LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 04 Jun 2005 20:09 door jan herman


--------------------------------------------------------------------------------

IK zou als ik jullie was(Inderdaad klein groepje)wel ja zeggen tegen het aanbod! Legiolease kan echt niets meer voor jullie beteken hoor! zeker weten.
Als hier dus nee tegen zegt kan het wel eens zo zijn dat je helemaal niets meer krijgt, ze kunnen onmogelijk door blijven procederen.
Ja zeggen net als ik (en de meeste gedupeerden)en de boel vergeten.

Jan herman


I rest my case

Ton

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door piano »

And we'll winn the race :wink:

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door painter »

Degrelle, als jij kan bewijzen dat de aandelen op naam staan dan kan jij aan Willems vragen of hij gezopen heeft en anders niet, voor de rest moet je je vuile praat voor je houden.

VR GR

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Idaho »

Geplaatst op 04 Jun 2005 23:19 door Pipa


--------------------------------------------------------------------------------

Er is geen controle. Dus ja of nee maakt eigenlijk niet uit
Ik heb begrepen dat de stemmen onder toezicht van een notaris geteld worden.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Elias »

Idaho,

Dat stond inderdaad zwart op wit. Maar daarmee is de procedure nog niet duidelijk, laat staan "waterdicht".

- Worden de kaarten naar die notaris opgestuurd / door hem rechtstreeks ontvangen ? Ik weet dit niet zeker, maar volgens mij gaan ze via dat antwoordnummer in eerste instantie naar de stichting;
- Ik heb de moeite genomen de kaart in een briefomslag te doen, hoeveel kaarten, die "kaal" werden ingezonden, kunnen onderweg door de eerste de beste grapjas ongeldig worden gemaakt ( Ja EN Nee aankruisen oid)
- Wordt een kaart, die eerst bijvoorbeeld "nee" was aangekruist, daarna doorgehaald en dan "ja" aangekruist, als zijnde geldig aangemerkt of niet ???
- etc....

Wellicht negatief van mij gedacht, maar ik vertrouw die maffiabende onder leiding van Dexia helaas voor geen milimeter.

Elias.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 04 Jun 2005 21:37 door Jules Degrelle
------------------------------------------------------------------------------
Weer gezopen Willems?
Zo Degrelle,

Het is weer weekend!
Had je nog niet gescoord op het Forum? :cry:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Idaho »

Ja, sorry Elias maar ik vind dat je wel ergens vanuit moet gaan, als men zegt dat de stemming onder toezicht van een notaris gebeurd, dan heb ik daar vrede mee, anders kan je toch helemaal niks meer vertrouwen?

Als er op het journaal melding wordt gemaakt van een of andere bomaanslag geloof je dat toch ook? Terwijl je ook zou kunnen zeggen dat de beelden gemanipuleerd zijn.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Kor S »

juist, dat gebeurd dus ook [helaas].

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Idaho »

Kortom......we kunnen dus eigenlijk nergens meer geloof aan hechten?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Elias »

Het is niet een kwestie van geloof.
Er is sprake van een procedure, waar grote persoonlijke en financiele gevolgen aan vast zitten, ook juridische en wel tussen vastgestelde partijen. En daar hebben we allemaal ook al onze bedenkingen bij.
Niet ondenkbaar is, dat zelfs rechters de uitslag in hun beoordeling meenemen, althans daar wordt al van uitgegaan.
En dan moet volgens mij deze procedure staan als een huis, zonder twijfels.

Maar ja, niemand weet precies welke (procedure-)afspraken gemaakt zijn door de Stichtingen met Duitenberg en Zalm op de achtergrond.
Allemaal geheim en ondoorzichtig.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Idaho »

Tja, zo kun je het ook bekijken, ik hou het voor mezelf maar simpel, er ligt een voorstel op tafel en ik kan me daar in vinden, dus stem ik voor, ik wacht rustig op de uitslag en kijk dan wel verder.
Wordt het voorstel niet aangenomen, mwah dan volgend jaar wederom maar niet op vakantie en blijf ik gewoon mijn lening aflossen.
Als het wordt aangenomen, dan ben ik klaar met de hele zooi, die nu nu al jaren mijn (en dat van mijn gezin) leven in meer en soms mindere mate beinvloedt.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Elias »

Idaho

Met zo'n keuze is ook niets mis mee als je naar eigen omstandigheden alles goed heb afgewogen. Gelukkig hebben we die vrijheid (nog).

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gerucht nieuw schikkingsvoorstel Dexia eind juni

Ongelezen bericht door Idaho »

Gelukkig wel ja en ach de keuze is in mijn geval heel simpel, als ik het voorstel zou afwijzen, zou ik alleen voor mijn inleg ca. 4.000,= eurie gaan procederen, een beetje advocaat snoept daar al behoorlijk wat vanaf (zeker wanneer er hoger beroep wordt aangetekend), dit in aanmerking genomen plus het feit dat ik na acceptatie vd schikking een aardige cent terug krijg en volledig verlost ben van Dexia, lijkt mij de keuze in MIJN geval niet moeilijk.

Gesloten