| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoeveel in Leeuwarden
Hoeveel in Leeuwarden
Op nieuwsites zie ik nog niks over de enorme demonstratie in Leeuwarden daarom deze poll.
Als het er meer dan 250 worden vind ik het al ongeloofwaardig veel, daarom heb ik dat aantal als bovengrens.
Als het er meer dan 250 worden vind ik het al ongeloofwaardig veel, daarom heb ik dat aantal als bovengrens.
Re: Hoeveel in Leeuwarden
Is het echt belangrijk dat er meer of minder dan 250 mensen aan het demonstreren zijn?
Wat is de doelstelling, daar gaat het om.
Doet men dit om zelf een goed gevoel te krijgen, door eens in levende lijve aan te tonen dat men het niet met de gang van zaken eens is?
Doet men dit om meer publiciteit te krijgen voor de zaak waartegen gestreden wordt?
Of beide doelen misschien?
Natuurlijk met 10 mensen, maak je lang niet zoveel "lawaai" als met 1000 mensen, maar als alleen maar het plaatselijke krantje er aandacht aan besteedt, dan is dat toch weer negatieve aandacht voor, in dit geval, Aegon.
En vergeet niet water bevriest bij -50, maar ook bij -0 graden.
Wat is de doelstelling, daar gaat het om.
Doet men dit om zelf een goed gevoel te krijgen, door eens in levende lijve aan te tonen dat men het niet met de gang van zaken eens is?
Doet men dit om meer publiciteit te krijgen voor de zaak waartegen gestreden wordt?
Of beide doelen misschien?
Natuurlijk met 10 mensen, maak je lang niet zoveel "lawaai" als met 1000 mensen, maar als alleen maar het plaatselijke krantje er aandacht aan besteedt, dan is dat toch weer negatieve aandacht voor, in dit geval, Aegon.
En vergeet niet water bevriest bij -50, maar ook bij -0 graden.
Heb jij misschien geluk dubio.
Iedereen die de materie een beetje kent weet dat Aegon een leasewinner is: zij hebben Legio voor een recordbedrag verkocht, en Dexia bleef met de schulden zitten. Daar hebben ze zelfs achteraf nog 218 mijloen fooi voor over gehad.Doet men dit om zelf een goed gevoel te krijgen, door eens in levende lijve aan te tonen dat men het niet met de gang van zaken eens is?
Vergelijk het met de individuele leasers, zij waarvan het contract omstreeks 2000 afliep hebben ook recordwinsten gehaald. Daardoor was toentertijd de animo ook zo groot, iedereen wilde ook zulke winsten, maar ja, de beurskrach.
Om nu dan bij een leasewinner te demonstreren vind ik heeeeeel hypocriet van verleasers.
aegon is een oplichtersbende en dat zullen ze weten ook, kijk maar naar de producten die ze de mensen aansmeren er deugt werkelijk niets van, bv. koersplan, hier is ook sprake van misleding bedrog en oplichting, iedereen zou de hele handel bij die gasten op moeten zeggen, dan piepen ze wel anders.
de arrogantie van deze instelling zal ze duur komen te staan, want na dexia is aegon aan de beurt, of werrk je soms ook voor aegon, dubio, je bent echt een ....., je verkoopt je lichaam ook aan iedereen, je bent toch een vrouw dubiootje.
de arrogantie van deze instelling zal ze duur komen te staan, want na dexia is aegon aan de beurt, of werrk je soms ook voor aegon, dubio, je bent echt een ....., je verkoopt je lichaam ook aan iedereen, je bent toch een vrouw dubiootje.
rust,
Jij kan met je grote smoel wel roepen dat alle producten van Aegon niet deugen, maar als ik je vraag om eens zo'n product uit te leggen kom je volgens mij niet ver.
Jij kan met je grote smoel wel roepen dat alle producten van Aegon niet deugen, maar als ik je vraag om eens zo'n product uit te leggen kom je volgens mij niet ver.
Dubio,
Pewi
suggereer je hier niet mee, dat de producten die Aegon/Dexia aan de man bracht erg onduidelijk overkwamen.maar als ik je vraag om eens zo'n product uit te leggen kom je volgens mij niet ver
Pewi
Alles van aegon heb ik op gezegt,en van mijn vader ook immers zijn ze toch erg duur.
Leuke is dat negative reclame over aegon altijd beter over komt dan positieve reclame
Het zijn allemaal zakkevullers en lijke gravers!!!
Het recht zal geschieden!!!
Leuke is dat negative reclame over aegon altijd beter over komt dan positieve reclame
Het zijn allemaal zakkevullers en lijke gravers!!!
Het recht zal geschieden!!!
ik heb ook zo'n geweldig koersplan de waarde op dit moment is vele duizenden euro's minder waard dan ik heb ingelgd, ik zeg de hele
k. l . o . t . e bende op bij Aegon. Alleen zo pak je ze aan.
Mensen zegt het voort,
Beeindig alle contracten met aegon, mensen bewust misleiden staat voor mij gelijk aan oplichting.
