| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] massa schade
massa schade
Bericht van mijn advocaat gehad, zaak is uitgesteld tot 21-09-2005(stond eerst op de rol voor 7 december)
Dexai wil er alles aan doen om de nieuwe wet inzake massaschade ook voor de leasegedupeerden bindend te laten verklaren, dexia wil avn de rechtzakken af, en probeert ook in de lopende rechtzaken te schikken, alllen het probeleemmet dexia is dat alles wat ze aanbieden te weinig is voor de gupeerden en te veel in het voordeel van dexia.
Ik weet wel waar ik mee akkoord zal gaan, dat is dan een schikking op mijn voorwaarden.
Volgende de advocaat wijkt dexia in gen geval af van de duisenberg schikking, of het moet gaan om minderjarige, asiezoekers, bejaarden etc. De rest zal het duisenberg voorstel meoten slikken, echt niet.
Vecht door tegen deze asociale honden.
Dexai wil er alles aan doen om de nieuwe wet inzake massaschade ook voor de leasegedupeerden bindend te laten verklaren, dexia wil avn de rechtzakken af, en probeert ook in de lopende rechtzaken te schikken, alllen het probeleemmet dexia is dat alles wat ze aanbieden te weinig is voor de gupeerden en te veel in het voordeel van dexia.
Ik weet wel waar ik mee akkoord zal gaan, dat is dan een schikking op mijn voorwaarden.
Volgende de advocaat wijkt dexia in gen geval af van de duisenberg schikking, of het moet gaan om minderjarige, asiezoekers, bejaarden etc. De rest zal het duisenberg voorstel meoten slikken, echt niet.
Vecht door tegen deze asociale honden.
Re: massa schade
Rust jij hebt geen advocaat nodig toch ! Alleen vaseline bier en worst 
wacht ondertussen af en eneem een biertje en een worst, waarom nog wat doen, de vaselinevloot komt toch wel langs.
cheers,
mate
cheers,
Hoofdovereenkomst
• Bijlage 1 Lijst met producten
• Bijlage 2(a) Beschrijving individuele vaststellingsovereenkomst
• Bijlage 2(b) Bepalingen individuele vaststellingsovereenkomst
• Bijlage 3 Overeenkomst ter collectieve afwikkeling van massaschade (WCAM-overeenkomst)
dexia heeft de overeenkomst voor massaschade al klaar!!!!!
• Bijlage 1 Lijst met producten
• Bijlage 2(a) Beschrijving individuele vaststellingsovereenkomst
• Bijlage 2(b) Bepalingen individuele vaststellingsovereenkomst
• Bijlage 3 Overeenkomst ter collectieve afwikkeling van massaschade (WCAM-overeenkomst)
dexia heeft de overeenkomst voor massaschade al klaar!!!!!
hoe is het mogelijk dat dexia deze overeenkomt al klaar heeft liggen, terwijl deze wet nog geeneens is goedgekeurd.
als dit niet vooropgezet is weet ik het niet mee. Wie onderteknt mede de overeenkomst van massaschade, let op
De stichting leaseverlies, de consumentenbond, de veb eegalease, kortom de grootste farizeeërs die er op deze aarde rondlopen.
Dit is allemaal zo doortrapt en uitgekookt, wie werpe de eerste steen.
Ik neem ondertussen een biertje en wat wordt,
cheers, mate
als dit niet vooropgezet is weet ik het niet mee. Wie onderteknt mede de overeenkomst van massaschade, let op
De stichting leaseverlies, de consumentenbond, de veb eegalease, kortom de grootste farizeeërs die er op deze aarde rondlopen.
Dit is allemaal zo doortrapt en uitgekookt, wie werpe de eerste steen.
Ik neem ondertussen een biertje en wat wordt,
cheers, mate
http://nl.sitestat.com/dexia/legio/s?Bijlage 3 Overeenkomst ter collectieve afwikkeling van massaschade (WCAM-overeenkomst)&ns_type=pdf&ns_url=[ www.dexialease.nl/tds_images/WCAM_overeenkomst.pdf
Kopieer de vetgedrukte link in de adres balk en zie daar de overeenkomt massaschikking.
