Ik heb mijn twee weken geleden aangemeld voor de navolgende zaak (en nog geen reactie ontvangen tot dusver):
In april 1999 is mij op straat een aandelenpakket verkocht. AllRound Sparen van AEGON. Met loze woorden werd ik....bla bla bla. Om een lang verhaal kort te maken; in november 2005 heb ik mijn Dexiapakket noodgewongen moeten opzeggen i.v.m. een hypotheek en BKR-vermelding. Ik stond voor het volle bedrag geregistreerd, terwijl ik na opzegging een restschuld had van EUR 72,00, Ook kreeg ik de Duisenbergregeling aangeboden voor een flutbedrag van EUR 7,20 aan tegemoetkoming. Deze regeling heb ik van woede in 100.000 stukjes gescheurd en boven de prullenbak uitgestrooid. Boutregeling.
Mijn vraag aan jullie is: maak ik nog kans op een vergoeding, nu mijn pakket is beeindigd? Ik heb mij dus aangemeld bij Stichting Leaseproces en wachtende op antwoord, maar voordat ik daar eventueel meer verder ga zou ik van de aanwezigen alhier toch willen weten hoe groot mijn slagingskans is.
Het weggegooide bedrag EUR 7.079,28 aan inleg plus een restschuld van die EUR 72,00.
Mocht dit bericht al uitgebreid aan de orde zijn geweest; excuses hiervoor. Zie topicnaam
Groet,
Chris