LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws van SLV, DEXIA HEEFT DE AANDELEN NIET ...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren

Re: Nieuws van SLV, DEXIA HEEFT DE AANDELEN NIET ...

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dus..soms, heel soms Ad, is het niet erg als 'loser' bestempeld te worden, want vaak is dat naar maatstaven van degenen naar wiens maatstaven je niet beoordeeld wilt worden.
Er is maar een maatstaf en das de mijne :lol: :lol: :lol:

Het gekke is dat als je dit soort dingen zegt je onderuitgehaalt wordt, terwijl in de meeste gevallen een ieder denkt, Moi !!!!

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Een zwak moment van faeks ?:
Ja natuurlijk zijn we allemaal gedupeerd, maar waarom mag je niet gewoon zeggen dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden? Naar het PAL forum kíjk ik al niet eens meer. Het is bijna crimineel mensen nog te verwijzen naar PAL, omdat daar niet alleen munten gestickerd worden, maar ook nog eens de oogkleppen die ooit nog op een kier stonden, helemaal dichtgestickerd worden. En ik hoop dat je me gelooft, als ik zeg dat ik dat kwalijk maar ook heel erg vind. Heel veel gedupeerden zijn gebaat bij eerlijk, objectief, op de eigen persoonlijke situatie toegespitst, onafhankelijk advies. Dat is bij PAL niet meer te vinden. Bij Payback weet ik het niet op het moment, want Pieter wil nog weleens enig licht zien schijnen, maar daar vind ik het niet kloppen dat je moet betalen voor advies.
Mag ik, zo objectief als maar mogelijk, het volgende opmerken ?

Natuurlijk mag je zeggen, dat er meerdere wegen naar Rome leiden, maar geef dan aan welke GOEDE er dan nog wel zouden zijn !
Je komt tot 2 wegen, maar de eerste maai je, om m.i. vooroordeelredenen of om mij onbekende, maar voor jouw misschien dan persoonlijke reden, tot de grond toe af. Zielig dat te doen met die stickers, waarop toch zeker niet staat dat je MOET procederen en/of NIET mag schikken. Alleen een verwijzing naar Pal / tel nr./ site. Hier vind je, alle andere sites/bronnen op een rijtje gezet, de meest komplete info en verzameling berichten en uitspraken uit alle hoeken, zowel voor als tegen, niet tevoren geselecteerd, gemanipuleerd of weggelaten. En de meest uitgebreide lijst van ter zake kundige advocaten/juristen.
Van de tweede weet je het op dit moment niet ?? Alleen dat betalen voor advies is maar niks. Dit trek je later weer wat recht, want voor niks gaat alleen de zon nog op.

Kortom, voor de gemiddelde, advies vragende gedupeerde een geweldige (weg-)verwijzing. En momenteel een onweerstaanbare uitnodiging inhoudelijk (nog verder) te praten over meningen/standpunten, kennelijk niet dus.
Sorry dat ik het zeg, maar je voldoet zelf aan alle signalen, die je een ander verwijt. Jammer, want zo was het een tijd geleden volgens mij niet.
Als je je bericht nu zelf leest, zie dan gefrustreerde, inhoudsloze kretelogie of niet ? Je verwijt voortdurend een ander niet met open en onbevangen vizier te discusieren op dit forum. Misschien heb je iets aan deze, eigen spiegel ?

Eerlijke vraag, hoe is dit in redelijkheid op te lossen?

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik snap het echt niet meer hoor.

Steeds weer zijn er lieden die het proberen goed te praten dat dexia de aandelen niet heeft gekocht

..bij dexia beginnen ze dat nu zelf ook toe te geven, indekken noemden ze dat, of nu noemen ze het een "tekortkoming".

maar ze hebben wel geprobeerd om iedereen die niet gekochte aandelen te laten betalen !!

Daar komen ze nu welliswaar ook op terug en bieden een schikking aan, liever gezegd, ze dringen hem nu zelfs aan ons op.
Maar van heel veel mensen willen ze toch nog altijd 33% van iets wat er niet was !!!

En de inleg mogen ze dan ook nog houden, ondanks dat ze bewust geprobeerd hebben om via een ingewikkelde truck massaal diefstal te plegen.
Ze hebben zich gewoon niet aan het contract gehouden, bewust hun klanten bedot en worden daar nu ook nog ruimschoots voor beloond.

