LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Media
Re: Media
Rachil, je protesteert maar tot je er bij neervalt, van mij mag je, ik heb alleen het idee dat je er geen bal mee opschiet.
Het balletje ligt bij de rechters in Nederland, laat die maar oordelen.
Je kunt hier iedere dag verkondigen hoe erg het allemaal wel niet is en hele lappen tekst plakken met wat er zoal mis is in Nederland, je kunt kritische geluiden omvormen tot Dexiaans gebral, het zal je niet verder helpen.
Het balletje ligt bij de rechters in Nederland, laat die maar oordelen.
Je kunt hier iedere dag verkondigen hoe erg het allemaal wel niet is en hele lappen tekst plakken met wat er zoal mis is in Nederland, je kunt kritische geluiden omvormen tot Dexiaans gebral, het zal je niet verder helpen.
Idaho en JH jullie kunnen ons helpen om deze spot op de TV te krijgen.
Het idee is dat jullie huis aan huis oude kranten en lompen gaan verzamelen en de opbrengst storten naar PAL.
Lijkt me een zinvollere bezigheid dan steeds maar kritiek te leveren.
Het idee is dat jullie huis aan huis oude kranten en lompen gaan verzamelen en de opbrengst storten naar PAL.
Lijkt me een zinvollere bezigheid dan steeds maar kritiek te leveren.
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan doen? Is wel erg veel werk voor iets waar ik totaal niet in geloof.
Maar het idee is op zich niet slecht Marial, er zijn op dit moment 1663 "Pallers" dus indien deze mensen allemaal gaan doen wat jij voorstelt dat JH en ik zouden moeten doen, dan is dat spotje waarschijnlijk over een half jaar al mogelijk.
Maar het idee is op zich niet slecht Marial, er zijn op dit moment 1663 "Pallers" dus indien deze mensen allemaal gaan doen wat jij voorstelt dat JH en ik zouden moeten doen, dan is dat spotje waarschijnlijk over een half jaar al mogelijk.
Zo is het maar net marjal, maar ik ging er dan wel vanuit dat alle 1663 "Pallers" mee gaan doen met die aktie, echter ook daar kun je weer je vraagtekens bij zetten.
Overigens, als alle 1663 zo'n € 300,= lappen zit je ook al gauw aan € 500.000,= dus indien je wat sneller op de buis wilt........
Overigens, als alle 1663 zo'n € 300,= lappen zit je ook al gauw aan € 500.000,= dus indien je wat sneller op de buis wilt........
Je kunt niet bellen met een e-mailadres, toch?
Maar sorry het is ondoenlijk voor mij om hier een e-mailadres neer te zetten, want dan zit mijn box gelijk vol met fanmail van sommigen hier.
Dus als jij zo vriendelijk zou willen zijn......
Maar sorry het is ondoenlijk voor mij om hier een e-mailadres neer te zetten, want dan zit mijn box gelijk vol met fanmail van sommigen hier.
Dus als jij zo vriendelijk zou willen zijn......
Toch zou het goed zijn om hier een aparte "topic chatten" toe te staan, dan kunnen de mensen hier ook eens met elkaar over andere dingen praten.
Het is vaak moeilijk om "on topic" te blijven, zeker gezien het feit dat de ontwikkelingen een beetje stilstaan en er is niks mis met af en toe eens met elkaar over andere dingen die niet direkt "on topic" zijn te praten.
Het is vaak moeilijk om "on topic" te blijven, zeker gezien het feit dat de ontwikkelingen een beetje stilstaan en er is niks mis met af en toe eens met elkaar over andere dingen die niet direkt "on topic" zijn te praten.
Hoi,
Vaak heb ik eraan gedacht,maar het blijft nog even bij denken.Want al ga je iets heel geks doen bv op het binnenhof bivakkeren met je kinderen,ofzoiets,dan trek je de aandacht .Zeker van Hart van Nederland,als die dan even getipt worden. Wedden dat je dan kosteloos op de buis komt. Ja ik weet het : een kat in het nouw maakt rare sprongen,maar we worden dan ook in het nouw gedreven door Dexia.(ik heb net weer post gekregen ) gr AvB
Vaak heb ik eraan gedacht,maar het blijft nog even bij denken.Want al ga je iets heel geks doen bv op het binnenhof bivakkeren met je kinderen,ofzoiets,dan trek je de aandacht .Zeker van Hart van Nederland,als die dan even getipt worden. Wedden dat je dan kosteloos op de buis komt. Ja ik weet het : een kat in het nouw maakt rare sprongen,maar we worden dan ook in het nouw gedreven door Dexia.(ik heb net weer post gekregen ) gr AvB
Avb, ik weet wel zeker dat wanneer jij met je kinderen, of gewoon in je eentje een tentje opzet voor het huis van Balkenende of gewoon het binnenhof, dat je dan bij SBS op de buis komt.
Misschien is het wel slim om van te voren alvast de redaktie te tippen.
Misschien is het wel slim om van te voren alvast de redaktie te tippen.