijn kontrakt gehad en volgens mij heb je er ook recht op.
vr.gr. Cees
Ik heb in 2004 gewoon een kopietje van mijn kontrakt gehad en volgens mij heb je er ook recht op.
vr.gr. Cees
Idem, met die retourbrief van Dexia zou ik geen genoegen nemen.
Schrijf NOG een keer (aangetekend) en vermeldt daarin dat ze verplicht zijn jou een kopie te zenden.
Schrijf NOG een keer (aangetekend) en vermeldt daarin dat ze verplicht zijn jou een kopie te zenden.
-
Idem.
Het kan verschil maken of je een trouwe betaler bent of niet.
b.v. Ik kan vragen wat ik wil, maar krijg nooit antwoord, omdat ik gestopt ben met betalen.
Een tip misschien.
Kijk eens op de vroegste post die je van legio kreeg.
Is die gericht aan de Heer en mevr, of staat er enkel meneer,
respectievelijk, mevr.
Dan lijkt het me duidelijk, of je eegaleaser bent of niet.
Liefs Ad
Het kan verschil maken of je een trouwe betaler bent of niet.
b.v. Ik kan vragen wat ik wil, maar krijg nooit antwoord, omdat ik gestopt ben met betalen.
Een tip misschien.
Kijk eens op de vroegste post die je van legio kreeg.
Is die gericht aan de Heer en mevr, of staat er enkel meneer,
respectievelijk, mevr.
Dan lijkt het me duidelijk, of je eegaleaser bent of niet.
Liefs Ad
Idem,
Zonder handtekeningen?
Vaak worden er op copieen geen handtekening gezet om welke reden dan ook! Beter is dat omdat altijd wel te doen! Dan heb in elk geval een ''echte Copie'' en je weet wat je gedaan hebt!
Veel succes.Er zijn al enkele reacties meer zie ik.
Zonder handtekeningen?
Vaak worden er op copieen geen handtekening gezet om welke reden dan ook! Beter is dat omdat altijd wel te doen! Dan heb in elk geval een ''echte Copie'' en je weet wat je gedaan hebt!
Voor de rest van je vraag zou ik even mailen naar www.platformaandelenlease.nl of raadpleeg een advocaat met kennis en ervaring op het gebied van Aandelenlease-producten.Wicky37, Ik heb ook een kopie gevraagd van het contract, omdat ik thuis alleen een contract heb liggen zonder handtekeningen.
Veel succes.Er zijn al enkele reacties meer zie ik.
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Voor Ad, ik heb in april 2000 een bedrag betaald van Fl:38000. Hiermee zouden dus aandelen gekocht worden.
Bleek achteraf dus vooruit betaalde rente te zijn!!
Dit loopt dus binnenkort af met een restschuld van €8700. Deze info konden ze me WEL geven. Maar als ik verder de juiste info niet krijg? Toch maar weer een aangetekende brief versturen.
Groetjes Rudy
Bedankt voor jullie reacties. Voor Ad, ik heb in april 2000 een bedrag betaald van Fl:38000. Hiermee zouden dus aandelen gekocht worden.
Bleek achteraf dus vooruit betaalde rente te zijn!!
Dit loopt dus binnenkort af met een restschuld van €8700. Deze info konden ze me WEL geven. Maar als ik verder de juiste info niet krijg? Toch maar weer een aangetekende brief versturen.
Groetjes Rudy
Idem,
Zoals geadviseerd: Advocaat raadplegen cq hem de brief laten sturen!
Zoals geadviseerd: Advocaat raadplegen cq hem de brief laten sturen!
Ad,
Correspondentie is allemaal gericht aan de heer van den Berg (mij dus).
Dus wie weet.
Groetjes Rudy
Correspondentie is allemaal gericht aan de heer van den Berg (mij dus).
Dus wie weet.
Groetjes Rudy
Jaap,
Ik heb in 2000 HFL38000,00 ingelegd
Restschuld is toch echt E8700,00
groetjes Rudy
Ik heb in 2000 HFL38000,00 ingelegd
Restschuld is toch echt E8700,00
groetjes Rudy
-
Natuurlijk idem
Hoezo natuurlijk. Geloof jeme niet ofzo.
Toch vreemd jaap een berichtje plaatsen en direct weer weghalen waarom? Ik geef toch normaal antwoord.
Gr Rudy
Toch vreemd jaap een berichtje plaatsen en direct weer weghalen waarom? Ik geef toch normaal antwoord.
Gr Rudy
-
Ik dacht dat je f 40.000,00 had ingelegd ?
-
Als je het niet zeker weet en dexia reageert met je geen informatie te verstrekken, ga er dan maar van uit dat niet jij aan dexia, maar dexia aan jou probeert schade toe te brengen.Geplaatst op: 01 Mrt 2005 20:02
Wicky37, Ik heb ook een kopie gevraagd van het contract, omdat ik thuis alleen een contract heb liggen zonder handtekeningen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of mijn vrouw ook getekend heeft. Ik kreeg een brief retour van Dexia dat ik er alleen op uit was om hun schade toe te brengen bla, bla, en dat ze dus niet op mijn verzoek ingaan. Wat nu?
Neem het zekere voor het onzekere en laat je eega die vernietigingsbrief aangetekend versturen.
