Beste Mensen,
Allereerst wil ik even melden dat ik bijna iedere dag het forum van Radar bezoek zonder een bericht achter te laten. Ben iedere dag aan het zoeken naar een passend antwoord op mijn vragen maar kan deze niet vinden. Wanneer ik dan een vraag stel wordt ook deze niet beantwoord. Er wordt alleen gevraagd of de "nieuwe mensen" nu pas wakker zijn geworden?
Nou ik ben al jaren wakker hoor, maar heb geen actie ondernomen tot nu toe. En volgens mij moet ik daar erg blij mee zijn tot nu toe.
Het enige wat ik graag wil weten is of ik lid moet worden van DSI om in aanmerking te komen voor het voorstel van Dexia? En kan ik mijn maandelijkse rentebetalingen nu al stopzetten zonder advokaat?
Als iemand mij kan helpen graag....
Bedankt alvast!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lid DSI
-
Re: Lid DSI
Volgens mij kan je geen lid worden van de DSI, alleen een klacht indienen.
Ik zou zeker eerst met een advocaat gaan praten voordat je je betalingen stopzet.
vr.gr.Cees
Ik zou zeker eerst met een advocaat gaan praten voordat je je betalingen stopzet.
vr.gr.Cees
Dexia is lid van de DSI. U kunt als particulier uiteraard geen lid worden van deze belangengroepering van effecteninstellingen. Wel kunt u als klant van Dexia een klacht indienen bij de klachtencommissie van deze DSI.
Het voorstel van Dexia heeft niets te maken met haar lidmaatschap van de DSI. U bent vrij om wel of niet op haar aanbod in te gaan.
Stoppen met betalen kan natuurlijk altijd, met of zonder advocaat. Na een aantal aanmaningen en stopzetting van het contract zal Dexia een daarna incassobureau inschakelen en vervolgens naar de rechter stappen.
Het voorstel van Dexia heeft niets te maken met haar lidmaatschap van de DSI. U bent vrij om wel of niet op haar aanbod in te gaan.
Stoppen met betalen kan natuurlijk altijd, met of zonder advocaat. Na een aantal aanmaningen en stopzetting van het contract zal Dexia een daarna incassobureau inschakelen en vervolgens naar de rechter stappen.
En dan nog zijn er duizenden wachtenden voor u
Dus vooral geen paniek !
Dus vooral geen paniek !
-
Beste mede- gedupeerde,
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e-mailadres:[email protected]
m.v.g. justice man
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e-mailadres:[email protected]
m.v.g. justice man
Bedankt allemaal voor het reageren. Blij dat er toch nog mensen normaal willen reageren op medegedupeerde.....