LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand nog iets gehoord van leaseproces

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

iemand nog iets gehoord van leaseproces

Ongelezen bericht door bjorrie »

N.a.v. de uitspraak in december heb ik niets meer vernomen van LP. Ook niet via de email.
Heeft iemand al iets gehoord van LP? Voorlopig hebben zij niets bereikt en is het verdacht stil. Ook op dit forum.
Heeft iemand al iets gehoord en wat de gevolgen zijn van deze uitspraak! Of er doorgeprocedeerd kan worden?
Het kan toch niet zo zijn dat mensen die eerder een uitspraak hebben gehad, beter af zijn!
Dat je moet bewijzen wat je huur was in 1999 enz.
Dat het contract betekend dat je op bijstand nivo moet leven.(volgend uitspraak)
Je dacht te sparen en er een enorme schuld is.
Op advies van stichting lease verlies het contract hebt verlengd, en dat dit wordt gezien dat je de last kon dragen.
Je dacht te sparen en er nu een enorme schuld is.
Dat er nu naar je inkomen,spaar tegoeden wordt gevraagd, terwijl de inkomenstoets vooraf gechecked had moeten worden.
Als een bewijs van inkomen aan ons was gevraagd je dan ook wist dat je niet spaarde maar een lening had.Om te sparen hoef je niet je te bewijzen dat je inkomen hebt!
Dit gewoon de omgedraaide wereld is. Dexia een enorme som geld heeft ontvangen van Aegon, om hun schuld af te kopen.
Als het zo'n goed produkt was Aegon dit bedrag nooit had betaald aan Dexia.
Dat de Ice bank klanten allang geld hebben ontvangen terwijl wij al jaren wachten.
Kortom rechtbank spreek aub recht en geen onrecht!!
En allen forumleden, waar zijn jullie??

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: iemand nog iets gehoord van leaseproces

Ongelezen bericht door Janny »

Dat de Ice bank klanten allang geld hebben ontvangen terwijl wij al jaren wachten.
Dat is appels met een appeltaart vergelijken. of hoe je het ook maar wilt noemen.
vergelijk wel iets met elkaar wat reëel is.
janny

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: iemand nog iets gehoord van leaseproces

Ongelezen bericht door bjorrie »

ok, maar reageer dan eens inhoudelijk op mijn andere vragen!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: iemand nog iets gehoord van leaseproces

Ongelezen bericht door Janny »

Bjorrie,
Ik kan hierop niet inhoudelijk reageren omdat ik nooit iets met deze stichting te maken heb gehad, het zou dus niet fair zijn om een mening te poneren.
Alleen dat je deze zaken met de uitbetaling van icesafe vergeleek klopte gewoon niet, vandaar.
Sterkte, Janny

Gesloten