Kopieer de vetgedrukte link in de adres balk en zie daar de overeenkomt massaschikking.
Laatst gewijzigd door rust op 05 sep 2005 21:17, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Ikwaseenbeetjedom
Als er sprake is van massa schade, dan moet er ook een veroorzaker zijn van die massa schade.. toch?
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 05 sep 2005 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
de schadeveroorzaker is dexia!!!!
meteen een goede reden om een advocaat te nemen iwebd 
-
Ikwaseenbeetjedom
Als er sprake is van massa schade, dan moet er ook een veroorzaker zijn van die massa schade.. toch ?
Je kunt toch niets regelen of schikken zonder dat je eerst weet wie de veroorzaker is van die massale schade?
Kom, massa schade veroorzaker.. sta op en beken schuld!
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=31698
de enige manier om je recht te halen is nu nog de rechter, anders ben je gebonden aan de vaselineschikking van vaselineberg.
Mensen snap het dan toch, ga procederen of zet je rechtzaak door, dexia verliest alle rechtzaken, al die schikkingen zijn bedoeld om mensen bang te maken.
neem bier en worst!!!!
cheers, mate
Mensen snap het dan toch, ga procederen of zet je rechtzaak door, dexia verliest alle rechtzaken, al die schikkingen zijn bedoeld om mensen bang te maken.
neem bier en worst!!!!
cheers, mate
Natuurlijk is dit van te voren al bekonkeld.
Er is geen gedupeerde aan te pas gekomen, er is over ons geoordeeld en we zijn veroordeeld: de Duisenberg regeling.
Om dit te verplichten voor alle Dexia aandelenlease gedupeerden wordt de Wcam erbij gehaald, het verzoek ligt al klaar en wordt in september ingediend bij het Gerechtshof in Amsterdam.
Tevens zal worden verzocht alle lopende rechtszaken stil te leggen tot een uitspraak van het Gerechtshof.
Daarom zie je ook dat alle uitspraken worden aangehouden tot na september.
Hier is over nagedacht.
Het is geen toeval dat alle uitspraken over de maand september worden getild.......
Achter de schermen is het al helemaal geregeld.
De Judas in dit verhaal: Leaseverlies, Consumentenbond en VEB.
Deze zogenaamde "belangenbehartigers" hebben hun masker afgedaan.
Dexia betaalt ruim 5 miljoen euro aan Leaseverlies die dit vervolgens als teruggave contributie (als smeergeld) teruggeeft aan de aangeslotenen als dank aan de meerderheid om "vrijblijvend" Ja te stemmen tegen deze schikking.
Maar we zijn er nog niet en we laten ons niet weer bedonderen.
Er zal protest worden aangetekend bij het Gerechtshof en we zullen massaal de poging van Dexia en Leaseverlies verwerpen.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Piet
Er is geen gedupeerde aan te pas gekomen, er is over ons geoordeeld en we zijn veroordeeld: de Duisenberg regeling.
Om dit te verplichten voor alle Dexia aandelenlease gedupeerden wordt de Wcam erbij gehaald, het verzoek ligt al klaar en wordt in september ingediend bij het Gerechtshof in Amsterdam.
Tevens zal worden verzocht alle lopende rechtszaken stil te leggen tot een uitspraak van het Gerechtshof.
Hier is over nagedacht.
Het is geen toeval dat alle uitspraken over de maand september worden getild.......
Achter de schermen is het al helemaal geregeld.
De Judas in dit verhaal: Leaseverlies, Consumentenbond en VEB.
Deze zogenaamde "belangenbehartigers" hebben hun masker afgedaan.
Dexia betaalt ruim 5 miljoen euro aan Leaseverlies die dit vervolgens als teruggave contributie (als smeergeld) teruggeeft aan de aangeslotenen als dank aan de meerderheid om "vrijblijvend" Ja te stemmen tegen deze schikking.
Maar we zijn er nog niet en we laten ons niet weer bedonderen.
Er zal protest worden aangetekend bij het Gerechtshof en we zullen massaal de poging van Dexia en Leaseverlies verwerpen.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Piet
-
ad snoeren
Piet.Tevens zal worden verzocht alle lopende rechtszaken stil te leggen tot een uitspraak van het Gerechtshof.
