LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moeilijke keuze
Moeilijke keuze
Ik vraag me af als eegaleaser, wat is wijsheid.
Mijn inleg kwijt € 4000 en via het schikkings voorstel de restschuld terug en dus leergeld betalen, of een advokaat in de arm nemen en €???? betalen en er nog langer mee bezig zijn.
Na al die stess en gezeur wil ik er eigenlijk wel vanaf. Dat is waarschijnlijk precies waar Dexia op aanstuurd, maar ja de twijfel is er weer bij mij en mijn vrouw.
Zijn er anderen die al besloten hebben om op het voorstel in te gaan, maar die ook net als ik een beetje huiverig zijn om dat op dit forum naar voren te brengen.
Wim
Mijn inleg kwijt € 4000 en via het schikkings voorstel de restschuld terug en dus leergeld betalen, of een advokaat in de arm nemen en €???? betalen en er nog langer mee bezig zijn.
Na al die stess en gezeur wil ik er eigenlijk wel vanaf. Dat is waarschijnlijk precies waar Dexia op aanstuurd, maar ja de twijfel is er weer bij mij en mijn vrouw.
Zijn er anderen die al besloten hebben om op het voorstel in te gaan, maar die ook net als ik een beetje huiverig zijn om dat op dit forum naar voren te brengen.
Wim
Re: Moeilijke keuze
Ik vind ook dat op deze site veel van de fanatieke mensen zitten. (wat hun goed recht is)
Echter heb ik besloten om voor te stemmen en het aanbod van dexia aan te nemen.
Ik heb ook geen zin in lange, dure procedures en ik had eigenlijk nergens meer op gerekend.
De restschuld die nu wordt geretourneerd, zal daardoor met veel plezier worden besteed.
Ik ben blij dat ik er vanaf ben.
Succes met je keuze!!!
Ik heb ook geen zin in lange, dure procedures en ik had eigenlijk nergens meer op gerekend.
De restschuld die nu wordt geretourneerd, zal daardoor met veel plezier worden besteed.
Ik ben blij dat ik er vanaf ben.
Succes met je keuze!!!
Zonder deze fanatieke mensen was er geen schikking gekomen en was je je centen kwijt geweest.Geplaatst op 03 Jul 2005 00:10 door mari
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind ook dat op deze site veel van de fanatieke mensen zitten. (wat hun goed recht is)
Een beetje respect en dankbaarheid jegens hen zou wel op zijn plaats zijn.
-
wilhelm, je had nooit die restschuld moeten betalen, dan stond je nu veel sterker, dan had je zelfs nog kunnen besluiten gewoon niets te doen en nog wat langer mee te liften met die mensen die het wel aandurven om dexia aan te pakken en waardoor dexia gedwongen is, want ze verloren elke rechtzaak, om te schikken, iets wat ze daarvoor jaren geweigerd hadden.
Nu begrijp ik (en dexa ook) dat je nog wat van je geld terug wilt zien en dan moet je nu of naar de rechter of je accepteert de wet van dexia.
Nu begrijp ik (en dexa ook) dat je nog wat van je geld terug wilt zien en dan moet je nu of naar de rechter of je accepteert de wet van dexia.
Trudy misschien is de zin beter wanneer je steltZonder deze fanatieke mensen was er geen schikking gekomen
Dankzij deze fanatieke mensen is er een schikking en een einde aan onzekerheid voor de meeste gedupeerden.
Diegenen die aan het rechten zijn hebben die keuze ZELF gemaakt of zijn daartoe min of meer gedwongen omdat zij door dexia zijn gedagvaard.
Diegenen die instemmen met de schikking maken ook ZELF een keuze.
Laatst gewijzigd door JH op 03 jul 2005 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms begint het verdacht veel op intimidatie te lijken, vind ik.wilhelm
Geplaatst op 02 Jul 2005 23:46 door wilhelm
Ik vraag me af als eegaleaser, wat is wijsheid.
Wim
Door de 'JA' stemmers van de Stichtingen Leaseverlies en Eegalease worden we in een bepaalde hoek gedruk
te danken aan iedereen die wel aan het rechten is en wel (jou)advocaatkosten hebben opgehoest.
Het lijkt er veel op dat er op dit forum sprake is van intimidatieZonder deze fanatieke mensen was er geen schikking gekomen en was je je centen kwijt geweest.
Mensen die akkoord (willen) gaan met de schikking worden maar meteen afgebrand en tot schuldigen verklaard.
Dit hebben we helaas te danken aan de persoonlijke vetes en prestige-strijd van bepaalde verenigingen
JH, jij zit op één lijn met mij.
Ik heb nooit begrepen waarom de TROS heeft toegestaan om deze verenigingen toe te laten op dit forum samen met hun ronselaars.
Nieuwkomers worden gelijk afgebrand tot de grond.
Over het verleden van pay-back wordt altijd angstvallig gezwegen.
Ik heb nooit begrepen waarom de TROS heeft toegestaan om deze verenigingen toe te laten op dit forum samen met hun ronselaars.
Nieuwkomers worden gelijk afgebrand tot de grond.
Over het verleden van pay-back wordt altijd angstvallig gezwegen.
Gaat ook het deksel van de beerput op binnenkortOver het verleden van pay-back wordt altijd angstvallig gezwegen
Begint de schoen, die je van HvdB aan hebt, weer te knellen JH(R) ??
Als je wat tegen me hebt dan kan je me altijd mailen.Rasputin
Geplaatst op 03 Jul 2005 16:01 door Rasputin
Beerput open - HvdB erin - beerput dicht.
Ik heb speciaal een gmail adres aangemaakt zodat ik alle hate-mail en fanmail kan ontvangen.
Ik had gehoopt op wat meer reactie omtrend het onderwerp wat ik aansneed, maar helaas wordt het weer een hoop heen en weer gescheld en verwijten.
Ik vind het jammer dat ik dit vaak op het forum lees, aan de andere kant heb mede hierdoor besloten om op het aanbod in te gaan, om zo het boek Legoi-lease af te sluiten en door te gaan met ons leven.
Ik wil alle positieve en opbouwende bericht gevers die ik de afgelopen jaren heb gelezen en mij op die manier geholpen hebben bedanken voor al hun tijd en inzet, verder wens ik iedereen heel veel sterkte en wijsheid in de komende tijd. Doe wat je goed lijkt en heb er vrede mee als anderen anders beslissen.
Wim
Ik vind het jammer dat ik dit vaak op het forum lees, aan de andere kant heb mede hierdoor besloten om op het aanbod in te gaan, om zo het boek Legoi-lease af te sluiten en door te gaan met ons leven.
Ik wil alle positieve en opbouwende bericht gevers die ik de afgelopen jaren heb gelezen en mij op die manier geholpen hebben bedanken voor al hun tijd en inzet, verder wens ik iedereen heel veel sterkte en wijsheid in de komende tijd. Doe wat je goed lijkt en heb er vrede mee als anderen anders beslissen.
Wim