LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,
vandaag telefoon gehad van Dexia, waarom we nog niet gereageerd hadden op hun persoonlijk voorstel.
Wij reageren niet per telefoon alleen via onze advokaat was mijn antwoord. Goedenmiddag.
Begin er toch wel genoeg van te krijgen het duurt al veel te lang.

groetjes yvonne s

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Dat zeg ik ook altijd, nou mij bellen ze tot nu toe nog niet......
Dus ik wacht maar af.

pisnijdig
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 mar 2004 21:39

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door pisnijdig »

Dat ze het lef hebben om nog steeds te blijven pushen.
Er zit geen schijntje fatsoen in die vuile kl**** bank.
Ze hebben mij 2 keer gebeld en die 2 keer heb ik ze al het goede gewenst wat je eigenlijk zelfs je grootste vijand niet zou toe wensen.

Hou vol!!!!!!!

mali
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 feb 2004 10:29

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door mali »

Vreemd dat ze zo veel hechten aan het reageren op hun voorstel als ze er zogenaamd toch vanuit gaan dat de Duisenbergregeling algemeen verbindend wordt verklaard op hun verzoek ... dan geldt het aanbod automatisch zonder dat je hoeft te reageren.

Of zouden ze zelf aanvoelen dat de DBR aan het wankelen is en alvast willen dat mensen afstand doen van hun recht?

daatselar
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:32

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door daatselar »

Nooit iets tekenen aangaande Dexia je verspeelt je juridische mogelijkheden. Als ze weer bellen verwijs je ze maar beter naar je advocaat.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Janny »

Geplaatst op 08 Jun 2006 11:50 door mali


--------------------------------------------------------------------------------

Vreemd dat ze zo veel hechten aan het reageren op hun voorstel als ze er zogenaamd toch vanuit gaan dat de Duisenbergregeling algemeen verbindend wordt verklaard op hun verzoek .
Is dat niet omdat ze hetzelf niet vertrouwen. Zij kunnen achter de schermen kijken, en daar moet nog veel interressante informatie te vinden zijn die voor ons nog niet bekent is.

Dus zou ik zeggen, dat bellen van Dexia is gewoon het in de broek doen van narigheid.! En hun mensen aan het werk houden.
Als je zoveel vertrouwen hebt in je eigen zaak, dan hoef je je toch niet op deze wijze te manifesteren, nee het is gewoon het weten dat ze nat gaan.

Janny

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door painter »

Ik heb wel een allerlaatste herrinering en laatste poging tot betaling binnen gekregen, er staat ook een bedrag op die betaald moet worden.
Ik ben benieuwd of dit bedrag alleen het verschil van de aandelen en restant hoofdsom is, zodat je als je tekent en je je rechten kwijt bent je daarna de resterende termijnen op een andere factuur voor je mik krijgt.

Mensen dit bedrag is te laag en dat maakt dat mensen weer aan het twijfelen slaan, er staat onder alinea dat als je niet akkoord gaat je meer moet betalen dan bovenstaande.

Mensen let op! Teken niets

VR GR

Loenie
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 nov 2005 18:26

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Loenie »

Vreemd dat iedereen wordt gebeld .ik heb sinds december vorig jaar al niks meer van dexia gehoor ,helemaal niks.Ik moet zeggen wel zo rustig. :D

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

Ik ben nog nooit gebeld door onze vrienden van dexia. Vandaag wel weer post gehad. Laatste mogelijkheid om in te stemmen met het persoonlijk voorstel. Als ik niet binnen 10 dagen instem zullen zij de aandelen verkopen. Mijn schuld wordt dan de restschuld, de niet betaalde termijnen en 50% van de toekomstige termijnen. Dit dien ik dan onmiddelijk te betalen.

Grappig die gasten Staak je de betalingen en daag je ze voor een rechtzaak en wat doen zij: de rechtzaak stilleggen en maar aanmaningen sturen. Volhouders...

Loenie
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 nov 2005 18:26

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Loenie »

Zelfs geen post of voorstel helemaal niks krijg ik.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Hans A »

Ook dit bericht ontvangen.
Maar Dexia schreef mij al een jaar geleden dat het contract beeinigd zou worden en de aandelen verkocht zouden worden.
Nu melden ze weer het zelfde.
Ik vermoed det ze de aandelen nog steeds aan het zoeken zijn :wink:

Van Dalen

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Dat zal dan wel op een "mission impossible" uitdraaien.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: NIEUWE BELRONDE VAN DEXIA ?

Ongelezen bericht door Elias »

Ze zouden natuurlijk (uhhh...valse) aangifte van diefstal/verduistering kunnen doen. Maar probleem is dat het dan zo'n ernorme vracht aan papier moet zijn geweest, dat niet aannemelijk is dat personeel van Dexia dit gedaan zou kunnen hebben.

Tja, die geloofwaardigheid, dat blijft ze nekken..... 8)

Gesloten