Zeg alles op bij AEGON
Dubio, als je dingen voor mensen verzwijgt, zoals een overlijdensrisicoverzekering en nog andere kosten, dan klopt er iets niet, je vertrouwt je geld toe aan een goede onderneming, denk je, de realiteit is wel anders. het gianni romme effect sodemieter op. Kunnen ze niet een product met jouw naam erin op de markt brengen. jij zit er met je vaslinepot helemaal in bij aegon, dubiootje.
Het dubieuze dubio plan van aegon, gegarandeerd een hoog vaselinegehalte.........
ik neem nog een biertje en worst. ook aegon ontspringt de dans niet.
k. l . o . t . e bende op bij Aegon. Alleen zo pak je ze aan.
Mensen zegt het voort,
Beeindig alle contracten met aegon, mensen bewust misleiden staat voor mij gelijk aan oplichting.
Zeg alles op bij AEGON
Dubio, als je dingen voor mensen verzwijgt, zoals een overlijdensrisicoverzekering en nog andere kosten, dan klopt er iets niet, je vertrouwt je geld toe aan een goede onderneming, denk je, de realiteit is wel anders. het gianni romme effect sodemieter op. Kunnen ze niet een product met jouw naam erin op de markt brengen. jij zit er met je vaslinepot helemaal in bij aegon, dubiootje.
Het dubieuze dubio plan van aegon, gegarandeerd een hoog vaselinegehalte.........
ik neem nog een biertje en worst. ook aegon ontspringt de dans niet.
Dubio,
Blijf jij met je grote smoel maar recht praten wat krom is. Daar ben je een ster in. Jij veegt alles, ten gunste van Dexia, van tafel wat in de wetten is beschreven. Zorplicht, handtekening partner etc. zijn vereisten volgens de wet. Helaas lap jij deze wetten aan je laars.
Blijf jij met je grote smoel maar recht praten wat krom is. Daar ben je een ster in. Jij veegt alles, ten gunste van Dexia, van tafel wat in de wetten is beschreven. Zorplicht, handtekening partner etc. zijn vereisten volgens de wet. Helaas lap jij deze wetten aan je laars.
Geachte medestanders,
In deze topic krijgt Dubiosi vanzelf uitslag hoe men over zijn valsheid denkt en hoe men bereid is aan zijn kinderlijke stemspelletjes mee te doen....
Stem dus niet.
Elias.
In deze topic krijgt Dubiosi vanzelf uitslag hoe men over zijn valsheid denkt en hoe men bereid is aan zijn kinderlijke stemspelletjes mee te doen....
Stem dus niet.
Elias.
-
CashDamageLeader
Vandaag waren er helaas niet veel mensen aanwezig op de bijeenkomst te FEC Expo Center helaas....................
Belangrijk er zijn toch mensen die willen vechten!
Maar zelf ben ik wel een stuk wijzer geworden dus moeten julie ook maar volgende week maar richting Breda gaan!!!!
Sterkte en we gaan door!
Belangrijk er zijn toch mensen die willen vechten!
Maar zelf ben ik wel een stuk wijzer geworden dus moeten julie ook maar volgende week maar richting Breda gaan!!!!
Sterkte en we gaan door!
CDL
Vergist u zich niet,
Vergist u zich niet,
volgende week maar richting Breda gaan!!!!
Vrgr PewiWoensdag 18 mei om 19.00uur is iedereen welkom en de aanvang is om 19.30uur.
De avond wordt gehouden in:
De Harmoniezaal
Sunplein 19
6373 LG Landgraaf
Gedupeerden bij 'oplichter' Aegon voor de deur
De Leeuwarder courant 11 mei 2005
Leeuwarden - Lourens Blok uit Woerden was er vanmorgen vroeg bij om voor het kantoor van verzekeraar Aegon in Leeuwarden pittige spandoeken op te stellen: "Wat Aegon biedt, gun je je ergste vijand niet" en "Voor Aegon gezwicht, betekent opgelicht". Samen met een handvol geestverwanten van het Platform Aandelen Lease (PAL) beet hij de spits af van een postactie die de hele dag zou duren. Vanavond verwacht het PAL honderden gedupeerden van aandelenlease op een informatiebijeenkomst in het Leeuwarder FEC.
PAL-voorman Piet Koremans beschouwt Aegon als de grootste veroorzaker van de ellende waarin honderdduizenden mensen zijn beland, hoewel de grootste aandacht zich nu richt op Dexia. Hij spreekt van "wurgcontracten" en "oplichterspraktijken". Aegon-woordvoerster Marjolein Wester zegt dat de verzekeraar altijd bereid is met individuele klanten een regeling te treffen als ze in grote geldzorgen belanden door de onfortuinlijke aandelenlease. "We zijn er niet op uit dat mensen in armoede belanden." Maar Koremans verwijt Aegon dat "ze proberen onze collectieve vuist te breken."
Copyright (c) Leeuwarder Courant