LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Net gebeld door dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter

Net gebeld door dexia

Ongelezen bericht door painter »

Ik ben net gebeld door dexia met de medeling of ik even wil betalen of anders worden mijn contracten beeindigd en ben ik verantwoordelijk voor restschuld.
Ik heb ze medegedeeld dat ze zich bij mijn advocaat kunnen bevoegen om daar info in te winnen, ze hadden wel de mededeling dat het gesprek werd opgenomen.

Ze zijn weer een bel offensief begonnen om zo veel mogelijk mensen over de streep te trekken, want ze voelen denk ik weer nattigheid omdat de gedupeerden nog meer tegenstand aan het bieden dan hiervoor, let dus op.

VR GR

aert0001

Re: Net gebeld door dexia

Ongelezen bericht door aert0001 »

toch wel erg grof en onbeschoft om mensen op deze manier te benaderen, mensen geef gewoon aan dat u hier NIET van gediend bent,
indien u reeds bezig bent met een procedure? Dan is het helemaal uit den boze, zeg op een zakelijke manier dat ze dit niet meer moeten doen, dit is intimidatie, belaging, stalking kortom typisch Dexia

Ton

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Gewoon zeggen dit gesprek wordt opgenomen op een bandje, moet je
dan heb je wat aan zo'n gesprek.

veel succes

hennie

painter

De woede en haat die ik voel als ik die gasten aan lijn heb is ongekend en niet te bevatten, als ze dat eens zouden beseffen dan zouden ze niet durven te bellen, en misschien eens in hun achterhoofd denken, "hoe kan het dat de mensen zoveel woede met zich meedragen, zouden ze nou echt genaaid zijn of worden wij Personeel van dexia dom gehouden", nou het is echt, wij zijn op zijn hollands gezegd genaaid.

painter

Ton, is dit ook te gebruiken in de procedure, en mag dit officieel wel op een tijdstip van half negen s'avonds, ze maken wel inbreuk op je prive leven, plus dat ze je avond verpesten alsof ze nog niet genoeg dagen verknalt hebben.

Groet Painter

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

painter, ik weet wat jij voelt, het is bij mij precies zo als die oplichters mij bellen.

Ze mogen dan blij zijn dat er een telefoonlijn tussen zit, zo voel ik het dan.

Mijn leven is echt verpest, de haat die ik nu voel heb ik vroeger nooit gekend en ik wil die haat ook helemaal niet, maar het gaat gewoon niet weg.

Het ergste is nog dat hoe ik ook probeer het te onderdrukken, mijn gezin merkt het toch en dan wordt de haat tegen die lui die dat veroorzaakt hebben alleen maar groter.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Painter,

dit onbeschofte gedrag van Dexia zet steeds meer kwaad bloed, laat ze nog even doorgaan met deze typische belgische stommiteiten,
op het einde zal alles een prijs hebben, ik heb dat al eerder gezegd, iedere slapeloze nacht, iedere familieruzie, de anti-depressieva's, de scheidingen, het verkopen van je huis, het bederven van ieders levensvreugde, alles heeft een prijs, Ton

piano

Ongelezen bericht door piano »

Ik help het je hopen Ton, maar het duurt zo lang, en het gaat maar door. :cry:

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Piano, begin maar vast een overwinningsmars te componeren want die hebben we over niet al te lange tijd vast nodig. Als het zover is, gaan we met bussen naar Brussel om voor het Dexia-gebouw met een fanfare erbij feest te vieren. :lol:

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Beste Painter,

dit onbeschofte gedrag van Dexia zet steeds meer kwaad bloed, laat ze nog even doorgaan met deze typische belgische stommiteiten,
op het einde zal alles een prijs hebben, ik heb dat al eerder gezegd, iedere slapeloze nacht, iedere familieruzie, de anti-depressieva's, de scheidingen, het verkopen van je huis, het bederven van ieders levensvreugde, alles heeft een prijs, Dexia krijgt dit gepresenteerd, wees daar van overtuigd

Het zet zoveel kwaad bloed dat er mensen zijn die het recht in eigen hand gaan nemen,want het is onvoostelbaar dat dit kan gebeuren bij elkaar geteld lijden een paar miljoen mensen onder de tereur van dexia,en kost het de samenleving veel geld aan medische kosten.
Want reken er op dat onze kinderen ook een flinke geestelijke klap krijgen,geen zakgeld meer geen schoolreisjes ongezond eten en vooral overspannen ouders om maar enkele voorbeelden te noemen.
En dat allemaal omdat de hoge heren vrijspel hebben en de wet straffeloos mogen overtreden.

Groetjes

Gesloten