Denk jij dat dat voor alle zaken geldt?
Mijn zaak is in de rechtbank Breda, en ik heb bij mijn laatste repliek
gesteld niet onder de WCAM te willen komen. Dexia mag niet meer reageren, 14 sept staat het op de rol voor een uitspraak.
Dexia heeft mij ook geen enkel voorstel gedaan.
Dan is er toch geen reden meer voor uitstel.
Tenzij de rechter het na 22 maanden nog niet weet.
Al doet ie uitspraak, dan nóg weet ie het misschien nietTenzij de rechter het na 22 maanden nog niet weet.
Hallo Ad,
Er zijn incidenteel nog uitspraken.
Ik hoop met je mee dat de rechter een uitspraak doet in jouw zaak.
Ik hoop dat er in september meerdere uitspraken zullen komen.
Ik hoop dat rechters zich niet laten beinvloeden.
Ik hoop dat na drie jaar eindelijk de rechters weten hoe een aandelenlease contract in elkaar steekt en kunnen en willen vonnissen.
Geduld is een schone zaak.......maar wel zenuwslopend.
Groeten,
Piet
Er zijn incidenteel nog uitspraken.
Ik hoop met je mee dat de rechter een uitspraak doet in jouw zaak.
Ik hoop dat er in september meerdere uitspraken zullen komen.
Ik hoop dat rechters zich niet laten beinvloeden.
Ik hoop dat na drie jaar eindelijk de rechters weten hoe een aandelenlease contract in elkaar steekt en kunnen en willen vonnissen.
Geduld is een schone zaak.......maar wel zenuwslopend.
Groeten,
Piet
Als je een echte advocaat neemt of had genomen , was je nu klaar geweest met je Dexia-zaak.
-
ad snoeren
Bedankt Piet!
En Albert. Mijn probleem was dat advocaten in het verleden, mij zo slecht hebben vertegenwoordigd, in verschillende zaken, dat ik ooit bijna aan de bedelstaf was. Dus dat nooit meer dacht ik, en zo slecht heb ik het nog niet gedaan toch?
En Albert. Mijn probleem was dat advocaten in het verleden, mij zo slecht hebben vertegenwoordigd, in verschillende zaken, dat ik ooit bijna aan de bedelstaf was. Dus dat nooit meer dacht ik, en zo slecht heb ik het nog niet gedaan toch?
Weet ik niet Ad het duurt mij te lang in jouw zaak.
-
ad snoeren
We zullen zien!!!
Ik heb de wet Massa schade niet doorgelezen, is voor me teveel. maar als ik het op me laat inwerken krijg ik een ander beeld van de opzet , dan er nu gesuggereerd word. Als zou deze wet ook voor dexia-gedupeerden zijn.
Duidelijk is ook dat op voorhand dit niet het geval is, omdat Dexia ook steld dat ze willen proberen om de dexia affaire hier onder te brengen. Betekend dus inderdaad dat ze er niet onder thuishoort. en voor ander massa schades in het leven is geroepen.
Mijn gedachten gaan dan ook meer uit naar schades ontstaan door oorzaken die buiten de menselijke verantwoordelijkheid liggen , zoals bv een overstroming,grote rampen als brand ed, vogelpest bij kippen, mond en klauwzeer, enz
Als dexia dus tracht hun probleem hier onder te brengen zegt ze dus duidelijk,:
het hoort er niet onder, maar het zou ons wel goed uitkomen.
Janny
Duidelijk is ook dat op voorhand dit niet het geval is, omdat Dexia ook steld dat ze willen proberen om de dexia affaire hier onder te brengen. Betekend dus inderdaad dat ze er niet onder thuishoort. en voor ander massa schades in het leven is geroepen.
Mijn gedachten gaan dan ook meer uit naar schades ontstaan door oorzaken die buiten de menselijke verantwoordelijkheid liggen , zoals bv een overstroming,grote rampen als brand ed, vogelpest bij kippen, mond en klauwzeer, enz
Als dexia dus tracht hun probleem hier onder te brengen zegt ze dus duidelijk,:
het hoort er niet onder, maar het zou ons wel goed uitkomen.
Janny