LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HET WAS BEGONNEN BIJ MINISTER ZALM

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems

Re: HET WAS BEGONNEN BIJ MINISTER ZALM

Ongelezen bericht door Willems »

Hollander,
Je bent een echte Troll! Zoals gewoonlijk draait je de zaak weer om en Willems had gezegd dat iedereen dom is. Een ziekelijke laffe aandoening, pure hersendiaree bij jou, maar voor jou is het bewust geestig en adrem! Vooraf konden alleen beurs experten het geweten hebben, maar om achteraf vijf jaar later glashard te beweren, dat niemand wist dat de hausse voorbij was, toekomst voorspellen kunnen Dexia en Aegon niet, in dat geval had je beter je grote smoel gehouden. Jouw verdere bijdrage op dit forum is zuiver troll werk , waarvan je geenszins ervan bewust is: je gaat tegen alles in als een betweter, lalt onzin over alcohol, terwijl op de keper beschouwd was je de zweetvoeten van Dexia en Aegon terwijl je meent ook gedupeerd te zijn. Puur hersendiaree en niets anders, Hollander!!

meneer lucas

Ongelezen bericht door meneer lucas »

Willems,

Maak je niet zo druk om die pipo.

Meneer Lucas

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Hollander,

welk stukje snap je niet?
----------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 14 Mei 2005 14:35 door aert0001

--------------------------------------------------------------------------------

ja....,. ik.....,

blééééééér

Ton

maar....ik vind willems wél top

Naar boven

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Beste Aert,

Wat ik niet snap is het stukje dat jij Willems top vindt. Ik ben volgens Willems dom, ik zag niet dat de hausse voorbij was (en dat heeft mij uiteraard nogal wat geld gekost). Jij bent toch ook geld kwijtgeraakt door mee te doen toen de hausse op de beurs voorbij was. (alhoewel ik moet toegeven dat jij heel wat meer geld bent kwijtgeraakt dan ik.). Waarom vind jij Willems dan top? Of vind je jezelf ook dom omdat je dit allemaal niet voorzien hebt?

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

lalt onzin over alcohol, terwijl op de keper beschouwd was je de zweetvoeten van Dexia en Aegon terwijl je meent ook gedupeerd te zijn. Puur hersendiaree en niets anders, Hollander!!
Ja ja, hier is nog zo'n domme aap. Wist niet eens was een hausse was, laat staan dat ie voorbij was :lol:

blèèèèèèèèèr

en ik vind Willems net zo top ! vooral die zweetvoeten van Dexia en Aegon die door bepaalde figuren gewassen worden.....smerig hoor en neem iets tegen die hersendiarree, knap je misschien van op :idea:

aert0001

Mijn beste Hollander,

Dom? ik ben slachtoffer, van beleggen had ik echt geen kaas gegeten, dat hoefde ook niet daar had ik deze gladde jongens voor, jongens ( pubers, eigenlijk ) zonder moraal of norm zij hadden er wel verstand van, zeiden ze, ikwij hoefde niets te doen, alleen geld beschikbaar stellen, inleg stelden ze, zij zouden dat laten groeien tot ongekende hoogten.
Momenteel weet ik méér, nog niets van beleggen, maar wél van eerlijkheid, menselijkheid, normen en waarden, graaimentaliteit bij hen die al zovéél hebben en van Dexiaans gedrag.
Dom? ja als je het zo wilt zien, dan was ik dom, naief, met een geloof in mijn medemens, vertrouwen in de bank.

Ben ik nu dom? wij doen ons best onze kinderen toch te overtuigen anderen te respecteren, ook hen met het krijtjes pak, we proberen iets te vertellen over vertrouwen, en normen en waarden in deze samenleving, we kunnen ze toch niet groot brengen met de realiteit van iets als Dexia of Legio Lease?

Wij zijn inderdaad héél véél geld kwijtgeraakt, én een groot gedeelte van ons leven en dat van de kinderen, hun toekomst lag ook in dit geld, nog steeds zijn we aan het afbetalen, niet bij Dexia, wel bij anderen.
Wij vertrouwden de verkeerde mensen, mensen die zeiden het goed met ons ( mij ) voor te hebben, tot ver in 2000 is de leugen door gelopen.

ja misschien ben ik dom, ik heb dit bedrog nooit voorzien, ik bedrieg mensen niet, verwacht van mijn medemens eigenlijk hetzelfde. Respect vinden wij nog belangrijk, ook voor onze kinderen

Goed ik was dom, héél dom, achteraf.
nu hebben ze me boos, beschadigd, en veranderd, deze strijd gaan we niet opgeven,
Deze zaak kent maar één uitslag.

Je vraag over Willems is simpel te beantwoorden, ik ken Rudy, dat is een hele kiene scherpe man met een goede kijk op de zaak, wat hij stelt is soms moeilijk te geloven, maar daarom niet minder waar, hij zou wel eens dichter bij de waarheid kunnen zitten dan menigeen denkt, kijk wat er is gebeurt met de euro, denk terug aan de leugens, dezelfde mensen willen nu de Europese grondwet doordrukken, om dit te bewerkstelligen wordt maar eventjes 3.5 miljoen uit de la gestolen, ons geld, dat zij gaan gebruiken om hun zin te krijgen.
Willems is heus zo gek nog niet,

Ton

piano

Ongelezen bericht door piano »

ja misschien ben ik dom, ik heb dit bedrog nooit voorzien, ik bedrieg mensen niet, verwacht van mijn medemens eigenlijk hetzelfde. Respect vinden wij nog belangrijk, ook voor onze kinderen
Ton

De fout die mensen als jij en ik en velen maken in dit leven, is vertrouwen in mensen die een andere achtergrond hebben.

