Ik heb nog een leuke cd liggen, destijds gekregen van Legiolease ter ere van de naamswijziging naar Legio.
Allemaal leuke liedjes erop zoals Shirley Bassey met Big Spender en Hot Chocolate: everybody is a winner en nog 5 andere winstgerelateerde songs.
Mijn punt is met name de leuke bijgevoegde teksten. Al deze teksten staan ter ondersteuning van de produkten van legiolease en ademenen uitsluitend een juichende stemming. onder meer:
tot nu toe stond legio lease voor het leasen van aandelen. Baanbrekende producten waar u en inmiddels meer dan 250.000 anderen profijt van hebben. Er is echter ook steeds meer vraag naar andere beleggingsproducten. dus is het niet meer als logisch dat ons assortiment hiermee binnenkort uitgebreid wordt. Producten waarin we al onze kennis en ervaring stoppen om voor u een zo hoog mogelijk rendementte halen. Dus een inzet zoals u dat van ons gewend bent.
en: Per slot van rekening is legio danzij uw vertrouwen niet meer weg te denken als het gaat om
spraakmakende financiele producten.
Dat laatste is meer waar dan Legio (dexia) lief is.
Nergens overigens wat voor (voorzichtige) waarschuwing dan ook.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hebbedingetje: Legio-Lease CD
Re: Hebbedingetje: Legio-Lease CD
Ik heb deze CD ook nog steeds.
De liedjes op deze CD krgen de volgende teksten mee:
Vrgr Pewi
De liedjes op deze CD krgen de volgende teksten mee:
Ook dit laat niets te wensen over.Winkelend verdienen / Shriley Bassey - Big Spender
Snoeiend groeien / P.P. Arnold - The first cut is the deepest
Stilstaand vooruitgaand / Cannet Heat - On the road again
Verliezend winnen / Hot chocolat - Every 1´s a winner
Snackend cashen / Don McLean - American Pie
Reizend binnenlopen / Motors -Airport
Brabbelend beuren / Deep purple - Child in time
Vrgr Pewi
Re: Hebbedingetje: Legio-Lease CD
Heb ook nog een contract van Legio 'lies'![
]
Laatst gewijzigd door pluutje op 20 sep 2005 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.