LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MARQ*-II

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

MARQ*-II

Ongelezen bericht door odysseus »

Nadat mij door SpaarSelect een "Profit"-Effect werd aangesmeerd, waarvoor Dexia mij zo'n 13.000 euro afhandig wil maken omdat ik geen cent meer betaal, heb ik een mailtje gestuurd naar MARQ (de rechtsopvolger van SpaarSelect) met het verzoek om het mij aangesmeerde contract ongedaan te doen maken en mij mijn inleg + wettelijke rente te doen restitueren. Werd ik nota bene zojuist gebeld door zo'n vogel van MARQ wat zij voor mij zouden kunnen beteken. Ik zei het contract ongedaan maken dus. Hij bevestigde dat MARQ de opvolger is van SpaarSelect, maar dat ze een ander bedrijf zijn en dus niet veranwoordelijk zijn voor de wandaden van SpaarSelect.

HET MOET COUTE QUE COUTE VOORKOMEN WORDEN DAT DIE SCHURKEN WEER EEN POOT AAN DE GROND KRIJGEN EN OPNIEUW SLACHTOFFERS GAAN MAKEN. iK GA EEN KLACHT INDIENEN BIJ DE ECONOMISCHE VOORLICHTINGDIENST (ECD) !!!!!!
DE ECD ONDERZOEKT ONDER MEER DE GANG VAN ZAKEN ROND LEGE BV'S.

HOORT ZEGT HET VOORT, LAAT DIE ROTZAKKEN NIET OPNIEUW HUN GANG GAAN !!!!!!

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door Brabander »

Hallo.

Het is de ECD = Economische Controle Dienst.
Deze doen er niets aan omdat wettelijk gezien niets verkeerd is gedaan.
MARQ is een nieuw bedrijf opgericht door de oude SPAARSELECT honden.

In Nederland is het toegestaan om mensen te besodemieteren, en dan zeggen sorry ik ben failliet en daarna weer opnieuw beginnen.

Het enige wat we kunnen doen is hier de pers van in kennis stellen zodat niemand meer een product afneemt van MARQ.

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door odysseus »

Inderdaad, Economische Controle Dienst. Foutje bedankt!

We moeten inderdaad de pers inschakelen. Maar ik vraag me af of die er wel aandacht aan willen besteden, omdat MARQ (zogenaamd) een ander bedrijf ia dan SpaarSelect. Maar ze zijn hondsbrutaal, want ze proberen weer een slaatje te slaan uit de door hen zelf veroorzaakte ellende.

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door odysseus »

Regiokantoren marQ*

M-Zuidwest Fruiteniersdreef 2-4, 4614 HH, Bergen op Zoom
M-Midden Kastanjelaan 6g, 3833 AN, Leusden
M-Zuidoost Australiëlaan 21-25, 6199 AA, Maastricht-Airport
M-West De Lasso 70, 2371 GZ, Roelofarendsveen
M-Noordwest De Lasso 70, 2371 GZ, Roelofarendsveen
M-Zuid Saal van Zwanenbergweg 7, 5026 RM, Tilburg
M-Oost Popovstraat 5, 8013 RK, Zwolle

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door odysseus »

Kreeg vandaag van marQ* de volgende reactie op mijn mail met als afzender nota bene [email protected] :

Met onze excuses voor onze late reactie reageren wij thans op uw bericht waarin u aan marQ* verzoekt om er voor zorg te dragen dat Spaar Select uw Profit-effect contract vernietigt en aan u de ingelegde gelden worden terug betaald. In uw bericht schrijft u dat marQ* rechtsopvolgster is van Spaar Select. Uw stelling is absoluut onjuist. MarQ* heeft geen vennootschapsrechtelijke banden met SpaarSelect. Ter zake van het door u gevorderde dient u zich derhalve tot Spaar Select te wenden.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten


Hoogachtend,
namens marQ*

Afdeling klantenservice


Hierop heb ik als volgt gereageerd:

Beste marQ*

Tot SpaarSelect heb ik mij in het verleden reeds gewend. Kreeg ik doodleuk het bericht, dat SpaarSelect Maastricht BV was omgezet in Findi Maastricht BV en vervolgens failliet verklaard. U mag dan wel stellen, dat marQ* geen vennootschappelijke banden heeft met met marQ*, maar feitelijk is SpaarSelect omgezet in marQ*. Anders gezegd : oude boeven in nieuwe (boeven)pakken! Dit blijkt o.a. uit het feit, dat onderstaand bericht verzonden werd door [email protected] !!!!! Bovendien huist marQ* op hetzelfde adres als SpaarSelect!