Namelijk mensen die zijn opgevoed met de regel; Denk er aan de wereld is niet zo lief, je moet pakken wat je pakken kan.
Want anders pakken ze het van jou.

De wijen zal ik ze even noemen zijn opgevoed met , je mag niet liegen, eerlijkhid daar gaat het om, vertrouwen moet ik in je kunnen hebben, dus ben altijd eerlijk. De tien geboden leerden we van buiten. Met als gevolg dat we ons hele leven vechten tegen diegene die ons willen pakken.

Leer je kinderen alsjeblieft dat dit soort mensen bestaan, en leer ze zich daar tegen te wapenen.
Dat hebben onze ouders namelijk vergeten, of ze wisten het gewoon niet.
Laatst gewijzigd door piano op 15 mei 2005 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

denk terug aan de leugens, dezelfde mensen willen nu de Europese grondwet doordrukken, om dit te bewerkstelligen wordt maar eventjes 3.5 miljoen uit de la gestolen,
ons geld
, dat zij gaan gebruiken om hun zin te krijgen.
Toen ik dit op het nieuws hoorde dacht ik, ALS ik al getwijfeld had, dan zouden ze me hiermee definitief over de streep getrokken hebben.

Wat een geblunder. We betalen al het meeste per hoofd van de bevolking en die paar miljoentjes kunnen er ook nog wel bij. Hadden ze beter aan onze bejaarden in de verpleeghuizen kunnen besteden. Je zal maar Alzheimer krijgen, dan ben je hier aan de goden overgeleverd.

NEE dus !

aert0001

ach weet je piano,

ik ben gewoon Ton, simpele jongen, eigen normpjes en waarden, weinig verstand, ( zeker van beleggen en geld)
ik help mensen om hun weg te vinden in een vieze wereld van bedrog en geld, ik zal er voor zorgen dat dit voor iedereen betaalbaar blijft, daar ga ik voor, ik hoef geld noch waardering, ik doe gewoon wat ik doe, er is sprake van groot onrecht en bedrog, en dan loop je tegen mij aan, en gelukkig velen anderen, en deze haag van mensen zal groeien en dikker worden, en samen worden we onoverwinnelijk! :wink:

Ton

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Amen :wink:

piano

Ton

Ik bedoelde geen kritiek naar jou toe, want wat je doet is geweldig.
Waren we allemaal maar zo.
Mijn gevoel is altijd hetzelfde geweest, en nog, maar de krassen worden wel steeds dieper.

aert0001

Beste Piano,

laat ze niet te diep worden a.u.b.

voor iedereen, prettige pinksterdagen

Ton
Laatst gewijzigd door aert0001 op 15 mei 2005 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Jullie bedoelen hetzelfde! :)
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 15 mei 2005 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.

piano

twee gelijk gestemde snaren trillen met met elkaar in dezelfde toon. :D

Ook een fijne Pinksteren gewenst jullie.
Laatst gewijzigd door piano op 15 mei 2005 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Beste Ton,

Voor alle duidelijkheid: het woord "dom" heb ik niet geïntroduceerd, het was Willems die mij dom noemde. Ja, ik heb jaren geleden mijn geld weggegooid door niet te zien dat de hausse voorbij was. Willems schrijft daarover:
je ben dom ongelooflijk dom: je zegt niemand wist dat de hausse voorbij was: gaat na Hollander en lalt verder met jezelf: KPN mei/juni/00, 47 toen in december/00 (een half jaar later) als WVD verkocht tegen 14. Dus van 47 naar 14 en, jij zegt niet te weten dat hausse voorbij is??
Nou Ton, leg eens uit: ben jij zelf ook zo dom omdat je niet zag dat de hausse voorbij was? Ik denk dan Willems jou wel dom vindt.

Aard van Ton

Ongelezen bericht door Aard van Ton »

Hollander iedereen die een effectenlease-contract heeft afgesloten, heeft het buskruit niet uitgevonden.

Zelf zit ik erin met een schuld van € 120.000

Aard

piano

WAUW :!:

aert0001

Beste Hollander,

neen rudy Willems vind mij niet dom, ik vind hem ook helemaal niet dom, we respecteren elkaar in hoge mate!

Nogmaals dan maar, ik had geen idee van een hause, ik hoefde géén verstand te hebben van beleggingen, die kennis huurde ik in, voor veel geld o.k. maar het was dan ook te verwachten dat "men" dit goed ging doen, zeker gezien de maatschappijen die erachter stonden, ( banken )

Nogmaal verstand van beleggen en geld dat hadden diegene die mijn geld achteraf gewoon en ordinair gestolen hebben, ik was, en ben het slachtoffer, samen met velen. Er is mij en anderen onder verkeerde en valse voorwendselen geld afhandig gemaakt,

Ton

piano

Ton

Wij zijn gewoon belazerd, misleid, geef het een naam.
De hollanders, en andere paliassen kunnen beweren wat ze willen, hier kunnen ze niets op afdingen. al proberen ze dat todat ze een ons wegen. De rechters geven ons gelijk.
WIJ ZIJN DE STRIJD AAN HET WINNEN.
En ik kan niet wachten tot ik al die boeven zie kronkelen en verloren hebben.
Laatst gewijzigd door piano op 16 mei 2005 02:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Ton heeft het goed verwoord. Over dat stukje schaamtevoel ben ik ook heen.
Het is nu de balans opmaken en door blijven strijden voor recht.
En dat kan helaas toch nog wat duren, dus toch pianissimo, piano, er zit aan die andere kant heeeel veeeel geld en macht.
Maar dat die tijd komt is zeker, anders moeten ze onze grondwet ook maar afschaffen !

Gesloten