LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leaseleed help

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

leaseleed help

Ongelezen bericht door AvB »

Hallo,

Wederom post van leaseleed,wordt er gevraagd om Jaaropgave`s van de financiele instelling van begin 1998 tot 2007.Welke finaciele instelling ??? (als daar dexia bedoelt wordt,ook deze copieeen hebben ze allemaal,van alle jaren ! )
Ook wordt er gevraagd om de eindafrekeningen van de contracten,en die hebben ze allang in huis als t goed is.Ook wordt er gevraagd naar copie van het diploma van de hoogste scghool van mijn man,LTS(gelukkig het diploma gevonden.) Mijn dipoma is zoek dus heb ik geen copie. Copie kun je voor 70 eur en een lange wachttijd opvragen bij IB.
Zou zonder dit copie mijn rechtzaak echt niet doorgaan ?
Ook zijn de opgestuurde copieeen van de belastingaanslagen niet voldoende genoeg en kunnen we weer alles opnieuw schriftelijk aanvragen(aangiftes en biljetten van proces,wat dat ook wezen mag)
welke ook weer minstens 2 maanden gaat duren. Ben ik nu de enigste die er bijna niets meer van snap en wordt er langzaam gek van (weer hele middagen in de paieren lopen zoeken.)gr van avb

anni
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 aug 2003 19:44

Re: leaseleed help

Ongelezen bericht door anni »

hoi,.

Troost je je bent niet de enige, ook ik heb via mijn advocaat een brief gekregen dat ik voor de zitting alle bankgegevens uit de tijd dat ik de contracten heb afgesloten moet opsturen. ook alle belastinggegevens van die tijd willen ze hebben. Ik heb 7 contracten vanaf 1997 tot 2002, ga er maar aanstaan, dit kost uren werk en extra kosten met zich mee.

Gesloten