LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legiolease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
gedup

legiolease

Ongelezen bericht door gedup »

ik heb de stemkaart met nee terug gestuurd en wil nog even afwachten wat de rest doen? inmiddels ben ik op zoek naar een advocaat want ik wil me inleg plus rente terug en van de restschuld helemaal niets horen,
ik heb de winstverTIENdubbelaar en deze in keer betaald(spaarpotje) daar ik reeds 20 jaar gehandicapt in de w.a.o. zit en de ballen verstand had destijds ben ik door mooie verhalen etc. in zee gegaan met Dexia, hopende op een .....leuke vakantie na afloop, mij rest de C.D.van Dexia om naar te luisteren, wie heeft nog meer die C.D. gehad?ik hoor graag van iemand :(

Pieter
Contacteer:

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste gedup,

Als je een advocaat zoekt kun je op diverse website terecht.
een daarvan is deze link met een handige zoekfunctie http://www.pay-back.mine.nu/advocaatzoeken.htm.asp

Als je voor toevoeging in aanmerking komt kijk dan op www.rvr.org
Mocht je niet voor toevoeging in aanmerking komen en of je eigen bijdragen is hoger als €200,- euro.
Kijk dan ook even op deze link; http://www.pay-back.nl/page_display.asp?pid=30

Mvg,
Pieter

Piet

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Piet »

Ben je op zoek naar een advocaat om te gaan procederen en wat zijn de kosten die dit met zich meebrengt.
Ben je op zoek naar de diverse mogelijkheden, zoals individueel of groepsgewijs procederen, op basis van no cure no pay of op basis van toevoeging.
Heb je vragen over jouw situatie?
Op www.platformaandelenlease.nl vindt je alle antwoorden op je vragen.
PAL is een gratis informatiecentrum door en voor gedupeerden.
Je hoeft dus geen 40 euro te betalen om van onze mogelijkheden gebruik te mogen maken.
Kijk even rond op de website en als er nog vragen zijn, mail me.

Groeten,
Piet

Uiteraard heb ik de CD Draaiend genieten van Legio nog.
Tijdens de demonstratie van afgelopen woensdag hebben we nog het liedje Big spender van Shirley Bassy van deze Cd gedraaid.

Gesloten