Of sta je toe dat dexia je schade toe brengt?
Jaap, waar heb ik dat geschreven dan? van die 40.000
Ikwaseenbeetjedom:
Vernietigings brief rolt zojuist uit de printer.
Gelijk een briefje mee met de volgende tekst:
Geachte Dexia Bank Nederland,
Uw brief van 18 februari 2005 als antwoord op mijn verzoek tot inzage van alle gegevens die betrekking hebben op het contract Capital Effect nr ******* waarvan ik overigens niet erken dat het een Capital Effect was en waarvan juridisch gezien niet vast staat, dat die middels een overeenkomst met u is aangegaan - zal voor mij een extra steun in de rug betekenen bij de rechter. Uw reactie zal bepaald niet in uw voordeel pleiten. Maar het past precies in de lijn van al uw vorige antwoord en verklaring.
Ik wijs u erop dat ik de gegevens niet voor niets vraag, maar omdat mijn advocaat deze informatie nodig heeft.
U geeft er ook blijk van dat u mijn brief niet of niet goed hebt gelezen, maar u hebt laten leiden door de media of vooropgezette oordelen. Daaruit blijkt weer dat u de zaak in mijn geval niet serieus neemt. Ik ben geen algemeen geval, maar een individueel geval.
Daarnaast zou uit uw reactie kunnen worden afgeleid, dat wij geen overeenkomst hebben aangegaan. Ik heb zelf een niet-ondertekend exemplaar van de overeenkomst liggen en voorzover ik u één heb gestuurd, was die volgens mij niet ondertekend door mij en mijn vrouw.
Verder heb ik geïnformeerd bij het Bureau Krediet Registratie of Legiolease een toetsing heeft gedaan van mijn kredietwaardigheid of inkomenspositie, maar zij kunnen niets vinden.
Dat duidt volgens mij erop, dat u nooit een toetsing hebt gedaan.
Verder kan ik afleiden dat u ook geen aandelen van mijn geld hebt aangekocht.
Op grond van bovenstaande stel ik u in de gelegenheid alsnog met de gevraagde gegevens te komen, als u meent het tegendeel te kunnen aan tonen.
Groetjes Rudy
Ikwaseenbeetjedom:
Vernietigings brief rolt zojuist uit de printer.
Gelijk een briefje mee met de volgende tekst:
Geachte Dexia Bank Nederland,
Uw brief van 18 februari 2005 als antwoord op mijn verzoek tot inzage van alle gegevens die betrekking hebben op het contract Capital Effect nr ******* waarvan ik overigens niet erken dat het een Capital Effect was en waarvan juridisch gezien niet vast staat, dat die middels een overeenkomst met u is aangegaan - zal voor mij een extra steun in de rug betekenen bij de rechter. Uw reactie zal bepaald niet in uw voordeel pleiten. Maar het past precies in de lijn van al uw vorige antwoord en verklaring.
Ik wijs u erop dat ik de gegevens niet voor niets vraag, maar omdat mijn advocaat deze informatie nodig heeft.
U geeft er ook blijk van dat u mijn brief niet of niet goed hebt gelezen, maar u hebt laten leiden door de media of vooropgezette oordelen. Daaruit blijkt weer dat u de zaak in mijn geval niet serieus neemt. Ik ben geen algemeen geval, maar een individueel geval.
Daarnaast zou uit uw reactie kunnen worden afgeleid, dat wij geen overeenkomst hebben aangegaan. Ik heb zelf een niet-ondertekend exemplaar van de overeenkomst liggen en voorzover ik u één heb gestuurd, was die volgens mij niet ondertekend door mij en mijn vrouw.
Verder heb ik geïnformeerd bij het Bureau Krediet Registratie of Legiolease een toetsing heeft gedaan van mijn kredietwaardigheid of inkomenspositie, maar zij kunnen niets vinden.
Dat duidt volgens mij erop, dat u nooit een toetsing hebt gedaan.
Verder kan ik afleiden dat u ook geen aandelen van mijn geld hebt aangekocht.
Op grond van bovenstaande stel ik u in de gelegenheid alsnog met de gevraagde gegevens te komen, als u meent het tegendeel te kunnen aan tonen.
Groetjes Rudy
-
[quote]Geplaatst op 12 Feb 2005 23:56 door idem
--------------------------------------------------------------------------------
Duifje,
Als je benaderd wordt door een financieel adviseur en die vertelt steenhard dat van mijn FL:40.000 aandelen worden gekocht, zodat ik een leuk appeltje voor de dorst zou hebben geloof ik dat. [quote]
--------------------------------------------------------------------------------
Duifje,
Als je benaderd wordt door een financieel adviseur en die vertelt steenhard dat van mijn FL:40.000 aandelen worden gekocht, zodat ik een leuk appeltje voor de dorst zou hebben geloof ik dat. [quote]
Laatst gewijzigd door Jaap Bakker op 02 mar 2005 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaap, je hebt gelijk. Het is toch 38000.Excuseer.
Wat mij haar betreft: heb helaas niet zoveel meer. Hoe zou dat
toch komen?
Groet Rudy
Wat mij haar betreft: heb helaas niet zoveel meer. Hoe zou dat
toch komen?
Groet Rudy
Laatst gewijzigd door idem op 01 mar 2005 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.