Een zwak moment van faeks ?:
Ja natuurlijk zijn we allemaal gedupeerd, maar waarom mag je niet gewoon zeggen dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden? Naar het PAL forum kíjk ik al niet eens meer. Het is bijna crimineel mensen nog te verwijzen naar PAL, omdat daar niet alleen munten gestickerd worden, maar ook nog eens de oogkleppen die ooit nog op een kier stonden, helemaal dichtgestickerd worden. En ik hoop dat je me gelooft, als ik zeg dat ik dat kwalijk maar ook heel erg vind. Heel veel gedupeerden zijn gebaat bij eerlijk, objectief, op de eigen persoonlijke situatie toegespitst, onafhankelijk advies. Dat is bij PAL niet meer te vinden. Bij Payback weet ik het niet op het moment, want Pieter wil nog weleens enig licht zien schijnen, maar daar vind ik het niet kloppen dat je moet betalen voor advies.
Mag ik, zo objectief als maar mogelijk, het volgende opmerken ?
Natuurlijk mag je zeggen, dat er meerdere wegen naar Rome leiden, maar geef dan aan
welke GOEDE er dan nog wel zouden zijn !
Je komt tot 2 wegen, maar de eerste maai je, om m.i. vooroordeelredenen of om mij onbekende, maar voor jouw misschien dan persoonlijke reden, tot de grond toe af. Zielig dat te doen met die stickers, waarop toch zeker niet staat dat je MOET procederen en/of NIET mag schikken. Alleen een verwijzing naar Pal / tel nr./ site. Hier vind je, alle andere sites/bronnen op een rijtje gezet, de meest komplete info en verzameling berichten en uitspraken uit alle hoeken, zowel voor als tegen, niet tevoren geselecteerd, gemanipuleerd of weggelaten. En de meest uitgebreide lijst van ter zake kundige advocaten/juristen.
Van de tweede weet je het op dit moment niet ?? Alleen dat betalen voor advies is maar niks. Dit trek je later weer wat recht, want voor niks gaat alleen de zon nog op.
Kortom, voor de gemiddelde, advies vragende gedupeerde een geweldige (weg-)verwijzing. En momenteel een onweerstaanbare uitnodiging inhoudelijk (nog verder) te praten over meningen/standpunten, kennelijk niet dus.
Sorry dat ik het zeg, maar je voldoet zelf aan alle signalen, die je een ander verwijt. Jammer, want zo was het een tijd geleden volgens mij niet.
Als je je bericht nu zelf leest, zie dan gefrustreerde, inhoudsloze kretelogie of niet ? Je verwijt voortdurend een ander niet met open en onbevangen vizier te discusieren op dit forum. Misschien heb je iets aan deze, eigen spiegel ?
Eerlijke vraag, hoe is dit in redelijkheid op te lossen?