| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heren bedankt
Heren bedankt
En dit hebben we nou te danken aan onze hoge heren Zalm en Donner, de bemoeienissen van de heren werkt zoals verwacht, de verkeerde kant uit en de Jan met de pet is de l. u. l en niet anders.
Ik had vanaf het begin mijn bedenkingen al over de stichtingen met hun enige argument, de misleiding, en de prietpraat van Zalm, we gaan achter de schermen verder met het werk, ze doen er alles aan om de financiele instellingen te beschermen en zonder kleerscheuren onder dit debacel te komen, dit heeft ook met de belasting die ze betaald hebben via de vpb belasting, waar dexia ook weer een deel van terug van wil hebben.
We zijn gewoon op zijn hollands gezegd gen.a.a.i.d
VR GR
Ik had vanaf het begin mijn bedenkingen al over de stichtingen met hun enige argument, de misleiding, en de prietpraat van Zalm, we gaan achter de schermen verder met het werk, ze doen er alles aan om de financiele instellingen te beschermen en zonder kleerscheuren onder dit debacel te komen, dit heeft ook met de belasting die ze betaald hebben via de vpb belasting, waar dexia ook weer een deel van terug van wil hebben.
We zijn gewoon op zijn hollands gezegd gen.a.a.i.d
VR GR
Re: Heren bedankt
Ik heb vandaag de papieren voor de schikking in huis gekregen van leaseverlies/eegalease met een heel mooi schema van de dexia honden. Je moet eerst samen met je partner tekenen dat je in wil gaan op de schikking. Daarna ben je overgeleverd aan dexia.
Nou dan weet je wel hoe het gaat!
Ik snap ook niet waarom zoveel eegaleaser ja hebben gestemd voor de schikking. ze komen van een koude kermis thuis.
Voor de slv en eegalease heb ik geen goed woord over. Zal dexia de € 45,00 aan os overmaken of betaald dexia de sctichting zoveel miljoen en krijgen wij de € 45,00 van leaseverlies. Hoezo niet onder een hoedje spelen. Vuiel farizeeërs zijn het. Zalm op tv gezien, hij zei als het gedekt is wil ik best iets extra's doen. vieze gore gluiperd met zijn knipoogjes.
eegaleases bezint eer gij begint in te stemmen met het eenzijdige vaseline voorstel.
Hoeveel schikkingen moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan, van dexia kan je nooit op aan.
Zalm heeft ons bestolen met dexia als instrument.
Bruneel haal een streep door alle contracten, dan ben je pas een vent.
Nou dan weet je wel hoe het gaat!
Ik snap ook niet waarom zoveel eegaleaser ja hebben gestemd voor de schikking. ze komen van een koude kermis thuis.
Voor de slv en eegalease heb ik geen goed woord over. Zal dexia de € 45,00 aan os overmaken of betaald dexia de sctichting zoveel miljoen en krijgen wij de € 45,00 van leaseverlies. Hoezo niet onder een hoedje spelen. Vuiel farizeeërs zijn het. Zalm op tv gezien, hij zei als het gedekt is wil ik best iets extra's doen. vieze gore gluiperd met zijn knipoogjes.
eegaleases bezint eer gij begint in te stemmen met het eenzijdige vaseline voorstel.
Hoeveel schikkingen moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan, van dexia kan je nooit op aan.
Zalm heeft ons bestolen met dexia als instrument.
Bruneel haal een streep door alle contracten, dan ben je pas een vent.
-
a survivor
Het kan er bij mij ook niet in dat het overgrote deel van de Eegaleasers ingestemd hebben.
Terwijl de uitspraken van de laatste tijd alleen maar in het voordeel zijn voor deze groep, ik kan er echt met mijn pet niet bij!

Terwijl de uitspraken van de laatste tijd alleen maar in het voordeel zijn voor deze groep, ik kan er echt met mijn pet niet bij!
Duisenbergschikking!
Veel beloven weinig geven doet menig Gedupeerde in vreugde leven

Veel beloven weinig geven doet menig Gedupeerde in vreugde leven
-
Ikwaseenbeetjedom
hebben de eegaleasers wel allemaal mogen stemmen dan?Geplaatst op 02 Jul 2005 19:47 door a survivor
Het kan er bij mij ook niet in dat het overgrote deel van de Eegaleasers ingestemd hebben.
Toen ik mijn stemkaart (SLV) kreeg, was er niets voor mijn vrouw (eegalease) bij, die heeft dus niet kunnen stemmen. Misschien zijn die kaarten wel door die lui van eegalease zelf ingevuld.
Wie (eegalease) heeft nog meer niet kunnen stemmen?
-
Captain-America
@ Pluutje,
Maar wel in lijn met Duisenberg zijn politieke gezinte;
links lullen, rechts je zaken (laten) vullen en het gewone volluk de ... laten krijgen...
Maar wel in lijn met Duisenberg zijn politieke gezinte;
links lullen, rechts je zaken (laten) vullen en het gewone volluk de ... laten krijgen...
Captain,
I like you
I like you
-
a survivor
Mochten de Eegaleasers die ja hebben gestemd toch inzien dat ze er niet goed aan doen kunnen ze er alsnog toch vanaf zien.
Of de mogelijkheid tot procederen worden belet door Dexia valt nog te bezien.
Ik betaal in ieder geval niets en als ze dat niet slikken gaan ze mij maar dagvaarden!

Of de mogelijkheid tot procederen worden belet door Dexia valt nog te bezien.
Ik betaal in ieder geval niets en als ze dat niet slikken gaan ze mij maar dagvaarden!
Laatst gewijzigd door a survivor op 04 jul 2005 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.