Dat zouden u en ik eens moeten proberen!

Ik snap sommige lieden hier dus echt niet meer.

ad snoeren

Ik snap sommige lieden hier dus echt niet meer
Over welke lieden heb je het nou? Vertel!!

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Natuurlijk mag je zeggen, dat er meerdere wegen naar Rome leiden, maar geef dan aan welke GOEDE er dan nog wel zouden zijn !
Elias, ik geef steeds aan dat wat voor de één een goede weg is, dat voor de ander niet hoeft te zijn! Dit i.t.t. veel anderen. Schikken is voor een aantal zo slecht nog niet! Procederen voor een ander misschien weer niet! Iedereen bepaalt dat voor zich en hoeft niet aangevallen te worden wanneer schikken een goede optie blijkt. De adviezen van bv. PAL vind ik vanuit een te beperkt perspectief. Ik hoop dat je begrijpt dat ik verder niet inhoudelijk op je posting inga, want ik denk dat je de plank mij aangaande volledig misslaat.

Ikwaseenbeetjedom

Geplaatst op 23 Nov 2005 02:59 door ad snoeren

Over welke lieden heb je het nou? Vertel!!

Jou bedoelde ik er in ieder geval niet mee beste Ad, maar jij weet best wie ik er wel mee bedoelde.. zeg maar vanaf het moment dat een of andere kropsla en diens vrienden en pseudoniemen zich er mee gaat bemoeien.

Maar intussen is een topic opnieuw ondergesneeuwd, precies de bedoeling van dexia.

Dus even herhaald:
Op de site van SLV geven ze sinds een paar dagen aan hoe ze meewerken om de WCAM te laten gelden voor de dexia slachtoffers.

http://www.eegalease.nl/brief/WCAMfinalweb.PDF

let vooral op punt 50.. aankoop effecten, waarbij ze stellen dat dexia contractueel helemaal niet verplicht was om de aandelen te kopen, zolang ze die verplichting maar alsnog zouden kunnen nakomen...

en waarbij ze dus tussen de regels door toegeven, dat ze de mensen hebben willen oplichten!

Ikwaseenbeetjedom

En die aandelen hebben ze nog steeds niet, nooit gehad overigens en ze doen werkelijk alle mogelijke moeite om onder die bewijslast uit te komen, zelfs ten koste van rechtstaat (?) Nederland.

want...

zoals gebruikelijk draaien ze de feiten om:
Dexia zegt zich geen zorgen te maken over de dreiging van veel rechtszaken. Een zegsman noemt de juristen van Leaseproces 'valse profeten'. "Zij hebben een commercieel belang."
en wat zijn de juristen van dexia dan....
wat is het belang van dexia? Niet commecieel soms?

spaarvarken

Ongelezen bericht door spaarvarken »

Iets wat ook hiermee te maken heeft, is dat als Dexia een deel van de aandelen niet gekocht zou hebben, wat zouden ze dan gedaan hebben met onze rente betaling? Uit het contract zou je namelijk kunnen concluderen, dat deze rente-betaling nodig zou zijn om die aandelen te kopen.

Als dat bedrag niet geheel gebruikt is, waarom krijgen we dat dan niet terug? De wv3d contracten laten voldoende ruimte over, gezien de zinsnede, "...worden in principe verrekend...."

Knor,

Spaarvarken

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Wanneer dringt het eindelijk door? Dexia heeft helemaal geen aandelen gekocht maar slechts OTC-opties. Dit is pure contractbreuk want in de contracten staat letterlijk "uw aandelen zullen voor u worden gekocht aan de AEX op de eerste donderdag na ondertekening van het contract". Aandelen dus en geen opties.
Ben Knuppe en Jurjen Lemstra kunnen wel zoveel beweren maar waar wij op wachten is het bewijs dat er werkelijk aandelen zijn gekocht en dat die transactie(s) zijn geregistreerd ten name van de desbetreffende gedupeerden, onmiddellijk na de aankoop van die aandelen.
Indien geen bewijs van koop van aandelen door Dexia kan worden geleverd in Arnhem op 21 december a.s., wordt daarmee het bewijs geleverd dat door Dexia fraude c.q. oplichting is gepleegde en dat de gedupeerden eenvoudigweg zijn bedrogen en bloedrente hebben betaald voor een fictie.
Daarmee gaat Knuppe dan de geschiedenis in als de aap die broodjes probeert te verkopen. Zonder vergunning ook nog!

