LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door zoex »

Nieuw: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Bron: www.spaarconsument.nl of www.hypotheekbaak.nl

Tot voor kort was het voor mensen met A, A1, A2, A3 of HY coderingen bij het Bureau Krediet Registratie nagenoeg onmogelijk om een hypotheek af te sluiten. Hypotheekbaak biedt hen nu de mogelijkheid om onder bepaalde voorwaarden* alsnog een passende hypothecaire financiering te verkrijgen!

Daarnaast biedt HypotheekBaak de zelfstandigen en freelancers, die recentelijk een onderneming zijn gestart, de mogelijkheid een passende hypothecaire financiering te verkrijgen. Vooral voor ondernemers met een flucturend inkomen kan dit een uitkomst zijn!

Vraag daarom direct online een gratis offerte aan of bel 0800 - 626 626 626!

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door lions90 »

Dat was allang geen probleem meer..ik ben bezig met oversluiten van hypotheek en veel hypotheekverstrekkers weten al van het Dexia probleem dus in veel gevallen krijg je gewoon je hypotheek!

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Je kan ook via Friesland bank die maken een omweg!

De weg ligt voor je open, welkom bij de club!!!!!!!

Werkt het niet, dan help ik jullie wel!
Alles lukt!

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door sannie »

bedankt zoex,na de zoveelste afbeller(word eerst een afspraak gemaakt,vervolgens gaat de adviseur eens in zijn papieren kijken ziet dat er een dexia probleem speelt!!vind t dan toch niet de moeite om langs te komen,er is tenslotte wel een potje voetbal op t.v waar je veel beter naar kunt gaan kijken,want bij alle hypotheek verstrekkers waar hij zaken mee doet doen ze daar moeilijk over!)en dat zijn er al veel geweest,gelijk een afspraak gemaakt,we wachten af!!

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door sannie »

er is een afspraak gemaakt met adviseur van de hypotheekbaak,deze zij dat er verschillende mogelijkheden waren voor ons,eerst dacht hij dat we zo onze schulden aan dexia wilden in lossen d.m.v een nieuwe hypotheek,hem gezegt dat,dat niet aan de orde was,ben redelijk optimistisch,we wachten maar af!9 mei zullen we meer weten!Dexia had intussen wel een A codering laten registeren,mag dat zomaar zonder dat wij daarvan op de hoogte worden gesteld,in november was dit nog niet het geval!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Sannie, zo langzamerhand zul je wel weten dat Dexia alles zo maar mag.
ZELFS van de rechters.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door cornelis »

Dexia mag ongestraft gezinnen kapot maken.
Dexia mag ongestraf nederland kapot maken
Dexia mag rechtzaken stilleggen.
Dexia schaad de gezondheid erger dan roken.
Dexia mag alles van de overheid.
BAH BAH

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door sannie »

ja janneke52,daar ben zijn we achter gekomen,en ik kan me er soms zo boos over maken,ik kan niet tegen onrecht en ik heb t gevoel tegen een muur op te lopen,wij zijn al maanden bezig om onze hypotheek om te zetten en niemand ziet er heil in,om te ontploffen,maar ik geloof nog steeds dat je gestraft word voor je (mis)daden!!!!

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door groen »

(bron anp)

TIEL Het Bureau Krediet Registratie heeft vorig jaar 22,3 miljoen keer informatie verstrekt aan financiële dienstverleners en telefoniebedrijven. Dat is een stijging van 24 procent ten opzichte van 2003.

Het aantal mensen dat de eigen gegevens wilde inzien, groeide met 37 procent nog sterker, naar 92.000.Het BKR noemt twee oorzaken: de bekendheid van het bureau is gegroeid en organisaties die niet zijn aangesloten vragen de klanten steeds vaker de eigen gegevens op te vragen. Die kunnen ze dan laten zien.

Het BKR werd 40 jaar geleden opgericht om financiële risico's te vermijden.


Hoe kan dit nou weer!!!!!!!!. Misschien heeft het iets met dexia te maken. :x :x :x
Een grote boeven bende. WIJ WILLEN ONZE REGESTRATIE ONGEDAAN HEBBEN.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 28 Apr 2005 10:11 door sannie

er is een afspraak gemaakt met adviseur van de hypotheekbaak,deze zij dat er verschillende mogelijkheden waren voor ons,eerst dacht hij dat we zo onze schulden aan dexia wilden in lossen d.m.v een nieuwe hypotheek,hem gezegt dat,dat niet aan de orde was,ben redelijk optimistisch,we wachten maar af!9 mei zullen we meer weten!Dexia had intussen wel een A codering laten registeren,mag dat zomaar zonder dat wij daarvan op de hoogte worden gesteld,in november was dit nog niet het geval!
Van de site van BKR (www.bkr.nl)

Achterstand en Herstel:
De deelnemers (Financiele instellingen) zijn verplicht om een betalingsachterstand te melden bij ons. Maar dat gebeurt niet zo maar. Zij zijn verplicht u vooraf te waarschuwen dat de achterstand bij ons wordt gemeld als u langer wacht met betalen. Het moment waarop deze melding plaatsvindt, hangt af van het soort krediet. Deze periode tussen het moment dat de betalingsachterstand ontstaat en het moment waarop deze bij ons wordt aangemeld, varieert tussen de twee en vier maanden. Bij een aflopend krediet gebeurt dit bijvoorbeeld na twee maanden. Officieel heet het melden van een achterstand een 'Achterstandsmelding'. In uw gegevens is deze zichtbaar met een 'A' bij het betreffende krediet.

mvrgr
CB

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door sannie »

dankje cb,ik had t zelf ook al gelezen op de site van de bkr,maar dexia hoeft zich niet aan de regels te houden!komt nu met een aanbod waar je ook niet vrolijk van word,in ons geval,wij zijn ingegaan op t dexia aanbod,maar hebben onze restschuld nooit betaald,komt dat neer op nogeens tweederde betalen,echt dit is niet mijn beste dag,omdat ik denk dat er voor ons wenig anders opzit om te betalen,want wat zullen rechters doen met dit geval?triest heel triest!!

DEX-AEGO
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:48

Re: hypotheek mogelijk ondanks negatieve BKR-codering!

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

Beste gedupeerde,

Ik lees niets in de bemiddeling over de BKR status naar de gedupperde toe is Duisenberg dit vergeten zoals hij meer dingen vergeet tegen Dexia.



groet,

DEX-AEGO

Gesloten