Schelden lost niets op. Of je het er nu wel of niet mee eens bent.
Reageer NIET of reageer fatsoenlijk verdorie
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Janneke52
Ik snap best dat het allemaal zuur is, en wellicht dat je ook (bewust?) verkeerd bent voorgelicht. Maar waar ik niet bij kan, is dat hier (over het algemeen) de schuldvraag enkel en alleen bij anderen wordt gelegd. En dan nog niet eens alleen bij Dexia, maar ook bij Zalm, Duisenberg en weet ik veel wie er allemaal bijgehaald worden.
Dat je een conflict hebt met je bank, daar kan ik nog inkomen. Maar dat er geen greintje zelfkritiek op dit forum aanwezig is, en dat allerlei wilde complottheorieën de ronde doen, dat gaat echt veeeeel te ver.
Daar komt bij dat hier de absolute waarheid gepredikt wordt, en er eenzijdige "adviezen" worden gegeven. De hier aanwezige teneur dat iedereen direct moet stoppen met betalen en naar de rechter moet gaan, gaat (nogmaals) alleen op voor mensen die 'flink het schip in zijn gegaan'. En dat juist die groep het hardste klaagt, dat is ook wel logisch. Maar waarom constant net doen alsof jullie voor een meerderheid van de gedupeerden in de bres springen?
Geplaatst op 09 Aug 2005 12:32 door hansop
Mali, nu neem je toch wel weer een erge slachtofferrol aan, hoor. Niemand heeft je verplicht de deur te openen en een adviseur van dexia binnen te laten. Er zijn (nogmaals) ook veel mensen die ze bij wijze van spreke de oprit hebben afgeschopt. Dus je was er wel degelijk zelf bij.