LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levenslang

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
stropdas99

Levenslang

Ongelezen bericht door stropdas99 »

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben al 10 jaar bezig tegen de Dexia boeven.

Registratie bij het Bkr Niks kunnen lenen bij de bank of kopen op afbetaling.

10 Jaar in de stress of ik het huis moet verkopen ivm een schuld van 60.000 euries

Soms zie ik het echt niet meer zitten (schaamte tegen over familie vrienden en collega).

Leaseproces zwijgt maar zullen zo denk ik hun best voor ons doen.

Hoe kan een rechtstaat iemand zolang in onzekerheid laten........Dit heeft zeker ook 10 jaar van mijn leven gekost door alle stress, kan ik deze ook nog verhalen!!!!

sjohie

Re: Levenslang

Ongelezen bericht door sjohie »

stropdas99 schreef:Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben al 10 jaar bezig tegen de Dexia boeven.

Registratie bij het Bkr Niks kunnen lenen bij de bank of kopen op afbetaling.

10 Jaar in de stress of ik het huis moet verkopen ivm een schuld van 60.000 euries

Soms zie ik het echt niet meer zitten (schaamte tegen over familie vrienden en collega).

Leaseproces zwijgt maar zullen zo denk ik hun best voor ons doen.

Hoe kan een rechtstaat iemand zolang in onzekerheid laten........Dit heeft zeker ook 10 jaar van mijn leven gekost door alle stress, kan ik deze ook nog verhalen!!!!
Tenzij je geloofd in een parallel universum of tijdreizen niet, lijkt me?

skyliner

Ongelezen bericht door skyliner »

Daar heb ik ook mee te maken, heb dan niet zoveel schuld als die van u, maar heb het 10 jaar lang van me af kunnen zetten, en daarbij komt dat iedereen het weet van de familie en vrienden. daar kan ik me niet meer over hoeven te schamen.
Probleem is voor vele, dat ze gaan piekeren over een probleem die ze zelf niet kunnen oplossen op dat moment, ik op mijn beurt heb dan zo iets laat het los en kijk waar het schip strand (gecontroleerd). Ik heb met hulp van leaseproces wel een lening/hypotheek af kunnen sluiten, je moet even zoeken en volhouden maar er zijn mogelijkheden. ik praat dan wel over een paar jaar geleden.
Kwestie van volhouden nog, kan niet lang meer duren denk ik zo.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

dexia, dat was toch legiolease? beleggen met geleend geld, of ben ik nu weer in de war

ClaimConcept

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

@kokka, U zit op het forum Aandelenlease met als titel en subtitel:
Aandelenlease
Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Dus ja:
kokka schreef:dexia, dat was toch legiolease? beleggen met geleend geld, of ben ik nu weer in de war

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

@claimconcept,
hoezeer ik het ook waardeer dat u mij naar uw eigen website dirigeert, ik heb geen klachten over Dexia of legiolease. Ik ben er namelijk nooit ingestonken. Ik ben wel een aantal keer benaderd, toen dat gebeuren helemaal hot was. maar mijn gevoel zei me dat ik niet moest beleggen met geleend geld.

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

maar mijn gevoel zei me dat ik niet moest beleggen met geleend geld.
Kokka,
Jammer alleen dat je gevoel je ook niet ingaf dat er helemaal geen aandelen werden gekocht door Legio Lease c.s. en dat de lening en dus ook de rentebetaling voor tenminste 80% overbodig was. Kortom, dat het een regelrecht zwendelproduct was.

Een gevoel dat op oneigenlijke gronden toch goed uitpakt, dat is nog eens mazzel hebben !

Gesloten