LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door rachil »

HANSOP vertel mij eens even wat jou rol in het DEXIA verhaal is want dat is mij nog steeds niet duidelijk (of toch wel) ben jij ook gedupeerde of ben je zomaar om je tijd in te vullen wat aan het zieken,maar wat ik waarschijnlijker acht,ben je op de een of andere manier verbonden met DEXIA.

Als je het dan echt zogoed voor hebt met dit forum geef je hierop een eerlijk antwoord. Als er geen antwoord komt ga ik er vanuit dat je hier op dit forum niets te zoeken hebt,en zou ik,en met mij velen graag zien dat je hier voortaan weg bleef.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door JH »

rachil, gewoon jezelf blijven en blijven relativeren. Jij bent in staat om op eigen kracht naar de rechtbank te gaan, daar heb ik bewondering voor. Ik durf het niet aan helaas. Hansop zegt niets belastends het is alleen heel opvallend dat meteen het gros van de traditionele forumbezoekers over iedere posting van zijn hand valt. Zit kennelijk toch een groot waarheidsgehalte in lijkt mij, anders zou men niet zo reageren.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

Rachil, dit is een Tros openbaar forum waar een ieder zijn haar mening over onderwerpen kan geven. Verwar dit niet, zoals jij en met jou velen, met een privé-chatclub van een handjevol (vrij specifieke) gedupeerden. Dus het is zeker niet aan jou om te verordenen dat andersdenkenden van dit forum moeten vertrekken. Als je met allen PAL-mensen en guru-Piet wilt praten, moeten jullie daar zelf iets inrichten.
En dat ik niet voor dexia werk kan ik blijven herhalen, maar dan komen je vriendjes groen, notenkraker etc. direct weer een potje schelden.
De reden dat vele topics hier gesloten worden zit hem ook niet in de andersdenkenden die jij het liefst niet ziet komen, maar in het onfatsoen dat sommigen van de zogenaamde 'gedupeerden' hier tentoonspreidt door te schelden, bedreigen e.d.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door groen »

Ik dacht dat ik geen vrienden had.

Vreemd dat jullie het hier elke keer over hebben.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door JH »

je "vrienden" zitten in elk geval niet bij de publieke omroep, groentje :wink:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

tuurlijk hanswop, je bent er altijd zelf bij wanneer je belazerd wordt, dat is juist de kunst van het iemand belazeren, gewoon waar ie zelf bij is!

Dexia is daar heel sterk in, gewapend met een heel leger aan advocaten en enkele psychologen om te bestuderen hoe ze de boel een draai kunnen geven in hun voordeel..

en daar zijn we nog steeds allemaal bij.. honderdduizenden gezinnen in de vernieling en nog steeds kan dexia er aan ontkomen om te moeten toegeven dat er niet voor iedereen aandelen zijn gekocht en dat dus het hele begrip schuldrest niet meer is dan een paar 'bundeltjes' lucht.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

Kijk, Rachil, daar heb je Groentje alweer. Nu vliegen de drollen etc. zometeen weer over dit forum. En jij vraagt je af wat IK hier doe. Misschien moet je je blik iets verruimen.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

ikwaseenbeetjedom,

Als je dat kunt aantonen lijkt me dat je een goede kans hebt op een goede afloop, toch?
De zin 'hele gezinnen de vernieling in geholpen' vind ik zelf weer te ver gaan, omdat die 'gezinnen' dan toch ook wat beter voor zichzelf moeten zorgen, en het gezin niet zo in gevaar moeten brengen.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door groen »

Tros de grootste fam. van nederland.

:lol: :lol:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door rachil »

Maar dat komt J.H. dat hansop elke gelegenheid te baat neemt om iedereen op zijn fouten te wijzen,dat mag dan wel gefundeerd gaan maar ik heb nog geen enkele maal gelezen van hem dat iemand een goede beslissing heeft genomen alleen de gene die het accoord van Duisenberg hebben geaccepteerd.Daarnaast alleen maar tegen werpingen op wat in zijn ogen iedereen fout heeft gedaan om die lease contracten te tekenen. Het lijkt wel of hij alleen maar volmaakt is en de wijsheid in pacht heeft.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door groen »

Kijk jij liegt alleen maar.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

Rachil, het is alweer duidelijk. In jouw visie mogen hier geen mensen komen die prediken dat het Duisenbergvoorstel een goed voorstel is. Alleen mensen die het daar niet mee eens zijn, zijn hier volgens jou dus welkom. Nogmaals: als je dat wilt, moet je met guru Piet gaan e-mailen, dan hoef je je niet te ergeren aan de andersdenkenden.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door JH »

Dat is zeker voor mij bedoelt, groentje, :wink:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Janny »

Hansop.

Ben je nu tevreden, nu velen ogenschijnlijk op een normale wijze op je reageren.

Of.

Lach je bulderend om zoveel naivelingen.

Je kun de lach aan de andere kant niet horen. en wie het laatst lacht!!!!!!!!!!
lacht het best. !!!!!!!!!

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

Groen, zit je nu ook Rachil al voor leugenaar uit te maken?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

'bundeltjes' lucht hansop, bundeltjes gebakken lucht.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

Janny,

Verwacht je nu een reactie of ga je weer een chatsessie starten met je PAL-vriendjes om weer eens een topic om zeep te helpen?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door JH »

zonder lucht kun je niet leven iwebd :lol: :lol:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door groen »

Nee Rachil,

Als hansop nu redelijke argumenten heeft dan kun je overwegen om daar op te reageren. Nou die heeft hij niet.

Dus kun je 2 dingen doen.

Hansop en co voor *** zetten.
Of negeren.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

bundeltjes restschuld hansop :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten