LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hart onder riem

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
cornelis

Re: Hart onder riem

Ongelezen bericht door cornelis »

Geplaatst op 11 Jun 2006 09:06 door ben .bridel
Nu we het hebben over een hart onder de riem even het volgende.
Afgelopen weekeinde was ik bij het Arrow Classic Rock Festival te Lichtenvoorde.
Het aantal bezoekers was 50.000 mensen. En toen ik al deze mensen zag realiseerde ik mij dat ook ongeveer zoveel mensen aan het procederen zijn.
Hier kan men toch niet omheen!
Naar boven

Ja dat zijn een heleboel mensen//gezinnen met kinderen,dus zijn het er minstens 3 maal zoveel 150.000 mensen denk ik,dat is een grote stad.

Maar er zijn toch ongeveer 700.000 contracten verkocht dacht ik en als je dan bedenkt dat dat 700.000 gezinnen zijn dan kom je op ruim 2000000 mensen die de dupe zijn geworden van de criminele praktijken van de betrokken banken.

Mijn berekening zal niet helemaal kloppen omdat er gedupeerden zijn die meer dan één contract hebben maar het blijven veel gezinnen met kinderen die kapot zijn gemaakt,en die het onmogelijk word gemaakt om de kunnen procederen.

En dat terwijl het nu wel heel duidelijk is dat alle regels en wetten met voeten zijn getreden door de betrokken banken.
Hoe corrupt is dit land om nog langer de hand boven het hoofd van de banken te houden.

Pure discriminatie rechtsongelijkheid enz,als er 2000000 mensen op huidskleur en afkomst op deze manier werden behandld stond de hele wereld op zijn kop,en vooral het o zo fatsoenelijke nederland.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Hier kan men toch niet omheen!
Houd het maar op maximaal 50.000 gezinnen waarvan het gros anoniem wenst te blijven.
Met als gevolg een redelijk stilzwijgen.
Dit is de politiek zeer welkom.
Bovendien is de kans groot dat men gaat denken dat we nu al meerdere jaren klagen en nog steeds leven, dat de nood DUS nog wel mee zal vallen of inmiddels op andere wijze is opgelost.
50.000 of 100.000 gezinnen, men kan om ons heen!
Tenzij we ons blijven roeren.
Er zijn helaas nog tienduizenden gedupeerden die nergens lid van zijn en tot aan de dag van vandaag afwachten en in de anonimiteit zijn gebleven. De bestaande verenigingen moeten groter worden, voor 50.000 enkelingen komt men zeker niet in actie, daar kan en gaat men om heen!
OD.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Oom Dagobert: meerdere jaren klagen en nog steeds leven, dat de nood DUS nog wel mee zal vallen of inmiddels op andere wijze is opgelost.
Dat we nog leven, wil toch niet zeggen dat het wel mee zal vallen.

Eerder dat we ontdekt hebben voor een eerlijke zaak te vechten.

Bovendien, niet alleen mensen met een dikke portomanaie kunnen volhouden.Beter gezegd, zij met een volle beurs kunnen veel verliezen wij veel te winnen. Bovendien wij vechten voor een eerlijke zaak. Dat houd mij en , zeker weten, duizenden anderen op de been.

Hebt u wel eens naar mensen met niets gekeken, nee? nou die zijn juist heel inventief om te overleven, omdat juist daar hun leven vanaf hangt.

Wij kunnen niet overleven op een vuilnisbeld, dat zijn nog eens oersterke mensen. Niet dat ik dat zou wensen, maar vechten voor je lijfs en levensonderhoud maakt je sterk en inventief.
Zij daar in de ivoren toren laten het vuile werk door anderen opknappen. Nee, alle respect voor de werkers op de vloer.

We zullen winnen

Janny

Oom Dagobert

Janny, mij hoef je het niet uit te leggen.
Leg het de politiek voor.
Voor zover de politiek zicj niet achter de rechterlijke macht verschuilt
is de 2de kamer het enige kanaal om de zaak actueel te houden.
vr.gr. OD.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Ik overleef juist door door te vechten.
Als ik zou instemmen ben ik alle inleg kwijt en verwacht Dexia nog eens vele duizende euro's van mij.
Ik heb dus slecht één keuze: wil ik overleven dan moét ik wel doorvechten.
Dit betekend echter niet dat het probleem op een of andere manier IS opgelost, wel dát het MOET worden opgelost! Maar helaas wordt dat steeds maar tegengehouden, het valt niet mee om in een rechtstaat te leven waar het onmogelijk lijkt je recht te halen.....

