| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoger beroep door Dexia / RB Roermond 26-08-2007
-
Zaakvoerder
Hoger beroep door Dexia / RB Roermond 26-08-2007
Van http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1268:
ad 02.11.07 15:09
De rechtbank in Roermond heeft op 26 augustus mijn aanklacht tegen Dexia positief afgewerkt. Ik krijg mijn volledige inleg terug plus rente. In totaal een bedrag van (afgerond)EUR. 17.000. Dat is nog iets anders dan de restschuld van ca. EUR 45.000 te moeten betalen. We zijn er wel 4,5 jaar mee bezig geweest. Eindelijk gerechtigheid. Succes voor allen die nog aan het procederen zijn!!! Houdt goede moed.
ad 20.11.07 23:59
Zo denk je dat je alles al achter de rug hebt en eindelijk van Dexia bent verlost. Vanmorgen komt een deurwaarder ons vertellen dat Dexia in hoger beroep gaat en dat dit medio oktober 2008 bij de rechter in Den Bosch voorkomt. Een grote domper uiteraard! De ellende is dus nog niet voorbij. Dexia vraagt nietigverklaring van het vonnis in Roermond. Wij zitten dus wederom in een periode van ondraaglijke spanning.
Re: Hoger beroep door Dexia / RB Roermond 26-08-2007
Hallo Zaakvoerder,
Zo te zien is dit een eegaleasezaak en het is bekend dat Dexia in alle eegaleasezaken in hoger beroep gaat in afwachting van de uitspraak van de Hoger Raad over huurkoop.
Dus de gedupeerden hadden dit kunnen weten.
Daarom is ook die datum behandeling zo ver naar voren gezet door Dexia.
De uitspraak van de Hoge Raad wordt in maart/april verwacht.
Groeten,
Piet
Zo te zien is dit een eegaleasezaak en het is bekend dat Dexia in alle eegaleasezaken in hoger beroep gaat in afwachting van de uitspraak van de Hoger Raad over huurkoop.
Dus de gedupeerden hadden dit kunnen weten.
Daarom is ook die datum behandeling zo ver naar voren gezet door Dexia.
De uitspraak van de Hoge Raad wordt in maart/april verwacht.
In alle zaken waarbij Dexia hoger beroep aantekent wordt deze aankondiging, een appèldagvaarding, aan huis bezorgd door een deurwaarder.Vanmorgen komt een deurwaarder ons vertellen dat Dexia in hoger beroep gaat
Groeten,
Piet
Hoe groot zal de kans zijn dat dexia in hoger beroep in het gelijk wordt gesteld?
Want de meeste rechters zijn het er overeens dat het huurkoop is,het zal toch niet zo zijn dat de hoge raad dan beslist dat deze rechters allemaal ongelijk hebben.
Groetjes
Want de meeste rechters zijn het er overeens dat het huurkoop is,het zal toch niet zo zijn dat de hoge raad dan beslist dat deze rechters allemaal ongelijk hebben.
Groetjes
Ik weet ook niet wat de kansen zijn, maar het ziet er voor het eega-verweer sterk genoeg uit. Keer op keer merk je dat ook.
Ik vind wel echter dat Dexia Jan met de Pet voor de leeuwen blijft gooien, puur door haar halsstarig te blijven zijn en met Jip en Janneke verweren die op niets slaan z.g. juridische overmacht te vormen.
Zij betwisten alles maar wat mogelijk is, ik krijg het vermoeden dat zij ook de overname betwisten.
b17
Ik vind wel echter dat Dexia Jan met de Pet voor de leeuwen blijft gooien, puur door haar halsstarig te blijven zijn en met Jip en Janneke verweren die op niets slaan z.g. juridische overmacht te vormen.
Zij betwisten alles maar wat mogelijk is, ik krijg het vermoeden dat zij ook de overname betwisten.
b17
Het valt mij op dat Levob het op een keurige manier zich gedraagt
bij de rechterlijke afwikkeling van de contracten, en meer zal afzien van hoger beroep zaken.
Moet je Dexia zien in haar voortdurende bedreigingen, voortdurende
achterna jagen van de gedupeerden, en dat moet een specifieke doelgroep in Nederland meemaken. Jan met de Pet met deelnemen aan de Haute Finance, en wordt door de zelfde Haute Finance met haar
graaicultuur achtervolgt.
Zij hebben totaal geen verstand van beleggen, vandaar die Jip & Janneke verhalen, die iedereen de das om moet doen.
Want Dexia is de baas ! (quote Bruneel wij zijn niet skuldig, we ebben et overgenomen maar wij weten van niets)
b17
bij de rechterlijke afwikkeling van de contracten, en meer zal afzien van hoger beroep zaken.
Moet je Dexia zien in haar voortdurende bedreigingen, voortdurende
achterna jagen van de gedupeerden, en dat moet een specifieke doelgroep in Nederland meemaken. Jan met de Pet met deelnemen aan de Haute Finance, en wordt door de zelfde Haute Finance met haar
graaicultuur achtervolgt.
Zij hebben totaal geen verstand van beleggen, vandaar die Jip & Janneke verhalen, die iedereen de das om moet doen.
Want Dexia is de baas ! (quote Bruneel wij zijn niet skuldig, we ebben et overgenomen maar wij weten van niets)
b17