LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft Tros -Radar nu wel of geen stemmen verduisterd.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J Hopman

Heeft Tros -Radar nu wel of geen stemmen verduisterd.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Beste mensen,

Daar hebben we nu nog steeds geen antwoordt op gekregen van wat de johng 1 op 17-September in een topic schreef.

Dat Tros Radar stemmen heeft weggemoffeld over die Duisenberg regeling om die regeling toch door te laten gaan.

Wie weet daar nog meer van, want als dat waar is dan klopt het van geen kant bij Tros Radar en zijn ze niet meer geloofwaardig.

Laten ze dan maar eens bewijzen dat ze niet met stemmen hebben gerommeld.

Idaho

Re: Heeft Tros -Radar nu wel of geen stemmen verduisterd.

Ongelezen bericht door Idaho »

Daar hebben we nu nog steeds geen antwoordt op gekregen van wat de johng 1 op 17-September in een topic schreef.

Dat Tros Radar stemmen heeft weggemoffeld over die Duisenberg regeling om die regeling toch door te laten gaan.
maar dat heeft deJongh 1 toch al uitgelegd Hopman, met dat wegmoffelen van de stemmen heeft mevr. Hertzenberg zoveel goodwill gekweekt, dat ze als dank een zwembad heeft mogen aanleggen op kosten van Dexia........

:lol: :lol: :lol: Wat een clown!!!!

JH

Ongelezen bericht door JH »

En waar alle gedupeerden gratis en voor niets gebruik van mogen maken :lol: :lol: :lol:
Wat wil je nog meer, hopmannetje 8)

J Hopman

JH,

Wat ben je weer behulpzaam, om het zo goed uit te leggen, maar dat zwembad is zeker een geintje, daar hou jij wel van om een grapje te maken.

Maar nu eens even serieus JH, wat zou er gebeurd zijn, volgens mij kun jij daar wel een antwoord opgeven of het even uitzoeken voor ons als domme gedupeerden.

Alvast bedankt voor je hulp, en vraag aan Belegger + , idaho, en HVDB of die je ook even willen helpen, want jullie weten heel veel en kunnen ons goed helpen.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 19 Sep 2005 16:39 door Idaho

maar dat heeft deJongh 1 toch al uitgelegd Hopman, met dat wegmoffelen van de stemmen heeft mevr. Hertzenberg zoveel goodwill gekweekt, dat ze als dank een zwembad heeft mogen aanleggen op kosten van Dexia........

Geplaatst op 19 Sep 2005 16:44 door JH

En waar alle gedupeerden gratis en voor niets gebruik van mogen maken

wat een roddel en verdachtmakingen toch weer van die idaho en vriendje jh.

TROS RADAR heeft hier niets mee te maken

wat is dexia toch in en in vals om dit foruim zo kapot te maken !!!

J Hopman

En daarom gaan we gewoon door ikwaseenbeetjedom, met hulp van onze vrienden, want zo kun je JH, IDAHO B + en HVDB wel noemen.

Ze vertellen vast wel hoe het nu echt zit met het wegmoffellen van die stemmen, let maar op ikwaseenbeetjedom, ze gaan steeds meer aan onze kant staan, dat kun je overal aan merken, en daarom komt er vast en zeker een antwoordt op die weggemoffelde stemmen van deze mensen.

Want ze probeerden ons gewoon te laten happen in hun teksten, maar dat doen ze nu niet meer.

Daarom niet kwaad worden ikwaseenbeetjedom, want de hulp komt eraan , let maar op.

Idaho

dejongh1

Geplaatst op 10 Sep 2005 10:48 door dejongh1

--------------------------------------------------------------------------------

In ieder geval heeft Hertsenberg er een nieuw zwembad aan overgehouden.Cadeautje van Dexia?
Tja iwebd, zo blijf je ook wel erg dom he?
Probeer nu eens niet fragmenten te pakken, maar ook het voorafgaande, dan kom je wat dichter bij de kern van waar men het over heeft.

Simpel een tekstje knippen en plakken heeft geen enkele waarde als je het uit z'n verband haalt.

J Hopman

Klasse idaho,

Zoals jij zijn er weinig, echt je wijst iemand op een fout, maar maakt hem niet belachelijk.

Ik wist wel dat er geen kwade bedoelingen bij jou inzaten, en dat je alleen maar probeert de gedupeerden te helpen.

Dank je wel dat je ons helpt idaho.

En dat je niet bang bent voor Dexia, maar nu voor je mening uit durft te komen.

Idaho

:lol: :lol: :lol: Hopman hou op, ik lig onder mijn stoel zowat, helaas heb ik vanavond verder geen tijd om te genieten van jouw bijdragen, maar ik zal ze morgen ongetwijfeld met veel plezier lezen.

(geloof het of niet, maar ik kom echt niet meer bij)

JH

Ongelezen bericht door JH »

Zo dadelijk maar eens naar Tros Radar kijken. Het overgrote deel van de Nederlanders schijnt te denken dat ze volgend jaar nog ziekenfondsverzekerd zijn hoorde ik zojuist op de radio.
Wordt waarschijnlijk een hot item in 2006 ter vervanging van dit legioleaseforum :wink:

Gesloten