Openbaar Ministerie (Donner), schaamt u zich niet dat dit wordt toegelaten zonder strafrechterlijk onderzoek?

Ikwaseenbeetjedom

21 december, das volgende week..

nee, ze gaan dexia's kerstfeest toch zeker niet verpesten

zal wel weer voor zes maanden worden uitgesteld.

CashDamageLeader

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

De Duitenberg regeling pakt ook voor vele mensen slecht uit, houd daar ook rekening mee :!:

Tevens de admin. kan het niet meer controleren :!:

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Drieéndertig pagina's tekst in INNIGE saemwerking geschreven door deze ""belangenbehartigers". Je zou er de tranen van in je ogen krijgen, als het allemaal niet zo in-en-in triest was. De Haagsche coterie op z'n smalst.

Opmerkelijk is wel dat de producties bij het gepubliccerde verzoekschrift NIET openbaar gemaakt worden door SLV/Eegalease. Ik ben toch wel benieuwd wat er in productie 21 beschreven staat over de Wck (een punt dat door SLV, Consumentenbond in de rechtsprocedure destijds volslagen over het hoofd werd gezien).[/b]

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

deel 1 heeft al 851 bladzijden. je computer zou er van op hol gaan.

Nu daar begin ik dus niet aan.

Janny

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Deel 1 851 pagina's
Deel 2 1304 pagina's
Deel 3 1181 pagina's
Deel 4 647 pagina's
Totaal 3983 pagina's leesvoer voor het gerechtshof in Amsterdam.

Hoe verstop ik het hele rechtssysteem.
Daarom hoeft niemand rekening te houden met een uitpraak over een paar maanden.
Misschien tegen de zomervakantie....

Wat doen we in de tussentijd?

B.v.:

Schriftelijk het vertrouwen opzeggen in onze "belangenbehartigers" Leaseverlies en Eegalease.
Dankzij deze club zijn alle rechtszaken geschorst!

Sluit je aan bij een belangenbehartiger (b.v. PAL) die als onderdeel van het Samenwerkingsverband een gezamenlijk verweerschrift tegen het verzoek tot verplichtstellen in gaat dienen bij het gerechtshof.

Laat merken dat je de Duisenberg regeling niet accepteert en ga procederen, breng een dagvaarding uit tegen Dexia en laat het gerechtshof merken dat er tienduizenden zijn die doorgaan met procederen en zich niet in de vernieling laten helpen door die XXXXXXX van Dexia en Leaseverlies.

Stop met betalen aan Dexia!
Heb je geen probleem met een A-codering bij het BKR, informeer naar de wettelijke mogelijkheden om te stoppen met betalen.
Nietigheid inroepen op basis van het ontbreken van een tweede handtekening of op basis van het ontbreken van de Wck vergunning van Dexia/ Aegon is al voldoende om je betalingen rechtmatig stop te zetten.
Draai die geldkraan dicht bij Dexia.
Het is jouw geld!

Groeten,
Piet
www.platformaandelenlease.nl

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Piet,

Ik ben het helemaal met je eens om het contact met de schtingen EEgalease en Legiolease op te zeggen, zelfs na een bevestiging en de toezegging om het ook te doen, doen ze het niet.

Nu na een 14 dagen nog steeds alles volop te zien. ze leggen het gewoon naast zich neer.

Dat maakt me wederom razend. want bij een eventuele controle legt geen mens de brieven van ons op tafel. dus zijn we ondanks onze moeite nopg steeds geregistreerd.

Heb maar een mail gestuurd naar

[email protected]

[email protected]

Dat ben ik dus ook van plan om te herhalen, en steeds met een afschrift van die inschrijving met de data.

We gaan gewoon door.

Janny

Bruce

Ongelezen bericht door Bruce »

Johan01

Ongelezen bericht door Johan01 »

Ja, en?

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Janny probeer deze eens.
OVER WEBSITE/INLOGGEN: Technische vragen
Technische support op overige vragen:
Mocht u na het lezen van bovenstaande antwoorden nog steeds vragen hebben omtrent bijv. het inloggen of de weergave van de site, kunt een een e-mail sturen naar [email protected]. Wij zullen ons best doen uw vraag z.s.m. te behandelen.
Gr. Anne

ad snoeren

Zo te zien alleen voor supporters Anne :)

Gesloten