LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leaseproces

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Neblog

Leaseproces

Ongelezen bericht door Neblog »

Voor ongeveer 2 a 3 weken een reklame aangehoord op de radio van Leasproces, waarin werd gesuggewreerd, dat je tegen no cur no pay kon procederen. Via internet aangemeld. Vervolgens een telefoontje, waar een afspraak werd gemaakt en waarbij werd vermeld, dat de kosten voor het intakegesprek € 125,- zouden bedragen als er een positieve beslissing zou worden genomen. Bij negatieve beslissing behoefde niets betaald te worden. Vervolgens een brief ontvangen met een afspraak met weer de volgende zinsnede"De kosten van de bestudering van uw dossier, het gesprek en ons advies bedragen € 125,- Als tijdens het gesprek blijkt dat ons advies negatief is, dan benjt u ons niet sverschuldigd. Niets wordt vermeld over bedragen die betaald moeten worden. Tijdens het gesprek met een van de medewerkers van Leaseproces, die zich uitgaf als jurist, maar wat hij volgens mij niet was, bleek uiteraard, dat het advies poisitief was en dat ik behalve de € 125,0 ook een bedrag moest betalen van € 1120,-. Hoe zo no cure no pay. Ik heb dat dan ook direct kenbaar gemaakt, dat men mesnen die al gedupeerd zijn met valse reklame zich laat aanmelden en men voor het blok zet. Volgens de medewerker had ik een verkaarde brief gehad, maar als ik besloot om niet te gaan procederen, dan moest ik wel de € 125,- betalen. Hem medegedeeld, dat ik een zeer vieze smaak kreeg van hun handelswijze en dat ik er niet aan dacht om die € 125,0 te betalen. Zijn reactie was vervolgens, dan geef ik u een negatief advies.
Gaarna zou ik reacties willen van mensen die soortgelijk contact hebben ngehad met leasproces.
mvg Neblog

Martinvdm

Re: Leaseproces

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Als je gaat procederen bij Leaseproces kan dat op 2 manieren:

1. No Cure No Pay (125 euro intake gesprek en griffiekosten)
2. Je betaalt een bedrag (ik dacht 895 euro) samen met de griffiekosten van 196 euro.

Ik denk dat jij voor het 2e gekozen hebt, terwijl je dacht dat je op basis van no cure no pay bezig bent.

Zelf ben ik bezig met procederen op no cure no pay basis en ik heb alleen de 125 intake en griffiekosten betaald.

Kijk nog maar eens goed na op jouw formulier wat je aangekruist heb.

Gr,
M

Gesloten