Op 12 januari 2005 organiseert PAL een informatie avond in Enschede.
Alle aandelenlease gedupeerden zijn welkom en de avond is gratis.
Op deze avond zullen diverse aandelenlease onderwerpen behandeld worden en de laatste nieuwtjes besproken worden.
Als gastspreker is aanwezig de advocaat Mr. EH Hoeksma van het advocatenkantoor Dijks, Leijssen uit Enschede.
Mr Hoeksma heeft al veel aandelenlease zaken in behandeling en zal veel informatie kunnen verstrekken over de juridische mogelijkheden.
Uiteraard is er ruim tijd voor het stellen van vragen.
Na afloop kan er, in een persoonlijk gesprek, ingegaan worden op de eigen persoonlijke situatie.
Lokatie en tijd:
Adres:
Zaal Sultan
Brinkstraat 263-A
7543 AP ENSCHEDE
Tel: 053-4366860.
Ontvangst 19.00 uur aanvang 19.30 uur
Binnenkort worden meer avonden georganiseert in het land.
Meer informatie op www.platformaandelenlease.nl bij: In de Regio
Groeten,
Piet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Informatieavond aandelenlease gedupeerden
Re: Informatieavond aandelenlease gedupeerden
Ik zal de twaalfde ook in mijn agenda reserveren.
Re: Informatieavond aandelenlease gedupeerden
Uitstekend werk Piet!
Laat je niet in de hoek wegdrukken, dat doe ik trouwens ook niet. Mocht het zo zijn dat ik drink dan is toch met mijn geld en niet dat van sissers. Mijn belastingen werden toch betaald of niet soms?
Wij zijn om te blijven, begin maar weer van vooraf aan!!!
Je krijgt van jouw bazen een premie of een trap onder jouw broek!!! Wij zullen doorgaaaaan!
Laat je niet in de hoek wegdrukken, dat doe ik trouwens ook niet. Mocht het zo zijn dat ik drink dan is toch met mijn geld en niet dat van sissers. Mijn belastingen werden toch betaald of niet soms?
Wij zijn om te blijven, begin maar weer van vooraf aan!!!
Je krijgt van jouw bazen een premie of een trap onder jouw broek!!! Wij zullen doorgaaaaan!