Wil ik nog even kwijt dat het mij behoorlijk steekt dat wij in de media en ook bij de rechters inmiddels consequent als beleggers worden aangemerkt, ondanks het feit dat practisch iedereen dacht te sparen en bijna niemand iets van beleggen af wist. Wij waren de spaarders en Dexia was de "deskundige belegger".

Gr Hans A

Oom Dagobert

Hans, alleen doordat Dexia fouten gemaakt heeft kon men niet om ons heen.
Maar anders was het gewoon eigen schuld dikke bult.
En in het achterhoofd heeft men nog steeds dat de gedupeerden het leasedrama zelf zijn aangegaan.
Daarom lees je steeds weer dat MEN het redelijk vindt als de gedupeerde een deel van de schade zelf ophoest.
Eigen schuld dikke bult.
Beleggen is risico nemen.
Het is helaas niet anders.
En deze publieke opinie is in de afgelopen jaren amper veranderd.
Ook al durven de mensen het niet meer hardop te zeggen omdat de rechters ons vorig meer en meer gelijk hebben gegeven dat Dexia ons erin geluisd heeft, we blijven beleggers.
En zodra de media al te veel onze kant kiest komt Ben Knuppe hen er wel even aan herinneren.
De AEX is de oorzaak, wij kunnen niet tegen ons verlies, bla, bla bla.
Rupsjes nooit genoeg.
Helaas, de sympathie in de media zullen wij nooit krijgen.
De journalisten staan alleen achter ons als er een gunstige uitspraak is geweest, niet eerder.
Maar waar het om gaat is dat de rechter in een proces ons gelijk zal geven en de inleg geheel of gedeeltelijk van Dexia terug zal vorderen. i

En dat kan niemand ons dan meer afnemen, ook al noemt men ons nog steeds beleggers.

OD.

beleger+

Ongelezen bericht door beleger+ »

Vechten is ook de enige manier om je geld terug te krijgen.
De overheid is slap en laf, daar hoef je echt niets van te verwachten.

De doelgroep voor deze wanproducten waren juist die mensen die geen verstand van beleggen hadden.

Janny

Janny, mij hoef je het niet uit te leggen.

OD
Excuses Oom dagobert, dat je uit mijn woorden proefde dat ik je iets wilde uitleggen,. Nee ik wilde alleen mezelf en misschien al was het maar 1 persoon oppeppen om niet te verslappen. En terug te zien op alles wat we wel bereikt hebben.

Vriendelijke groet, Janny

Oom Dagobert

Okidook, ikzelf gebruik in mijn reacties dit forum meestal ook alleen maar om zelf alles op een rijtje te houden, jezelf moed inpraten en een uitlaatklep voor de Dexia-toestanden.
Voor mij is er eigenlijk de afgelopen 3 jaar eigenlijk niets veranderd,
nog evenveel verlies. Alleen zijn de vooruitzichten stukken gunstiger en geen incassoburo's meer, minder dreigbrieven van Dexia en alles ligt bij de rechter.
De vraag is hoe lang nog.
vr.gr. OD.

Janny

De vraag is hoe lang nog.
vr.gr. OD.
OD, die vraag moet je jezelf niet stellen. Daarmee stel je, jezelf een limiet, en naarmate die limiet naderd val je weer in stress.
Wanneer je de kracht kunt opbrengen om tegen jezelf te zeggen:
Okê, Vandaag heb ik het geld niet , maar ik leef en met plezier, dan ben je een winner en geen loser.! :twisted:
Ik ben geen volgeling van Sjakka, maar , het werkt wel door in de spiegel te kijken en te zeggen. I'm a Tiger. dan denk ik , kom maar op, ik win toch lekker. :lol: :P
Sinds ik mijn zaak in handen van een advocaat heb gegeven in 2003 is er voor mij voor die houding ruimte, wel eens een rot gevoel, maar overwegend. ik win toch lekker. :lol: :P

Janny

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Wees ervan overtuigd! De mensen door Legio-lease geselecteerd wisten absoluut niets van beleggen, deze groep is hier speciaal op geselecteerd, ook dat zal nog wel worden aangetoond, deze groep waren geen beleggers , het waren/ zijn SLACHTOFFERS, een vooraf bewust geselecteerde doelgroep met wat spaarcenten, we vechten voor recht, ons recht, dat is een vast gegeven.
En verliezen? Wie denkt dáár nou nog aan?
ondertussen, gewoon doorgaan, ijsje halen. time is on our site!

T 8) n

Gesloten