LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Pieter »

Uitrookbeleid en "bewust"veroorzaken van vertraging heeft mijn inziens het enigste doel om verjaring van vele contracten te doen inroepen.
Menig gedupeerde kijkt nu de kat uit de boom en wacht met dagvaarden en of ingaan op de "schikking".

Mocht uiteindelijk blijken dat schiking niet verbindend verklaart wordt en of uiteindelijk bij europeeshof een positieve uitspraak ligt ten gunste van de gedupeerden, dan pas zal er een echte hoos op de rechtsgang ontstaan. Maar dan zullen er velen gedupeerden raar gaan staan opkijken dat hun zaak inmiddels verjaart is daar men wel de kat uit de boom heeft gekeken aangaande de ontwikkelingen maar vergeten heeft hun eigen zaak te stuiten tegen de verjaringstermijn.

Mijn inziens is dan ook het credo. hoe je ook denkt over aldan wel of niet procederen, stuit minimaal de verjaring en als je niet op tijd gestuit hebt rest alleen nog maar de huidige Duivelsberg-regeling. Opt-out bij eventuele toewijzing is voor deze groep niet aan te raden.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door peewee »

Bijna twee jaar na dato, nog steeds lezenswaardig.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door peewee »

Juist na de Algemeen Verbindendverklaring van eind januari jl. nog steeds lezenswaardig voor de tienduizenden die hun knopen zitten te tellen:

Wel opt-outen of toch niet opt-outen.

Ik zou maar wel opt-outen. Je zult me later dankbaar zijn voor dit advies. :wink:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Belegger+ »

tienduizenden ?
Mag een paar honderd ook ?
Wat overschatten jullie jezelf toch.
Actieve posters hier ? 25.
Kijkers ? 100.
Ik denk dat geen mens 't interesseert wat opt-outen is, laat staan dat ze 't begrijpen.
Men denkt al lang aan de zomervakantie en de camping.

B+

Martinvdm

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Men denkt al lang aan de zomervakantie
Ik ook.... :D

We zullen halverwege de zomervakantie, in de maand augustus, weten of jij gelijk gaat krijgen of dat er toch een 'paar' meer zullen optouten dan die paar honderd...

Nog een maandje of 5 slapen... :D

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door pluutje »

Staat B+ voor Betweter :?: Sjonge, jonge.... :!:

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Chanmaster »

DEXIA Nederland hoepelt op hier!
En dan?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Dan? Dan komt er nog meer kantoorruimte met een fantastisch uitzicht over het IJ beschikbaar. Misschien een idee om de AFM daar te huisvesten want die hoeven echt niet zo noodzakelijk in de binnenstad van Amsterdam te blijven zitten. Hun huidige gebouw met eigen parkeergarage aan de Keizersgracht/Nieuwe Spiegelstraat is beter waard: b.v. een hotel.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Maar ze gaan. Ze zijn al aan het pakken!

Gesloten