LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hepdesk Dexia niet deskundig.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Hepdesk Dexia niet deskundig.

Ongelezen bericht door johanmulder »

Vandaag heeft een echtpaar dat een restschuld heeft betaald voor het product Korting Kado, telefonisch aan Dexia gevraagd wat zij terug zouden krijgen. De antwoorden van twee Dexia medewerkers varieerden van 67% van het totale bedrag dat op Uw eindafrekening staat ( dus inclusief de boeterente), tot helemaal niets omdat de minimale looptijd nog niet voorbij zou zijn geweest bij beëindiging. De klant moest toen gaan uitleggen dat bij hun product de minimale looptijd 3 jaar was en dat die voorbij was bij beëindiging.Volgens de medewerker zou er toch bij Korting Kado niets terugbetaald worden omdat na 10 jaar pas de werkelijke restschuld bekend zou zijn geweest.
Leaseverlies gaat toezien op de uitvoering van de schikking. Hun eerste taak zou kunnen zijn dat de helpdesk van Dexia bemand wordt door personeel dat de producten en de schikkingsvoorwaarden terdege kent.
Johan Mulder.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Hepdesk Dexia niet deskundig.

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ johanmulder,

Niet om 't een of 't ander. Maar is het niet wat dom om de partij die je als gedupeerde niet een maar meerdere malen heeft opgelicht (wederom) te gaan vertrouwen?

Persoonlijk hoop ik dat iedereen die schikt er op tijd achter komt wat men aan het doen is. Ik vrees het ergste voor deze gedupeerden, maar ja het is dan wel, ditmaal, eigen schuld dikke bult.

balder
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 apr 2005 15:07

Re: Hepdesk Dexia niet deskundig.

Ongelezen bericht door balder »

beste Johan Mulder,

weet jij zeker dat de minimale looptijd van korting kado drie jaar is en weet Dexia dat ook (niet te verwarren met de amateurs van hun helpdesk)

wat denk je, is het verstandig nog even te wachten alvorens de beslissing te nemen om op de schikking in te gaan? (ik heb zelf een contract Korting Kado en heb nog geen idee of de schikking voor mij interessant is.)

groet,

Balder

johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Re: Hepdesk Dexia niet deskundig.

Ongelezen bericht door johanmulder »

Balder,
Op je topic over minimale looptijd Korting Kado heb ik een reactie geplaatst.
Johan Mulder.

Gesloten