LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door thoompy »

Het was weer een leerzaam avondtje ook achter de schermen van trosrader .
We hebben nog lang dorgepraat over de toekomst en wat ons nog tegebeuren staat.
Het is heel goed als je met veel mensen die hier inmiddels grote ervaringen mee hebben om hier over te breinstormen.
Piet zijn grote doel was idereen wakker maken over deze bemiddeling poging van duisenberg en voor wie het nu eigelijk intersant is en wie niet.
Zo als jullie inmiddels hebben gelezen gaat LeaseLeed gewoon door en terecht .
Zo zijn er ook de lopende zaken die gewoon doorgaan er zijn bepaalde zaken die zijn stil gelegt maar er gaan er ook nog een hoop door.
Het is nu de vraag wat Dexia hier op kort termijn aan gaat doen.
Er zal vandaag in de politiek over gesproken worden over deze mannier van onderhandelen van Dexia.
Maar het mag een ding duidelijk zijn de WCK gaat het worden.
Het is voor mij nu afgelopen mijn zaak is geweest en is duidelijk sinaal naar Dexia gestuurd met zie dat jullie er uitkomen het is alleen de vraag of de angst of de het geduld bij jullie wind........
Ik begin een nieuwe strijd nu is de Tussenpersoon Duinstedeadvies uit Den Haag aan de beurt ik ga door tot het gatje want ook hij zal zijn steentje bijdragen aan mijn verlies in dit avontuur :twisted:

Dit was Toompy Tot later vrienden 8)

Bestolen
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 okt 2004 19:19

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door Bestolen »

Vond het ook een goeie uitzending. Hier in huiselijke kring hebben we er ook nog even over nagepraat.
Deze maand is het 2 jaar geleden dat ik erachter kwam hoe de zaken ervoor stonden. Ik vergeet die dag nooit weer. Een SS adviseur kwam langs om een aantal vragen van mij te beantwoorden. Het bleek dat ik vanaf augustus dat jaar elke maand 475 euro zou moeten gaan betalen. Ik werd misselijk, beroerd, zwart voor de ogen. Dat moment vergeet ik nooit weer. Alles wat ik had opgebouwd zag ik als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Gelukkig zijn de zaken gekeerd en niet de angst zal overwinnen bij mij maar het geduld, ik wacht al 2 jaar dus die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.....
Oh ja, ik heb overigens nooit die maandtermijnen voldaan.

Bestolen

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door impact »

Thoompy, gefeliciteerd met je overwinning en ook met je tv-optreden. Maar of het verstandig is om weer opnieuw te gaan procederen en nu tegen die tussenpersoon? Gaat dat niet meer kosten dan baten opleveren? Want is er daar wel iets te halen?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Bestolen, ik heb een jaar lang de maandtermijnen van 479,-- zelf voldaan en toen ben ik vorig jaar januari gestopt.
God zij dank ben ik er via Tros Radar achtergekomen hoe het in elkaar zat. Ik viel in december 2002 ook in een diep gat toen tot me doordrong dat we met onze inleg rente betaalden en er een restschuld kon ontstaan. We dachten ook dat we er 5 jaar over zouden doen maar nu blijkt het 20 jaar te zijn.
Maar ik ga door (eegalease) tot mijn laatste snik als het nodig is (uiteraard via een advocaat).

Bestolen
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 okt 2004 19:19

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door Bestolen »

Ik ben aangesloten bij Leaseleed en die gaan door met procederen. Stiekem heb ik al een beetje zitten mijmeren over straks, als ik misschien geld terug krijg en wat ik ermee zal doen.... gewoon op de spaarrekening zetten denk ik. Maar in elk geval een klein feestje bouwen.
Maarrrr, niet op de zaken vooruit lopen. De tijden zijn gekeerd en dat is een ding wat zeker is.

Bestolen

problemchild
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 okt 2004 11:15

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door problemchild »

ook ik vond de uitzending gisteravond wel weer wat hoop gevend
ik moet eigenlijk ook nog 20 jaar betalen
maar ben meteen vanaf het begin af aan (toen de eerste 5 jaar erop zaten) gestopt met betalen
ook omdat ik niet elke maand 750 euro kan betalen

mijn advocaat zegt dat hij nu even wil afwachten omdat dexia nu niet positief in het nieuws staat
misschien in mijn voordeel
dus dagvaarden is uitgesteld
heeft iemand dit ook gedaan???

problemchild

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door thoompy »

Beste impact

Wijsheid houd op in wat je gelooft mijn probleem is dat al die mooie tussen personen vrij uitgaan wel zij mooi weer spelen met de afsluitprovices.
Ik hoop dat Dexia dat geld ook weer terug gaat halen bij hun .
De kosten zullen zeker de baten niet dragen .
Maar zijn Zaak zal tenonder gaan als hij naams bekend krijgt door mij :twisted: ik heb nu de middelen dus het is aan hem hoe lang hij nog de grooste Hypotheek aanbeider zo als hij zich noemd in de randstad wil blijven.
Hoe je het ook bekijkt het kost hem altijd meer dan mij :evil:
Nogmaals als je mij in je staart heb kan je beter verhuisen 8)

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zo mag ik het horen Thoompy. De uitzending gisteravond was GOED.
Dexia is weer in zijn hemd gezet met het uitstellen van de rechtszaken.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door impact »

Thoompy, ik kan me je verontwaardiging over het gedrag van die tussenpersoon levendig voorstellen. Maar denk hierbij ook aan de oude wijsheid "wie gaat rechten om een koe, legt er een paard op toe". Met andere woorden: prima dat je je gram wilt halen, maar levert het je financieel iets op? Het zou toch zonde voor je zijn om je alleen vanwege (een gerechtvaardigde, daar niet van!) boosheid verder in de schulden te steken voor advocaatkosten als er weinig of niets valt te halen?

Atje
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jul 2004 11:22

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door Atje »

Problemchild, mijn advocaat zegt ook afwachten, de ander zegt nu procederen (PAL). Een paar maanden terug stelde ik de vraag op het forum of de tussenpersoon ook kon worden vervolgd, en hier werd negatief op geantwoord, alleen Dexia was aansprakelijk. Nu lees ik dat ook tussenpersonen kunnen worden aangepakt, allemaal erg tegenstrijdig.

Pluk_me_kaal
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 feb 2005 16:36

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door Pluk_me_kaal »

Atje,
Tussenpersonen kunnen natuurlijk worden aangepakt. Ik ben zelf gaan procederen tegen Dexia en de tussenpersoon. De tussenpersoon heeft zijn eigen rol in het geheel en het is maar de vraag of ze de juiste vergunning had om dergelijke producten en adviezen te geven. In mijn geval doet de tussenpersoon net of zijn neus bloedt en legt de verantwoordelijkheid voor een groot gedeelte bij Dexia. Dat is mijn probleem niet. Als ik mijn geld maar terug krijg. In een aantal uitspraken tot nu toe wordt de tussenpersoon ook veroordeelt in vergoeden van een deel van de schade.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: GISTERAVOND IN DE UITZENDING

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Maar het mag een ding duidelijk zijn de WCK gaat het worden.
Ben wel benieuwd wie je er van overtuigd heeft (Thoompy) dat de WcK zeker van toepassing is op aandelenlease constructies. :roll:

m.v.g. justice man

Gesloten