Ik verzoek u derhalve er voor zorg te dragen, dat mijn "Profit"-effect
contract vernietigd wordt en de ingelegde gelden ten spoedigste aan mij
worden terugbetaald.

Sans préjudice,

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door odysseus »

dat marQ* geen vennootschappelijke banden heeft met marQ*

moet natuurlijk zijn :

dat marQ* geen vennootschappelijke banden heeft met SpaarSelect

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door Piet »

De criminelen van spaar select die nu opereren onder de naam van Marq misbruiken de bestanden van spaar select om iedereen die via spaar select een aandelenlease contract is aangesmeerd, nu te benaderen met dezelfde smoes als een paar jaar geleden.
Trap er niet in!!
Doe geen zaken met dit soort mensen die je jaren geleden een aandelenlease contract hebben aangesmeerd.!
Wij zijn eind verleden jaar benaderd door MarQ om onze finciele zaken door te nemen.
Het advies was: neem je verlies voor lief.
Dus wij hebben nu een nieuwe hypotheek genomen die 11/3 zal passeren waarin onze restschulden betaald worden.
Ik heb Dexia mijn aandelen allemaal laten verkopen en mijn restschuld is uiteindelijk al met al ongeveer 18.500 euro.
Nogmaals: de mensen die jullie dit hebben aangedaan doen het weer!

DOE GEEN ZAKEN MET MARQ, HET ZIJN DEZELFDE MENSEN DIE ONDER DE NAAM SPAAR SELECT JULLIE DEZE WURG CONTRACTEN HEBBEN BEZORGD!

Groeten,
Piet

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door Pieter »

Oud nieuws maar toch even vermeldens waard.

De voorgangers van MarQ (sterfhuis constructie)
http://www.pay-back.nl/organogram.htm#SpaarSelect



Mvg,
Pieter

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door shamyrah »

En wat dacht je van deze, zoek je nog werk dan kun je altijd terecht bij:

https://www.werk.nl/e/w?c=2670d398a303b ... 2cc3ecb30a

Trap er niet in, dit zijn de opvolgers van.......... juist ja SPAARSELECT.

Groetjes A3

camielp
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2006 12:56

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door camielp »

Ik neem aan dat ik dan beter mijn afspraak met marQ i.v.m. een nieuwe hypotheek beter af kan zeggen? Of als ik het louter bij een hyypotheek houd valt het dan wel mee? Ik heb nl. helaas in mijn studententijd een BKR registratie opgelopen en kwam daardoor bij marQ terecht. Ik had dus beter even op deze site kunnen kijken.

Graag uw reactie!

Groet,

Camiel

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Nooit en te nimmer in zee gaan met deze jongens van MarQ. Ben recentelijk ook telefonisch benadert door een verkoper van dit bedrijf. Hij kon mij vertellen dat ik problemen met Dexia heb en dat MARQ mee zou kunnen helpen deze op te lossen. Toen ik zij dat hun de opvolgers waren van de oplichtersbende van Spaar Select ging hij moeilijk doen. Heb hem verteld dat als ik hem op straat tegen zou komen ik niet voor mezelf zou instaan. Hij bleef nog proberen. Heb de hoorn op de haak gegooid.

Mensen pas op de oplichters van Dexia en consorten blijven het proberen om personen met hun gezinnen de afgrond in te helpen. Aan de hoogste boom moeten ze hangen.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door aert0001 »

echt heel trieste, zielige jongens en meisjes bij dat Marq (veelplegers), eerder een belediging voor iedere crimineel/tasjesdief om daarmee vergeleken te worden,

T :evil: n

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door Piet »

Type bij zoeken (hierboven) MarQ of Spaar Select in en je leest verhalen warvan je gaat huiveren, ook bij dit warme weer, je krijgt kippevel.
MarQ zit op dezelfde adressen als Spaar Select en heeft dezelfde eigenaren als MarQ.
Het is alleen een wijziging van naam, meer niet.
Komt in je kennissenkring, familiekring of beroepskring de naam MarQ ter sprake, waarschuw deze mensen om niet in zee te gaan met dit soort gasten.

Tienduizenden gezinnen zij het slachtoffer van deze figuren, kapot gemaakt door de geldzucht en hebzucht van Spaar Select, nu MarQ.
Wil je meer weten, [email protected]

Misschien is het wel goed dat de slachtoffers van dit soort witteboord criminelen in deze topic vertellen wat hun ervaringen zijn met Spaar Select (nu MarQ)

Groeten,
Piet

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: MARQ*-II

Ongelezen bericht door pewi »


Gesloten