LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand de BKR registratie al met succes aangevochten?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Jos1

Heeft iemand de BKR registratie al met succes aangevochten?

Ongelezen bericht door Jos1 »

Bij het BKR kan je in beroep gaan als je het niet eens bent met de registratie. We zijn eegalease en in 2003 reeds is het contract vernietigd door mijn eega. Heeft iemand dit al gedaan en succes gehad? Zo ja dan wil ik graag met je in contact komen om te kunnen verwijzen naar jullie beroep.

Groet

Jos.

Don Quijote

Re: Heeft iemand de BKR registratie al met succes aangevochten?

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Je zult het geloven of niet. Ik vroeg een creditcard aan.Kreeg bericht dat ik een BKR-notering heb met de vraag van wie. Toen ik mededeelde van Dexia en dat ook de vermeende schuld niet klopte, kreeg ik zonder meer die creditcard. Vroeg bij de Postbank een gesprek aan met een adviseur over het oversluiten van een hypotheek. Werd er een BKR-toetsing gedaan met als uitslag dat ik niet geregistreerd sta en het gesprek met die adviseur is nu vastgelegd. Voor de goede orde mijn huidige hypotheek loopt niet bij de Postbank.
Rara hoe kan dat?

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

De geruchten gaan dat er een aparte B.K.R. registratie gaat komen m.b.t. de Dexiaproblematiek, opdat iedere kredietverstrekker onmiddellijk kan zien dat de A registratie om Dexia draait,

T :) n

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Geruchten, Aert, daar heb ik weinig aan, een datum en dan nog is de beslissing aan de individuele aanbieder. Voorts zijn ze nu ook al op de hoogte van de problematiek als het goed is en kunnen ze ook een besluit nemen tot verstrekking van een krediet. Dus eerst zien en dan geloven.

Gesloten