LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lopen dexia medewerkers gevaar ?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom

Lopen dexia medewerkers gevaar ?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Keer op keer blijft de pers ons uitmaken voor beleggers die met geleend geld belegden. Maar ik voel me helemaal geen belegger, ik voel me slachtoffer, dexia-slachtoffer.

Ik heb geen enkel aandeel gekocht, ook niet met geleend geld. Ik heb enkel aandelen ge-leased altans dat dacht ik, wat dat dan ook mocht voorstellen.. en die aandelen blijken er nu niet eens te zijn geweest, dus wat heb ik nu eigenlijk ge-leased?

Opties? Lucht?

Daar wil dexia me nu ook nog voor laten betalen.. ze blijven volharden in hun bedrog! Net zoals ze op het contact heel bewust de ruimte voor een tweede handtekening, die van de partner, hebben weggelaten.

En nu willen ze plotseling schikken, voor 1 miljard zelfs! Waar zijn ze plotseling zo bang voor geworden?
Dat de waarheid aan het licht zal komen???

Ze willen de schikking nu zelfs onder bedreiging en dwang laten uitvoeren, zoals ze steeds hun slachtoffers bedreigd hebben.

Maar stel nu dat ze inderdaad bewust zo hebben gedaan, om grote aantalen mensen geld afhandig te kunnen maken.

Dan zijn er dus mensen die dit weten en die dus uit de school kunnen klappen. Die zijn dan een gevaar voor dexia..

We weten intussen allemaal hoe ver dexia wil gaan...

Die mensen lopen dus gevaar... Zij er al gevallen bekend van mensen die bij dexia werkten en plotseling erg zwak, slap en misselijk zijn geworden ??

Mensen die wroeging kregen en op het punt stonden uit de school te klappen.. zijn er gevallen bekend van (ex) dexia medewerkers of mensen die op de hoogte waren dat er geen aandelen zijn gekocht en die onverwacht een ernstig ongeluk kregen ?

Mensen die er van op de hoogte waren dat dexia nimmer te goeder trouw heeft gehandeld in de aandelen lease affaire, maar zeer bewust een val heeft opgezet om duizenden gezinnen geld afhandig te maken?

Het zou zo maar kunnen..

ad snoeren

Re: Lopen dexia medewerkers gevaar ?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

We weten intussen allemaal hoe ver dexia wil gaan...

Die mensen lopen dus gevaar... Zij er al gevallen bekend van mensen die bij dexia werkten en plotseling erg zwak, slap en misselijk zijn geworden ??

Mensen die wroeging kregen en op het punt stonden uit de school te klappen.. zijn er gevallen bekend van (ex) dexia medewerkers of mensen die op de hoogte waren dat er geen aandelen zijn gekocht en die onverwacht een ernstig ongeluk kregen ?
Iwebd.

Het lijkt erop dat je te veel spannende films ziet.
Dat dexia tot veel in staat is dat is meer dan duidelijk.
Maar mensen die te veel weten om zeep helpen gaat me wel wat ver.
Zoiets zou mischien in de hoogste regionen van Amerika kunnen.
Maar Ik hoop uit de grond van mijn hart dat wij daarvan verschoond blijven.
Complotten zijn niet onwaarschijnlijk, maar verder gaat dit (nog)niet denk ik.
Hoewel??

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Zoiets zou mischien in de hoogste regionen van Amerika kunnen.

Ik denk dat je het mis hebt....
We zijn al verder 'veramerikaniseerd' dan je denk...

Dexia medewerkers hebben toch lak aan ons..gedupeerden...
Die zitten in gedachte al hun eigen hachje te redden als ze straks in de WW zitten als Dexia uit Nederland vertrekt...

Groet,
Martin

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Dus als ik het goed begrijp gaat Dexia de medewerkers die "te veel" weten, elimineren?.....................

Diepe zucht........................... :shock:

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jeetje zeg, hoe dom kun je zijn (iwebd).
We hebben het over aandelenleasen gedupeerden in deze topic en niet over Dexia medewerkers die bedreigd zouden kunnen worden!!!!!

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Dus als ik het goed begrijp gaat Dexia de medewerkers die "te veel" weten, elimineren?.....................
Dat zijn niet mijn woorden...

Ik weet wel dat b.v. een Iers veerbedrijf knokploegen ingehuurd heeft om de werknemers van de (veer)boten te verjagen en goedkopere arbeidskrachten ervoor terug aan te nemen...

Groet,
Martin

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Mijn reaktie was op de posting van Iwebd, Martin.

Gesloten