LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug van Leaseverlies

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door zoex »

Nu uiteindelijk is gebleken dat ook de Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond ons bedonderd hebben lijkt het mij dan ook niet meer dan logisch dat we d.m.v. een gerechtelijke procedure terugvordering moeten eisen van onze financiele bijdrage.
Deze lui hebben een wanprestatie geleverd en misleiden hun leden door
valse informatie en intimidatie.

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Opzeggen dat lidmaatschap van de Consumentenbond! Ik deed dat al per e-mail en kreeg afgelopen vrijdag de schriftelijke bevestiging daarvan. Veel van de door die club gegeven adviezen deugen toch al niet en je kunt de Consumenten- en/of Geldgids ook los in de winkel kopen als je er toch eens een wilt.

jan herman
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2005 01:50

Re: Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door jan herman »

jl v n heb je soms persoonlijke problemen of gaat het niet goed op je werk/relatie?
blijf van dit forum aub met die domme uitspraken.

Hans

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door JH »

Ook dat is een keuze die iedereen voor zich moet maken. Het wel of niet opzeggen van een abonnement. Inderdaad, zo af en toe een los nummer kopen is soms voordeliger maar een lidmaatschap van bv consumentenbond geeft ook voordelen met korting op zaken.
Zelf heb ik al enkele jaren geen krant. Ik lees ze via internet, bovendien meerdere kranten gelijk in de bus. :wink:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door Elias »

Zoex en J.L.v.N.,
Ik ben het volmondig eens met jullie opmerkingen.

JH en (J)an (H)erman,
wat hebben jullie weer een snelle, vlotte "samenwerking" , de een onbeschofte kritiek, de ander onmiddellijk met het doekje voor het bloeden en het veegje na.

Het is maar dat het duidelijk is...... :roll:

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door peewee »

Hier moeten wel even twee zaken uit elkaar worden gehouden.
De Consumentenbond valt zeker te bekritiseren dat zij niet in staat is geweest om samen met de advocaat van Leaseverlies een goede rechtsprocedure tegen Dexia te zijn begonnen.
Door je lidmaatschap op te zeggen, verzwak je de consumentenbeweging echter nog meer. Negentig procent van de Nederlandse huishoudens ondersteunt de consumentenbeweging nu al niet, terwijl zij wel meeprofiteren van het nuttige werk dat consumentenorganisaties vaak wel doen. Deze organisaties ontvangen verder geen cent subsidie van de overheid.
Het lijkt mij dus beter dat de leden van de Consumentenbond deze organisatie bijsturen, in plaats van dat zij massaal hun lidmaatschap opzeggen. Ook de Consumentenbond is een vereniging en kent dus een algemene ledenvergadering.
Overigens zijn lang niet alle consumentenorganisaties in ons land over één kam te scheren. De Vereniging Consument & Geldzaken heeft in de jaren negentig in haar ledenblad '"Geldzaken" welke enkere keren zeer kritische geluiden laten horen over aandelenlease. Laatstgenoemde consumentenorganisatie heeft haar rechtszaken (tegen Spaarbeleg/SprintPlan en tegen Fortis/GroeiVermogen) over aandelenlease WEL goed aangepakt (zie www.sprintplanclaim.nl en www.fortisgroeivermogenclaim.nl )

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Geld terug van Leaseverlies

Ongelezen bericht door shamyrah »


Gesloten